Lily Luna Potter

578 19 0
                                    

"Jamesi, okamžitě mi to vrať." volala jsem na Jamese. Vyběhla jsem za ním, běželi jsme až k nějakému obrazu s dveřmi. James se zastavil a mával mým tričkem.
"Tak si pro něj pojď" pomalu jsem k němu přišla ale hned jsem se zastavila. James zavřel oči a během vteřiny místo zdi, která byla po mé pravici se objevily staré dveře.
"Jamesi co jsi udělal?" vyděšeně jsem se na něho podívala, on se jen usmál a vešel do, pro mně neznámé místnosti. Nechápala jsem co mám dělat, utéct bez mého trička a nebo jít za ním.
"Jdeš?" vylezl ze dveří. Nahlas jsem se nadechla a pomalu vešla do místnosti.
"Jamesi kde to jsme, tuhle učebnu neznám." v rohu jsem zahlédla ležet pár matrací spolu s polštářema. V jiném rohu byli zase poházené knihy, a jiné papíry.
"Nejsme v žádné učebně. Tohle je Komnata nejvyšší potřeby. Tady najdeš všechno co potřebuješ. "
Přemýšlela jsem proč se to tu vypadá jak kdyby se tu připravovalo na nějaký boj.
"Táta mi o tom řekl, Albusovi jsem o tom ještě neřekl, ale nevím k čemu by nám mohla být" přemýšlel James nahlas.
"Taky nevím" je to dobré místo pro klidné čtení, nahlas jsem to říct nechtěla smál by se mi. Otočila jsem se na podpatku a vyšla ze dveří.

"Lily kam jdeš?" zaslechla jsem Jamese volat z dálky ale moc jsem tomu pozornost nedávala. Celou cestu do společenské místnosti jsem měla pocit že mě někdo sleduje. Zastavila jsem se a podívala se do postranních uliček zda někdo nejde. Potichu jsem vyslala lechtavé kouzlo které působilo na deset metrů. Zpoza sloupu, který byl za mnou vyběhl mrzimorský student, svíjel se v záchvatu smíchu.

„Prosííííííííím.Hahahahha, zastav tooooooo" protočila jsem očima a kouzlo zastavila.

„Proč mě sleduješ?" On se narovnal a pomalu dýchal.

„Víš Potterová jsi docela zajímavá, máš dva bratry, jeden v Nebelvíru. Druhý ve Zmijozelu. Otec a matka slavní stejně tak půlka tvé rodiny. Ale co mi přijde divné, je to jak jsi jiná.Oni problematičtí a ty se je vždy snažíš zachránit. Proč?"pomalu mě obcházel.

„To tě nemusí zajímat Lokwoode" odstrčila jsem ho stranou a odešla.

Práskla jsem dveřmi a rychle vlezla do postele.

„Lily zlato copak se stalo?" zajímala se moje kamarádka Pheobe.

„Potkala jsem Lokwooda" zakňučela jsem do polštáře.

„Toho hezkýho? Nebo tu obludku?" sedla jsem si, vlasy dala do culíku a pořádně sem se nadechla.

„Toho hezkýho" Pheobe nahlas zajásala.

"Řekni mi všechno, úplně všechno" 

Omlouvám se že je to krátké ale chtěla jsem znát váš názor, zda mám zatím psát o Lily a nebo všechny střídat. Každý by samozřejmě měl svůj příběh, nenavazovali by na sebe, takže pište své názory ráda si je přečtu 

-lucy❤

Bradavice nová generace [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat