V BÖLÜM

77 4 0
                                    

                    V BÖLÜM
         HİRANIN AĞIZINDAN
          Sabah ezabından önce kalkmıştım. Mehmet hala uyuyordu. Ama üzerini açmıştı. Üzerini örtüp yüzünden öptüm. Yukarı Banu uyuyan odaya çıktım. MaşaAllah çok güzel kızdı. Masmavi gözleri,kahve rengi saçları vardı. Oda bir yanı yarımdı benim gibi. Ama çok şükür onun kardeşi yanındaydı. Yaşadıklarına rağmen dimdik ayaktaydılar. Banuda uyuyordu. Ezanın huzur verici sesini duydum. Ve kendimi huzura bırakmak için abtestimi aldım. Namazımı kılıp duamı ettim başım çok ağrıyordu dün gece o kadar çok ağlamıştımki. Alinin yaptığı taş gibi oturdu yüreyime, ben ona derdimi açtım o çok küçük bir şey için bana bağırdı. Zaten hayatımda o kadar kırqın olduğum Allah için affettiyim insanlar varken birde Ali kırdı kalbimi. Zaten kırdıkları zaman onlar için ağlamıyorumki kardeşimin olmayışı ağlatıyor beni. Ali kötü biri deyil qaliba ama neden öyle bir anda bağırdı hiçbirşey anlamadım. Neyse bu gün kafeden ayrılıcam zaten. Ali görmek sinirlerimi bozucak hemde 1 haftaya Üniversite başlıyıcak. Birde çocuklarla konuşuyim benim evde kalsınlar okulada şöförle gidip gelirler. İlk kez babamın parası bir işe yarıyıcak ya neyse. Banun kaldığı odayı ona hazırlar onun yanındakini ise Mehmet için hazırlatırım. Banunun mobilyası zaten ona göre. Hemde geldiyinde çok beyendiyini söylemişti.
..........................................................
Hira- Selam Zehra teyzem nasılsın? Teyzem yarın bize gelsene evi temizlememiz lazım.
Zehra teyze- Tamam canım kızım yarın gelicem.
Banu- Hira abla selam?
Hira - Canım selam Banucum Mehmet uyansın siz bir şey sorucam tamammı.
Banu- Tamam ablacım.
Uzanıp yanaklarımı öptü. Mehmet uyanmıştı qaliba. Bizi görünce koşarak üzrimize geldi.
Mehmet. Hira ablaaaaaa ben kaldım ama.
Söyler söylemez kendini kucağıma attı.
Hira- Sen hiç kalırmısın be paşam. Gelin buraya ikinizdi qıdıklamasam.
Mehmet- Ablacım seni seviyorum.
Banu- Ama ben kıskanırım.
Mehmet- Ablacım benim sevgim ikinizede yeter.
Onlara baktığım zaman kardeşimle çocukluğum geliyordu aklıma. Allah ayırmasın onları.
Hira- çocuklar üzerinizi giyinin gidelim kafeye ordanda okul kiyafetkeri almalıyız. Mehmet bey de ana okuluna gitmeli.
...........................................................
Kafeye gelmiştik. Alinin orda olmaması için dua ediyordum. Ama duam kabul olmadı üstelik Cırtlak Cadıda ordaydı. Allahım ne günah işledimde ben bunları yaşamak zorunda kaldım.
Leyla- Ay aşkitom sefile baksana. Bunun parası yok dimi böyle giyiniyor. Saçının dip boyası geldiyi için mi kafasına nineler gibi bağlıyor. Çok komik gözüküyor. Bunu bizimle aynı teraziyemi koyuyorsunuz da kafede burda seninle çalışıyor.
Hira- Sen Allah tarıfan benim sabrımın sınanması içinmi gönderildin. Bana bak sen kendini ne sanıyorsunda benim yanımda ağzını yaya-yaya konuşuyorsun. Kızım gerçekten aynı teraziye koyulamayız çünki ezilirsin altımda. Batıyorsun kızım kendi bataklığında. Dip boyası demişken benim kendi saçlarım senin gibi koluna girdiyin çocuklara kendimi beyendirmek için sahte sarışın olmadım ben. Ben namusum için ölüme bile giderken. Sen namussuzluk için kendi ahiretini unuttun. Yazık sana. Allah affetsin.
Aaa birde unutma para için yapmadığın kalmadı. Ali bey ben işten ayrılıyorum. Mustafa abiylede konuştum.
...........................................................
Aliyle Leyla karşımızdakı masaya oturdular. Biz yemeyimizi yedikten sonra tatlıya başlamıştık.
Hira- Çocuklar beyendinizmi yemeyi?
Mehmet- Evet beyendim ablacım.
Hira- Çocuklar size birşey sorucam.
Banu- Sor ablacım.
Hira- Çocuklar siz benimle kalırmısınız? Bende yalnızım zaten. Bir yerde bir evde okulada şöförle gidip gelirsiniz. Benim küçük kardeşlerim olurmusunuz?
Mehmet- Ablacım ben çok isterim oleeey.  Hira abla seninle uyuya bilirmiyim bu gecede.
Hira- Neden olmasın aşkım benim. Banu canım razı diyilmisin sen?
Banu- Yok ablacım neden razı olmayayımki, ama sana yük olmaktan korkuyorum.
Hira - Banu bak kızıyorum hemde çok canım. Siz bana yük deyil huzur olursunuz sadece. Çocuklar gezmeye gidellimmi mesela hayvanat bahçesine.
Mehmet- Gerçektenmi?  Çok istiyorum lütfen gidelim abla.
Ali - Hira konuşa bilirmiyiz?
Hira- Ali bey kaç kez uyardım sizi Hira hanım diyeceksiniz bana. Konuşamayız biz konuştuk dün. Başka hiç bir söz lazım deyil konuşmaya. Siz dün benimde yerime konuştunuz. Hadi çocuklar gidelim biz çok kaldık burda.
Ali - Hira dur gitme(kolumu tutup durdu)
Hira- Bırakırmısınız kolumu kim oluyorsunuz siz benim kolumu tuta bilicek kadar kendinizi ne zanediyorsunuz.
Ali-Yeter lan ne atarlı çıktın sen . Konuşalım dedim beni öp demedimki.
.........................................................
              ALİNİN AĞZINDAN
Yanağımda yanma hiss ettim. Ne yapıcağımı şaşırdım.
Hira- Sen kim oluyorsun ha , kimsin sen o ne demek ben sana Leyla falanmıyımda bana bunu söylüyorsun. Yeter kendini beyenmiş  tavırların dünya senin etrafında dönmüyor. Emin ol Ali geçen sefer Mustafa abinin dövdüyü çocuk senden şerefli çıktı. Sen şerefsizinde şerefsiziymişsin. Yüzünü bile görmek istemiyorum. Nefret ediyorum senden. Kardeşim yaşasaydı emin ol sağ kalmazdın.

Kardeşimden SonraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin