VII BÖLÜM

108 6 5
                                    

MLTİ HİRANIN EVİ
                VII BÖLÜM
              ALİNİN AĞZINDAN
Hiranın kapalı alan korkusunu bilmiyordum. Bilseydim hiç yüzleştirirmiydim onu korkularıyla. Ağlamaktan harab oldu yine benim yüzümden ağlamıştı. Ersin öyrenirse valla öldürücek beni bu sefer. Özür diledim ondan cevap beklediyim an asansör haraketlendi Hira cabucak ayağa kalktı. Kapılar açıldığı zaman İnci ve Ersin kapıdalardı. Hira koşarak İnciye sarılıp ağlamaya başladı. Çok korkmuştu. Ersin onu evlerine bırakacaktı ama izin vermedim.

Ali- Hira araban nerede? Seni ben bırakıcam eve. Ersin de İnciyle gitsin.
Hira- Hayır istemiyorum kendim gidicem ben. Ersinde İncini bırakır.
Ali- Nasıl inatçısın sen ya. Halin yok ben bırakıcam bitti ve gitti. Hemde çocukları özledim.
Hira-Tamam gidelim hiç halim yok seninle kavqa etmeye.
Hiranın arabasının yanına geldik arka koltukta oturdu birşey demedim bende. Uykuya dalmıştı öylece arka koltukta. Hiranın eviyle üniversite arasında yarım saatlik yol vardı trafiksiz. Malum İstanbul trafiyi 1.5 saate varmıştık. Arabaya bindiyinden uyuyordu Masum Prensesim. Bende çocuklara atıştırmalık birkaç birşey birde film aldım yol üstü. Hiranı sinir edip film izliyicektim onlarla. Hiranın evine varmıştık. Radiyonu bile açmamıştım uyanmasın diye dikiz aynasından hep onu izledim. Yüzüne yansıyan bu ışık neydi acaba gerçekten bu kadar masumluk fazla deyilmi bana. Ya kirletirsem onun masum bakışlarını. Uyandırmak istedim uyanmadı mecbur kucağıma alıp eve götürdüm. Bu gün asansörde çantasını açmıştım kağıda  kardeşinin ismini yazmıştı birde resimi vardı. Arabanın kapısını kapattım ve kilitledim ardından Hira kucağımda eve doğru ireliledim. Başını gösüme yaslamıştı. Yine kardeşinin ismini mırıldanıyordu qaliba. Kapının zilini çaldım. Banu kapını açtı.
Ali- Merhaba canım neden kim o?demeden kapını açtın?
Banu- Selam abi kapının deliyinden baktım o yüzden açtım kapıyı. Abi ablama ne oldu?
Ali- Korkma canım birşeyi yok sadece uyuyordu arbada uyandırdımki katliam yapmasın uyanmadı bende mecburen böyle getirmek zorunda kaldım. Hira ablanın odası nerde?
Banu-Abi gel göstereyim.
Banuyla beraber ikinci kata çıktık. Banun odasının yanındakı oda Hiranınmış meyersem. Odaya girince Mehmetin resimleri vardı burdada. Kapının sağında giysi odası vardı. Diyer kapıysa banyoydu. Çift kişilik yuvarlak yatak vardı. En çok siyah ağırlıklı ama mor renkleride kullanmıştı. Yatağa Hiranı yatırdım. Yatağın çarşafı bordo renkti qaliba. Üzerini örtüp odadan çıktım.
Ali- Banu Mehmet nerede?
Banu-Abi Mehmet bu gün yüzmeye başladı. Onun için çok yorulmuş yemeyini yeyip uyudu.
Ali-Banu abicim acıktım yemeye ne var?
Banu- Abi ablam dünden yapıp dolaba bırakmıştı börek var etli birde karnıyarık. Birde pasta yapmıştı.
Ali- Pasta neli.
Banu- Çikolata ve çilek. Çilek benim için çikolata Mehmet için yaptı.
Ali- İki tanemi yaptı?
Banu- Evet abi iki tane yaptı.
Ali- Abicim Hira uyanana kadar gitmeyi düşünmüyorum. Ve ben çok açım bana yemek versene.
Banu- Abi tamam mutfağa gel yemeyi ısıtıyım ben. Sofrayı hazırlıyorum.
Banuyla beraber yemekleri yeyip mutfağı temizliyorduk. Bardak elimden yere düştü umarım Hira uyanmamıştır yerden toplamaya başladığımda elimi kestim. Kan her yeri götürmüştü neden bu kadar çok akıyordu ki. Birden Hiranın sesini duydum
Hira- Ali sen nerden çıktın!?
Sonra elime baktı
Hira- Ali noldu eline. Nasıl yaptın. Banu çabuk ol peçete falan ver çok kanıyor.
Ali- Ben bardağını kırdım yenisini alırım.
Hira- Sen delirdinmi ben bardak için kızarmıyım hiç. Sakarmısın sen ya naptın kendine? Çocuk gibisin Ali.!
Ali- Hira küsmüyüz?
Hiradan cevap gelmeyince ben konuştum.
Ali- Hira çok inatçısın biliyormusun?
Hira- Evet.
Hira- Banu banyodakı dolapta ilkyardım kutusu var onu bana getirirmisin?
Banu ilk yardım kutusunu getirip Hiraya verdi. Hiranın yüzüne bakmaktan ne yaptığının farkında bile deyildim. Ta ki yara bandını takana kadar.
Hira- Bitti Ali.
Ali- Hira valla bak annemi kızdırdığım zaman ondan bile özür dilemedim sen beni öldürdün ya. Hira yemekler harikaydı.
Hira- Afiyet olsun.
Ali- Banu Hira ablan ne kadar inatçı deyilmi.
Hira- Beni kim yatırdı Banu?
Ali- Arabayla geldik seninle arkada uykuya dalmıştın. Uyandırdım uyanmadın bende kucağıma alıp getirdim.
Hira- Ali delimisin sen ya başkası görürse? Yanlış anlarlar.
Ali- Bana hava hoş sarkıntılık edenleri daha iyi döve bilirim o zaman. Barıştık dimi?
Hira - Bil-mi-yo-rum
Ali- Hira yarın okuldan sonra çocukları parka götürellimmi çok özledim ben onları.
Hira-Olmaz Ali okulları var ve hafta içi dışarı çıkmalarına izin yok ders çalışacaklar. Ve eyer çok istersen cuma günü okuldan sonra 3 nüz gidersiniz. Banu ablacım uyku vakti gözlerin kıp kırmızı.
Banu-Tamam ablacım. Zaten uykum vardı. Abla , abi öpücük yokmu şimdi bana.
Dudağını büzmüştü.
Ali - Gel bakalım abisinin bir tanesi. Olmaz olurmu.
Hira-Ama ben kaldımki.
Ali-Ay kıskandınmı sen bizi.
Hira -Ali!
Ali- Hira valla bazen senden korkuyorum ben. İyi geceler bir tanem.
Banu- İyi geceler.
Hira- Tatlım Mehmet yemek yemişti deyilmi?
Banu- Evet yedi. Bende derslerimi çalıştım abla sonrakı sorunu tahmin ede bildiyim için cevap verdim.
Hira- Hadi git uyu çok bilimiş seni.
Hira gülüyordu. Ben güldüremiyorum o güzelim gözlerini.
Hira- Ali sana teşekkür borcum var. Eyer orda olmasaydın ben ölmüştüm. Ölümden korkmam ben sadece Banu ve Mehmeti düşündüm. Bende ölsem kim bakardı onlara.
Ali- Öyle konuşma Hira. Ama teşekkür meselesini hal ede biliriz.
Hira-Nasıl hal edicez?
Ali- Beni affederek.
Hira- Ali bana hiçkimse öyle davranmadı davranamadı. Sen beni o kadar insanın içinde rezil ettin şimdi yalnız başına özür diliyorsun. Demokratik ülkede yaşıyoruz Ali bey.
Ali- Hira ben gidiyim artık yarın çocukları okuldan alıp ben getiricem.
İtirazda kabul etmiyorum. Hira telefonum nerde?
Hira- İtiraz etsem zaten dinleyecksin ya? Ali telefonun bekçisi gibimi duruyorum ben burda? Qaliba masanın üzerindeydi.
Ali- Hira yerini biliyorsun ve önceden neden laf sokuyorsun anlamadım gitti.
Hira gülmeye başlamıştı. Ama hiç kahkahasını duymamıştım.
Ali- Hira çocuklar seninlemi kalıcak.
Hira- Evet benimle kalıcaklar.
Ali- Gittim ben o zaman yarın okulda görüşürüz.
Hira- İnşaallah.
Ali - İnşaallah.
              

Kardeşimden SonraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin