// Di rumah TaeYeon //
" Ommo !! Macam mana ni ?! Kris minta saya jadi girlfriend nya !! Macam mana dengan YoonGi ? Mesti dia fikir apa apa nanti ?! " jerit TaeYeon. Dia memikirkan YoonGi.
" What ?!! Kau biar betul TaeYeon ?! " terkejut rakan-rakannya. Mereka menggoncangkan badan TaeYeon.
" Ha .. " TaeYeon menggaru kepalanya.// Di sekolah //
" Jagiya .. Esok pagi ada jamuan makan. BBQ.. " Kris duduk di sebelah TaeYeon.
" Hmm .. " TaeYeon tiada semangat. Dia malas untuk melayan Kris." YoonGi ada sekali tau. " sambung Kris lagi. Kris tenung TaeYeon dan berharap TaeYeon dapat pergi.
" Haa ? Ok. Saya ikut. " TaeYeon terus memansang Kris dengan gembiranya.
"Yeayy !!! Esok pagi pukul 9 saya ambil awak di rumah. Ok?" tanya Kris lagi.
" Nae ^^ "
// Keesokannya di tempat yang dituju.. //
TaeYeon duduk di meja makan. Rakan yang lain sedang sibuk dengan kerja masing-masing. Dia nampak Kris sedang menuju ke arahnya dengan membawa makanan.
" Jagiya ! Nah ! Saya bawa sotong goreng untuk awak. " Kris menghulurkan pinggan kepada TaeYeon.
" Eoh ? Kamsa ^^ " balas TaeYeon.
" Nae .. Err, saya nak pergi sana sekejap tau. " pinta Kris.
" Ok .. "
TaeYeon melihat YoonGi sedang berjalan di atas titi sambil menangkap gambar pemandangan.
" Err.. Mesti YoonGi lapar. Bawa sotong ni lah pada dia. " bisik hatinya.TaeYeon menuju ke arah YoonGi sambil membawa pinggan.
" Awak buat apa kat sini ? Mana Kris ? " soal YoonGi.
" Takda apa. Kris pergi sana tadi. Tak tahu buat apa. Err, awak nak ? " sambil menghulurkan pinggan sotong kepada YoonGi.
" Awak tahu cerita mengenai sotong ? " tanya YoonGi.
" Tak . "
" Saya nak cerita. Tapi lupa .. "
" Ohh .. Saya tak nak lah makan "
" Eh ? Begitu pulak .. " ketawa YoonGi.
Tiba-tiba, Kris datang." Jagiya, YoonGi ! Jom, dah nak balik. " Kris menuju ke arah mereka.
" Oh ? Ok. " sahut TaeYeon dan YoonGi.Kris dan YoonGi berjalan di hadapan. Manakala TaeYeon di belakang.
" Kau suka TaeYeon eh ? " soal Kris.
" Eoh ? Mana ada. Kan dia girlfriend kau. "TaeYeon tiba-tiba terjatuh. Kris dan YoonGi menuju ke arah TaeYeon.
" Awak okey ? Boleh berdiri tak ? " soal Kris cemas.
" Saya okey. Saya boleh berdiri."
Kris memapah TaeYeon.
" Ahh !! " jerit TaeYeon. Kakinya terasa amat sakit.
" Ok lah. Mari, saya dukung awak. "
TaeYeon melihat YoonGi. Kris terus memapah TaeYeon. YoonGi mengambil beg sandang TaeYeon." Wahh .. YoonGi ambil beg aku lah >< " jerit hati TaeYeon.
YoonGi menangkap gambar TaeYeon dari belakang.
" Kenapa ?!! Aku jeles tahu ? " jerit hati YoonGi.• Slow Update !!
# SHZLINLOY
YOU ARE READING
[C] My First Love in High School [Suga ff]
RandomTaeYeon, seorang murid yang tidak disukai dengan beberapa orang murid. Akan tetapi dia menyukai YoonGi. Senior nya. Dalam diam, YoonGi pun menyimpan perasaan terhadap TaeYeon. Mampukah mereka bertahan untuk bersama suatu hari nanti ? Nantikan ! M...