Part 19

236 20 0
                                    

Pejam celik pejam celik, sudah masuk setahun. Tibalah masa YoonGi tamat persekolahannya. Murid-murid berebut untuk menandatangan pada baju sekolah rakan-rakan mereka.

TaeYeon memerhati YoonGi dari jauh. Tiba-tiba Bobby menuju ke arah TaeYeon.
"Annyeong.!" tegur Bobby.

"Err, annyeong."

"Boleh tulis 'Love TaeYeon' di baju saya tak ?" soal Bobby gembira.

"Eoh ? Di mana ?"

"Di sini." sambil menunjukkan dadanya.

"Oh ok." TaeYeon yang tak faham apa yang dikatakan Bobby menulis 'Love' sahaja pada baju Bobby kerana leka memandang YoonGi.
"Ok dah."

"Thank you.." Bobby melihat apa yang ditulis TaeYeon. 'Love'.
Bobby terus berlalu pergi setelah pelik dengan perangai TaeYeon.

***

"Weh, YoonGi masuk ke ruangan kolam renang tu.!" jerit MinAh kepada TaeYeon.

"Eoh ? Jinjja ?!"

"Tu kau nampak tak ?"

"Oh nae !"

MinAh mula memikirkan sesuatu.

"Hah ! Apa kata kau pergi meluahkan perasaan kau pada YoonGi ?" cadang Jessica.

"Haa ! Betul jugak."

"Hahh ?! Korang gila ke apa ? Perigi pulak yang mencari timba." terkejut TaeYeon dengan kata-kata rakannya itu. Mana mungkin dia boleh buat begitu. Tak pasal-pasal kena reject awal.

"Lahh.. Cuba je kan. Manalah tahu dia terima." SeoHyun cuba untuk tenangkan TaeYeon.

"Pergi la TaeYeon.. Kau nak dia bahagia dengan orang lain ke ??" HyoLin cuba untuk menakut-nakutkan TaeYeon.

"Ya tak ya jugak.." detik hatinya.

"Ok, aku sahut cabaran korang.!"

"Ook. Tapi kalau dia memang dah berpunya, jangan kau pulak yang patah hati ;)" MinAh cuba untuk sejukkan hati TaeYeon.

"Hm, ok."

TaeYeon pun menuju ke ruangan kolam renang. Dia ternampak YoonGi yang sedang menangkap gambar sekeliling. TaeYeon menuju ke arah YoonGi.
YoonGi sedar akan kehadiran TaeYeon. Dia pun menangkap gambar TaeYeon banyak kali tetapi TaeYeon membiarkannya.

TaeYeon p.o.v.
"Haishh. Gelisah aku dibuatnya. Tenang TaeYeon tenang.. Tarik nafas, lepas.. Tarik nafas, lepas.. Huhh !" detik hatinya.

YoonGi p.o.v.
"Aikk ? Dia buat apa kat sini ? Comel jugak. Biar aku tangkap gambarnya."

End p.o.v.

"Err, annyeong." tegur TaeYeon.

"Annyeong !" YoonGi menyahut.

"Saya nak cakap sesuatu dekat.. awak.." gagap TaeYeon. Dia mula gelisah.

"Apa ?" soal YoonGi kehairanan.

"Saya... sebenarnya.." TaeYeon gagap.

"Sebenarnya apa ?" YoonGi pelik dengan perangai TaeYeon.

"Err, saya.. sebenarnya..."

°•° Nahh !! Ok tak part kali ni ? Author saja bagi kasi suspen sikit.
•°• Slow update !

›Vote √
›Comment √



#SHZLINLOY

[C] My First Love in High School [Suga ff]Where stories live. Discover now