Part 16

227 23 0
                                    

Di rumah

TaeYeon terus menuju ke omma nya yang sedang basuh pinggan di dapur.

"Omma ! Esok boleh tidak saya mahu menyambut hari jadi SeoHyun di rumah kita .?" soal TaeYeon dengan muka aegyo nya.

"Eoh ? Bukan ke hari jadi SeoHyun sudah lepas ? Bukan ke kamu bersama mereka ? Kenapa mahu menyambutnya lagi ?" hairan omma TaeYeon.

"Anni .. Haritu saya tiada bersama mereka untuk menyambutnya sekali. Omma, boleh laa ..." TaeYeon mula merayu pada omma nya kerana takut omma nya akan banyak bertanya.

"Nae .. Nanti omma masak sedap-sedap. Kamu nak apa ?"

"Eoh ?? Jinjja ?? TaeYeon mahu spagetti, ddubokki, kimchi, lasagna, -bla.. bla.. bla..-" TaeYeon mula menyenaraikan makanan kerana omma nya terus beri green light.

"Amboii, banyaknya .."

"Hehehe"

-Manakala, di rumah YoonGi pula...-

YoonGi berdiri sambil bersandar pada dinding. Kris pula berdiri sambil bercekak pinggang.

Setelah apa yang diceritakan Kris pada YoonGi di sekolah tadi..

"Kamu ambillah dia.. Mungkin dia bukan ditakdirkan untuk saya.."

"Bagaimana pula dengan kamu ?" soal YoonGi.

"Saya akan baik-baik saja. Jaga dia sebaik mungkin."

"Nae, arasseo."

• Slow Update !!!
° Hi readers !! Mian lambat. Saya tidak ada idea untuk sambung ff ini. Baru dapat 'ilham' tadi walaupun pendek :3 Hohoho..

#SHZLINLOY

[C] My First Love in High School [Suga ff]Where stories live. Discover now