-Adica, imi castig dreptul de a ramane aici platind cu sange?
-Da. Dar nu poate fi sangele tau.
Am stat cateva clipe sa ma gandesc.
-Victimele trebuie sa fie moarte?
Morr zambi.
-Da, in moduri cat mai dureroase. Desi, daca se intampla sa le lasi in viata ca sa iti spuna povestea mai departe, cu atat mai bine.
M-am incruntat.
-Sunt un fel de... Crime ritualice?
Slanderman zambi.
-Ai pus punctul pe i. Da, sint crime ritualice. Semnezi, sau nu?
A fost o decizie simpla. Oricum urma sa traiesc din crime, de ce sa nu fie unele care sa imi asigure casa, masa si poate chiar si prieteni?
-Sigur, ce trebuie sa fac?
Slanderman imi intinse un pumnal de piatra.
-Sange, a raspuns.
Mi-am facut o taietura in varful degetului si am apasat-o pe hartie. In bucatarie au rasunat urale.
-Bine, acum, adevarul. No one gives a shit on when you eat, dar trebuia sa dam impresia unei ordini desavarsite, rase Slenderman.
Am ras cu pofta.
-Asta e cu adevarat multumitor. Niciodata nu am respectat orele de masa- mai bine nu mananc decat sa am un program.
Ceilalti au chicotit, si pentru prima data, am privit in jur cu atentie, si am inteles ce insemna sa iti faci reputatie. Eram inconjurata de legende urbane. Smile Dog ma privea dand din coada- nici nu imi venea sa cred ca e un ucigas in serie. Laughing Jack radea mai tare decat toti ceilalti la un loc- nu ma mira. Silent Demon (nu ma bate, nu ciordesc, e un omagiu) statea intr-o parte si privea amuzata. Si mai erau si altii, unii mai cunoscuti si altii mai puin cunoscuti.
Icy ma trase intr-o parte.
-Vino cu mine la noapte ca sa vezi ce inseamna o crima a Casei Groazei Co.
Am privit-o putin curioasa.
-E un fel de datina ca cel nou venit sa vada pe cineva mai vechi, imi explica ea.
Am ridicat usor din umeri.
-Va fi placerea mea, am asigurat-o.
Icy vorbi ridicand vocea.
-Ba adunatura de scarbe ce sunteti! Io si Joanne mergem sa ne pregatim, ca vine cu mine la crima-exemplu, asa ca ia mai incet cu galagia!
Morr o privi superior.
-Dintre toti ucigasii pe care ii putea alege, te-a ales pe tine. Patetic! Spuse ea cu vocea usor contorsionata de dezamagire si furie.
Ochii lui Icy sclipira si temperatura din camera scazu cu cel putin trei grade in cateva secunde.
-Ho! Interveni Slenderman. Morr, inceteaza. Icy, Joanne, puteti sa plecati. Restul, ati auzit ce a zis Icy!
Am iesit putin confuza din bucatarie.
-Haide, n-o baga in seama. E geloasa, nimeni nu a vrut vreodata sa mearga cu ea sa vada prima crima.
-Oh, am soptit. Asta iti ofera vreun fel de statut sau ceva?
-Sa zicem, ma aproba Icy, deschizand usa de la camera ei.
Inauntru, arata cam ca si palatul reginei ghetii. Nuante de alb si albastru pal dominau incaperea, si lampi din cristal transparent aruncau o lumina blanda.
-Eu, personal, prefer sa ma folosesc de propriile daruri decat de arme, incepu Icy sa povesteasca. Nu am idee cine e tata, iar mama a murit la nastere. Aveam cateva luni cand in jurul meu au inceput sa se intaple lucruri ciudate. Eram un fel de Elsa, stii? Povesti ea, incepand sa scoata din dulap niste haine ciudate.
Am chicotit la ideea ca Icy era Elsa in lumea reala.
-Da, stiu. Si intr-o zi, am pupat-o pe obraz pe ingrijitoarea de la orfelinat si a inghetat, pur si simplu. Am fugit si am inceput sa stau pe strazi si chestii. Primul meu iubit a murit cand l-am sarutat, pentru ca ii inghetase inima. Cu o singura atingere, puteam face flori de gheata sa apara pe ferestre. Pur si simplu, eram disperata, apoi m-a gasit Nina. Datorita ei am ajuns aici si sunt ceea ce sunt.
-Asta e destul de interesant, am zis, privind-o cu interes in timp ce se imbraca.
Avea o rochie scurta din matase albastru deschis tivita cu blana, gen alea pe care le poarta patinatoarele, un fel de capa alba care era si ea tivita cu blana si o pereche de cizme albe cu sireturi pana sub genunchi. Arata trasnet, ce-i drept.
-Haide, sa mergem, imi zambi ea sinuos.
Incepeam sa zaresc felina ucigasa din ea.
A fost interesant. La inceput, Icy a condus (o masina sport in caz ca va pasa) pana la o casa care pentru mine nu insemna nimic, a parcat la coltul strazii si apoi ne-am plimbat pe jos cativa metri. Apoi, a inghetat geamurile casei, desi era cald afara. Am simtit cum aerul care venea de sub usa era inghetat. Am intrat inauntru pasind neauzite, in timp ce Icy atingea din cand in cand obiecte sau peretii, lasand urme inghetate peste tot in casa. Am urcat la etaj apoi, si a deschis o usa anume. Inauntru, in pat, statea speriat un baiat aratos cu pielea bronzata. A facut ochii mari de groaza cand ne-a vazut.
-N-nu, nu e posibil, dardai el, in timp ce aerul din camera mai scazu cu cateva grade. Ochi i-au devenit usor sticlosi in momentul un care Icy se apropie de el si ii vorbi cu un ton moale.
-Nu-ti fie frica, scumpul meu, sopti ea privindu-l in ochi.
Am privit fascinata cum i-a ridicat barbia si l-a sarutat incet. Degetele au inceput sa i se invineteasca, a albit la fata si, cand Icy s-a retras, am putut vedea ca avea buzele umflate si albastrui, lipsite de viata. Intre timp, jumatate de camera inghetase, iar pe geam se putea citi, scris cu diacritice, Ice Queen loved here.
-Haide, sa mergem, pana nu se trezesc ai lui.
Am fugit afara din casa lasand usa intredeschisa studiat si am demarat in tromba spre casa.
Icy era imbujorata.
-Ce parere ai? Intreba ea, atenta la drum.
-Artistic, am raspuns, privind-o apreciativ. Si sangele?
-N-am uitat de el, a chicotit ea, fluturand o fiola lunguiata.
CITEȘTI
Joanne the Ripper (Joanne Spintecatoarea)
TerrorCreepypasta, dar e prima mea poveste (de acest gen) deci nu promit ca o sa fie geniala Joanne pare o adolescenta normala, pana ii vezi parul si ochii. Are ochii de un negru adanc precum un abis, iar parul vopsit in nuante tipatoare de negru, verde s...