14. Al doilea pacat mortal: Traficul

108 9 0
                                    

Cand m-am trezit, pur si simplu nu aveam chef de nimic. Ochii mi-au picat pe trandafirul negru de pe birou. Uf, uitasem de Jeff.
M-am ridicat, buimaca si mahmura in ultimul hal, mi-am tras niste pijamale pe mine si am decis ca urma sa fie o zi de stat degeaba. Am coborat in bucatarie sa caut ceva muraturi si am dat de Icy in aceeasi situatie ca mine.
-Neata, am ingaimat, deschizand un borcan de castraveti murati.
In timp ce mancam privind in gol, am inceput sa ma minunez oarecum plictisita de faptul ca mereu era mancare in casa, cam orice iti voia inima.
-Ce faci azi? Am intrebat-o pe Icy.
-Habar n-am. Cred ca ma culc la loc. Sunt praf, a gemut ea si s-a frecat la ochi. Gata, plec, a continuat, si a luat-o spre camera ei.
Dupa ce am simtit ca ma mai lasa greata, am mancat si niste placinta cu carne de rata si chiar m-am simtit mai bine. Am urcat la mine in camera si mi-am strans catrafusele, apoi m-am bagat in baie, unde am stat aproape doua ore. Era trecut de doua noaptea cand am iesit de acolo si am dat nas in nas cu Jeff.
-Hei, am facut eu, cascand si intinzandu-ma ca o pisica.
-Hei. Ai ce face?
-Nu, ma gandeam sa caut o carte sau ceva de genul asta.
-Hai sa te uiti la film cu mine atunci.
-La ce film? Am intrebat, interesata.
-Habar nu am, maraton de fie ce-o fi?
-Hm, bine. Stai sa-mi las astea, am raspuns, fluturand din plasa de cosmetice.
Am lasat totul in camera si apoi am batut la usa lui Jeff. Cand mi-a deschis, s-a holbat cateva secunde bune la papucii mei roz cu iepurasi.
-Ce? Am intrebat eu, privindu-mi papucii pufosi. N-ai mai vazut papuci cu iepuri?
-Um, ba da, dar nu ma asteptam sa ii vad la tine. Hai, intra.
Imi placea camera lui Jeff, era frumoasa. In mod uimitor, ordonata... ah stai, lucrurile erau pur si simplu indesate sub pat. Lucrurile cu adevarat ordonate erau armele, prinse artistic de un panou.
-Imi plac nuantele de albastru, am spus, atingand cu varfurile degetelor peretii.
-Mhm. Deci, la ce ne uitam?
-Un maraton Harry Potter are aproape 20 de ore...
-Perfect, a raspuns Jeff, trantindu-se pe pat si pornind televizorul. Slava Domnului pentru Netflix, a murmurat el, pornind filmul.
Am fost atenti la primele doua filme, rontaind floricele si sorbind fiecare replica si imagine. In mijlocul celui de-al treilea am avut o repriza de gadilat, rasete si Slenderman deschizand usa si uitandu-se urat la noi, apoi inchizand-o la loc. In timpul urmatorului film, Jeff s-a tot plimbat intre bucatarie si camera lui, aducand mancare (mancare gen, mancare, nu floricele si alte prostii). In al cincilea film am injurat-o pe Umbridge la fiecare scena in care aparea. La al saselea eram atat de obosita incat am tras un pui de somn si m-am trezit in bratele lui Jeff, care ma mangaia pe umar, undeva in mijlocul penultimului film. Era cam noua seara.
M-am intins ca o pisica apoi m-am cuibarit inapoi in bratele lui Jeff, tragand patura peste noi. Cred ca am adormit iarasi, pentru ca m-am trezit undeva la finalul ultimului film. Nu mai eram atenta la film de mult timp, dar Jeff era. M-am tras mai sus si mi-am frecat nasul de gatul lui, si el m-a pupat pe par. Era cald, si placut. Am adormit iar si m-am trezit abia la rasarit.
Buimaca, m-am frecat la ochi si am privit in jur. Era mai curat decat atunci cand venisem, adica lucrurile de sub pat nu mai erau acolo, si nici pungile de la floricele, si nici vreo firimitura. M-am ridicat un pic ametita de la cat dormisem si m-am dus in camera mea, unde am gasit-o pe Lu trantita regeste pe pernele mele.
-Ce-i cu tine aici? Am intrebat, incepand sa-mi catut haine prin dulap. Blugi albastri si o camasa neagra. Am inceput sa ma dezbrac si sa ma imbrac, fara sa ma sinchisesc ca Lu se uita la mine.
-Nu mi-ai raspuns ieri la telefon si voiam sa fiu sigura ca iesim diseara.
-Cu treaba? Iarasi?
-Nu, nu cu treaba. La Amethyste. Roiben spune oricui il asculta ca ii e dor de tine si cine i te aduce pe acolo primeste loc de cinste o saptamana.
Stiam ce insemna loc de cinste pentru Roiben, si era ceva care merita avut.
Ca sa va faceti o idee despre Amethyste, era cea mai exclusivista casa de toleranta din stat - mai exact, locul de unde luasem eu opiu si pe Lu, in seara aceea.
-Neaparat azi? Nu putem maine?
-Doar daca vindem si azi.
Am oftat zgomotos.
-In regula, iesim azi si vindem, si maine la Amethyste. E ok asa?
-E perfect iubito, raspunse Lu, facandu-mi cu ochiul, apoi ma saruta apasat, de la revedere, si pleca.
Habar nu aveam ce sa fac sa-mi umplu ziua, asa ca mi-am luat o carte si am iesit afara, sa citesc. Acolo am dat de Jeff care facea exercitii cu o sabie de lemn. M-am asezat sub un copac si m-am apucat sa citesc.
Ceva mai tarziu, am simtit o mana pe umar. Era Jeff.
-Ce faci diseara?
-Ies in oras.
-Pot sa vin si eu?
-Sigur, de ce nu... dar avem de dat ceva marfa.
-Oh, facu Jeff. Pot sa ajut si eu?
-Umm... ai mai facut asta pana acum?
-Cu droguri, nu, dar am fost vanzator la mare candva...
-O sa te descurci, atunci, am spus razand. La opt, ok?
-Ok.
La sase am inceput sa ma pregatesc, baie si toate alea. Am iesit imbracata cu pantaloni stramti si o bluza scurta, si cam peste tot aveam ascunse pachetele si jointuri, plus inca o punga pe care i-am strecurat-o lui Jeff.
-Ai iarba si ceva opiu, i-am spus. Si o pipa. Ar trebui sa fie tot ce iti trebuie.
-O sa ma descurc, mi-a zambit el.
Si asa a si facut. A terminat mai repede decat mine si Lu, ceea ce e o oarcare realizare. Dupa ce am terminat si noi, Lu a plecat, dar eu si Jeff am mai stat putin, sa dansam.
Mainile lui calde pe pielea dezgolita a taliei mele se simteau placut. M-am lipit de el si mi-am amintit de toropeala placuta din timpul maratonului Harry Potter.
Am dansat cateva melodi apoi am plecat. In timp ce conduceam inapoi acasa, am inceput sa ma simt mizerabil. Tocmai il introdusesem si pe Jeff in partea murdara si drogata a cluburilor, si probabil nu va putea sa iasa din ea, pentru ca, spre deosebire de Icy, el chiar nu putea fi uitat. In plus, Icy nu vanduse nimic, doar statuse cu noi.
Mi s-au umezit ochii, dar ajungeam, asa ca am clipit de cateva ori si mi-am revenit.
In fata usii mele, Jeff m-a tras in bratele lui si mi-a depus un sarut moale pe buze, apoi a urcat la el in camera. Eu am intrat oarcum uimita la mine in camera si am gasit-o pe Clockwork in pat. Obosita, mi-am aruncat hainele si m-am trantit pe pat, langa ea.
-E totul ok? I-am soptit.
-Am visat urat doar, si am venit aici, dar nu erai. Acum e bine, mi-a zis, si m-a sarutat in coltul gurii, apoi a adormit, stand lipita de mine.
I-am depus un sarut usor pe obraz si am luat-o in brate, apoi am adormit si eu.

Joanne the Ripper (Joanne Spintecatoarea)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum