-Hei. Mersi pentru ieri, am zis, in timp ce Lu cobora din masina.
-Oricand, mi-a zambit ea cald, si si-a apasat buzele de ale mele.
Am plecat si am dat o tura prin oras. Nu prea stiam ce sa fac, dar stiam ca trebuia sa imi ocup ziua cu ceva. Asa ca am decis sa ma intorc acasa sa iau pe cineva, sa facem ceva impreuna.
Acasa... era un termen interesant. Nu trecuse o luna de cand stateam la Casa Groazei, trecuse? Si totusi, era acasa...
Pe marginea drumului am observat o femeie care vindea pisoi dintr-o cutie. Vreo treizeci de pisoiasi micuti, jucausi, abia intarcati. Am oprit si am cumparat unul... si am reusit sa mai sutesc doi. Oricum, femeia ii dadea aproape pe degeaba. Am insistat totusi sa nu iau restul, si femeia m-a privit recunoscatoare.
Probabil asta s-a schimbat cand a realizat ca lipseau trei pisoi, nu unul. In price caz, nu era prima si nici ultima.
Cand am ajuns la casa, am urcat cu pisoii in camera mea. Mieunau foarte dragalasi. Cand le-am dat drumul, au inceput sa exploreze. Unul avea ochii exact ca ai mei. Pe acela l-am pastrat, unul i l-am dat lui Icy si altul lui Clockwork.
-Sunt asa de dragalasi, au zis ele, mangaindu-le urechile moi.
Al lui Icy era alb cu cateva pete tarcate pe urechi si labute, iar al lui Clockwork tot tarcat, doar cu burta si picioarele albe. Cel care avea ochii mei era negru cu gri.
Eram jos, in bucatarie, si mancam, cand a aparut Slenderman.
-Joanne! Aici erai. Ar trebui sa imi mai aduci o doza.
-Aaa, da, o sa ma ocup de asta azi, am raspuns, oprindu-ma cu cireasa la buze.
-Bun!
M-am dus sa stau cu Jeff o vreme. Smile Dog era intins in tot patul, iar Jeff schimba plictisit canalele.
-Jo! Vino incoace, a zis el, cand m-a vazut.
M-a sarutat usor si eu am zambit.
-Ce vrei sa facem?
-Ma multumesc cu nimic cu mai putine haine, am raspuns, dandu-mi tricoul si pantalonii jos si ramanand in lenjeria mea sport, albastru cu roz. Jeff a ras, si-a dat si el tricoul jos si m-a luat in brate.
A fost o zi faina. Undeva aproape de apus, m-am ridicat.
-Eu trebuie sa fac crima azi, am spus. Si ar cam trebui sa imi misc fundul, pana nu imi trece cheful de tot.
-Pot sa vin cu tine?
-Sigur, de ce nu? Merg intr-un club din periferie.
-O sa fiu gata in douazeci de minute.
-E bine, mie imi ia mai mult, am ras.
M-am imbracat in rochia scurta cu paiete si o pereche de stiletto cu curelusa, din catifea. M-am machiat putin si mi-am prins parul, care imi crescuse mult. Trebuia sa ma tund, sau poate sa imi schimb lookul. Incepea sa ma plictiseasca freza ciufulita.
M-am admirat in oglinda si am oftat usor. Aratam ca o trestie beata. Am facut cativa pasi, punandu-mi intrebari existentiale. De ce naiba faceam toate astea? Nu mai gaseam fericirea pe care o gasisem la inceput. Se dusese, o pierdusem pe drum la un momentdat. Era... era gresit ceea ce faceam.
Eram pe cale sa renunt cand am auzit o bataie in usa, apoi usa s-a dat de perete.
-Mergem? M-a intrebat un Jeff dichisit si sclipicios. Se daduse cu tus si arata... dubios, dar in acelasi timp foarte fain.
-Sigur, am raspuns, zambind putin fortat.
L-am lasat sa ma conduca de brat pana la masina mea - da, a mea; refuzam sa plec cu alta masina decat masina mea, adica doar nu muncisem degeaba, nu?
Am gonit pe autostrada pana in oras. Era putin trecut de zece si jumatate, cluburile incepeau sa se umple de dealeri, dar azi nu aveam de gand sa stau cu ei.
Am dansat cu cativa tipi. De la unul am sterpelit doua jointuri, pe care le-am fumat cu Jeff. Nu erau la fel de bune ca ale lui Lu, dar erau bune.
Ochii mei rataceau peste multime, dar nu puteam alege pe cineva, nu vedeam pe nimeni care sa para demn de sacrificiu. Aveam fiola langa pumnalul meu, ascunse in rochie, inca ciudat de reci.
Am dansat pe cateva melodii cu Jeff, apoi ne-am inpleticit in baie, razand si fiind putin cam ametiti, si ne-am sarutat apasat in timp ce cautam sa intram intr-o toaleta. Abia mi-am amintit sa inchid usa inainte sa uit de tot.
Buzele lui lasau dare umede si fierbinti pe pielea mea, iar degetele lui ma umpleau de fiori.
A fost mai bine decat ultima data, sau poate era doar din cauza ca eram ametita. Oricum, a fost bine. Am iesit de acolo chicotind si ne-am indreptat spre bar. Acolo l-am vazut.
Victima.*Din seria dedicatie fara tag: pentru persoanele alea care citesc cartea, ma stiu si nu ma fac psihopata lesbiana pe fata. Va iubbb <3*
CITEȘTI
Joanne the Ripper (Joanne Spintecatoarea)
TerrorCreepypasta, dar e prima mea poveste (de acest gen) deci nu promit ca o sa fie geniala Joanne pare o adolescenta normala, pana ii vezi parul si ochii. Are ochii de un negru adanc precum un abis, iar parul vopsit in nuante tipatoare de negru, verde s...