Vidul m-a inghitit complet. Nu mai simteam nimic, nici durere, nici tristete, nici nevoie, nimic.
Brusc, in jurul meu s-a facut lumina, si jur ca l-am vazut pe Dumnezeu.
-Ce cacat a fost in iarba aia? Dumnezeule, tu esti?
Barbosul a ras, tintuindu-ma cu privirea lui blanda.
-Eu sunt, Spintecatoarea mea. Voiam sa te felicit, ti-ai facut bine treaba. Bravo, Ingerule.Ieri, la ora 12.00, a avut loc un accident pe autostrada A23. Un sofer a sarit de pe autostrada drept in prapastia de la km 56. Se crede ca era cunoscuta criminala Joanne the Ripper, insa dovezile de la laborator vor aparea abia maine.
-Deci e moarta, a spus E. Jack, fara nici o emotie in voce.
-Da, asa s-ar zice, a comentat Morr. Nu era suficient de tare pentru casa asta, s-a sinucis.
-Trebuie sa fi fost un accident! Planse Icy. Nu ar fi facut asta!
Clockwork isi puse mana pe umarul lui Icy si o stranse.
S-a lasat tacerea. Jeff nu avea taria sa mai spuna ceva. S-a intors pe calcaie si a iesit din bucatarie, urcand in camera lui si baricadandu-se inauntru. Clockwork a iesit si s-a dus in padure. Icy a chemat-o pe Lu. Aceasta a venit intr-un suflet.
-Unde-i corpul?
-Sarit de pe autostrada A23.
De niciunde, a aparut pisoiul cu ochii lui Joanne.
-Are ochii ei, a constatat Lu, ridicandu-l, si o singura lacrima i s-a prelins pe obraz.
A stat la Icy in acea seara, apoi a plecat, luand pisica, si nu s-au mai vazut niciodata.
Clockwork a dormit o noapte in camera Joannei, apoi s-a mutat inapoi la ea in camera si s-a adancit mai abitir ca niciodata in munca ei cu ceasuri.
Jeff a ramas in camera sa pana cand E. Jack si L. Jack au scos, aproape tristi, toate lucrurile Joannei din camera, inclusiv tapetul, si le-au dat foc. A ramas doar patul, vopsit in negru, si una dintre oglinzi.
Majoritatea s-au intors la viata lor de zi cu zi, desi Clockwork nu mai facea nimic in afara de a repara ceasuri, iar Icy avea inima mai inghetata ca oricand. Jeff era o epava. Slenderman nu comenta nimic; ii intelegea.
-Fata fara inima le-a dat tuturor cheia catre inimile lor si astfel si-a gasit propria inima, a fost singurul lucru pe care l-a spus.
Joanne the Ripper era moarta, dar prezenta ei ii schimbase pe toti putin, chiar si pe Morr si pe cei care nu vorbisera cu ea, iar legenda ei urma sa fie vesnica.
CITEȘTI
Joanne the Ripper (Joanne Spintecatoarea)
TerrorCreepypasta, dar e prima mea poveste (de acest gen) deci nu promit ca o sa fie geniala Joanne pare o adolescenta normala, pana ii vezi parul si ochii. Are ochii de un negru adanc precum un abis, iar parul vopsit in nuante tipatoare de negru, verde s...