Am trimis-o pe Icy in baie si m-am indreptat spre pusti. Era facut praf.
-Hei papusel, am facut eu, lipindu-ma de el. Dansezi?
L-am condus incet, dansand, dintr-o parte a ringului in cealalta, spre baie. Am fumat si un joint impreuna. Cand m-am prins ca are chef sa mi-o traga, l-am bagat in baie. Am zarit-o cu coltul ochiului pe Icy.
Nu-mi amintesc clar cum l-am macelarit, stiu sigur ca i-am desfacut abdomenul si i-am aruncat organele la gunoi, in rest nu sunt sigura. Pe peretele baii trona scris cu sange "Joanne the Ripper waz here". M-am spalat pe maini.
-Haide, repede, sa plecam. Trebuie sa o luam si pe Lu, am zis, dupa ce am umplut fiola cu sange.
Icy m-a urmat repede afara de la locul crimei. Am ajuns la Lu.
-Joanne, facu Lu. Ai sange pe abdomen. Esti ok?
-Shhhhhht! Am facut la ea. Sa mergem.
A venit fara sa comenteze. Am urcat in masina si ne-am adapostit la Lu acasa.
-Vreti sa stati?
Mm-am uitat la Icy. Parea ca vrea sa stea.
-Eu plec, Icy poate sa mai stea. Ma duc cu taxiul. Dar stai sa ma curat.
Am spalat repede toate urmele de sange de pe mine, si pana am terminat, aparuse un taxi. I-am zis sa ma scoata pe autostrada si de acolo am mers pe jos, de m-am plictisit. Am intrat in casa pe la trei dimineata, si am urcat la mine in camera, nu inainte sa las flaconul de sange in frigider, cu un bilet pe care scria numele meu si "NU ATINGETI" cu litere ingrosate.
Adormita, am ajuns in camera si am inceput sa ma dezbrac, si mi-au cazut vreo trei jointuri pe jos.
-Te ajut? Se auzi o voce placuta.
-Ce... am intrebat eu, nedumerita, apoi am vazut-o pe Clockwork la mine in pat, imbracata cu pantaloni scurti si un tricou.
-Datoria, a ras ea.
-Ah, am zis, si m-am prins cam ce voia de la mine. Era draguta, in definitiv.
M-am demachiat calma, mi-am aruncat hainele si mi-am tras un tricou lung pe mine.
-Ai chef sa facem ceva anume? Am intrebat, bagand jointurile in dulap.
-Nu. Vino aici, zise ea, batand cu mana locul liber de langa ea.
M-am trantit lenesa pe pat si mi-am asezat capul pe maini. Am simtit-o cum ma ia in brate, si am stat asa, in tacere, destul de mult timp. Era.. placut, aproape ca ma facea sa imi doresc afectiune. Sau lasa.
M-am rasucit si m-am uitat in ochii ei, incercand sa nu las sa se vada frica pe care o simteam. Afectiune? Ce era in mintea mea?
Clockwork si-a lipit buzele de ale mele. Erau moi si placute, mai ales dupa individul din club.
Inconstient, cred ca am gemut. Era calda si moale, si atat de vie, atat de vie langa mine! Stiam deja ce va urma, si imi amintea foarte mult de acea noapte cu Lu.
N-a durat mult pana cand n-a mai fost nimic intre noi, decat piele calda pe piele calda.
Era o favoare destul de placuta, daca stateai sa te gandesti putin.
Nu stiu cat a durat pana am adormit, cred ca au fost cateva ore, pentru ca imi amintesc rasaritul, si buzele ei umflate si rosii pe fruntea mea, si acel "somn usor" soptit.
Ultimul meu gand a fost ca imi parea bine ca am pus oglinda in dreptul patului, poate ar fi trebuit sa pun una si in partea cealalta, sub geam.
Prima mea revelatie a fost ca era prima oara cand ma trezeam cu cineva in pat, care sa fie treaz. Pana atunci ori ma trezeam eu prima si plecam, ori ei erau deja plecati.
A doua revelatie a fost ca aveam amandoua dare de vanatai micute pe tot corpul.
-Buna dimineata, zana mea, m-a intampinat Clockwork.
-Um, da, neata... si scuze, am zis eu, atingandu-i cu varfurile degetelor o vanataie de pe abdomen.
-Nu-i nimic, a raspuns ea, si m-a sarutat. Totusi, poate ar trebui sa ma duc la mine, si tu sa te ocupi de fiola.
-Um, da.
S-a ridicat, s-a imbracat si a plecat, facandu-mi cu ochiul cand a plecat.
Am stat putin si am privit la tavan, apoi m-am ridicat si eu. Ma simteam dubios de bine.
Am coborat pana in bucatarie, si am dat de Slenderman, care avea un ziar in mana si radea. L-am privit intrebatoare cat m-am dus pana la frigider si am scos fiola. Era intreaga.
-E ziarul de dimineata, a explicat Slenderman. Imi place opera ta.
-Oh, am zis eu, si am zambit. Uite, am continuat, si i-am intins fiola.
A luat-o si si-a bagat-o in buzunar.
-Iti aduc vineri banii, ma asigura el.
Dadeam sa ies din bucatarie, cand Jeff a aparut de niciunde si m-a luat in brate.
-Bravo baaaaaaaaaaa, facu el, si imi tranti un pupic mare si zgomotos pe obraz.
-Ce, am facut eu, uimita. Am, mersi.
-Esti geniala, putini se descurca atat de bine din prima! O sa se vorbeasca despre asta mult timp de acum inainte!
Eram sigura de asta, mai ales daca planul meu urma sa iasa .
CITEȘTI
Joanne the Ripper (Joanne Spintecatoarea)
HorrorCreepypasta, dar e prima mea poveste (de acest gen) deci nu promit ca o sa fie geniala Joanne pare o adolescenta normala, pana ii vezi parul si ochii. Are ochii de un negru adanc precum un abis, iar parul vopsit in nuante tipatoare de negru, verde s...