1.

19.4K 263 66
                                    

Louis Tomlinson.

Verveeld drink ik het laatste beetje van mijn koffie op en staar naar buiten. "Maar liefje j-" "Nee mam, ik ga niet naar buiten." Zeg ik en sta op.

 "Je moet ooit naar buiten komen." Mompelt ze. "Ik word niet geaccepteerd bij mijn beste vriendin mam." Ik zet mijn mok in de wasbak en loop de keuken uit. "Oké Louis maar je past dit weekend op Lottie, Je vader en ik gaan naar familie toe." "U-Uh ja oké, geen probleem." Mompel ik en loop snel naar mijn kamer. 

Ik ga gestrest op mijn bed zitten en maak mezelf iets kleiner. 

Altijd als mijn moeder niet thuis was, was het wel raak. Mijn vader kwam naar boven. Begon me aan te raken, te slaan.. Allemaal dingen die ik niet wou. Heb ik het tegen me moeder vertelt? Ja, ze geloofde me niet, en lachte me uit. 

Ik pakte mijn laptop onder mijn kussen, en startte mijn laptop geduldig op. Ik was al een paar dagen op een chatsite, met behulp van internet. Ik logde me in en leunde tegen mijn muur aan. Mijn ogen scande over de berichten.

hazstyles : Hey.

lt1991 : Hoi..

hazstyles : Hoe gaat het?

lt1991 : Uh.. Ja het gaat denk ik? Met jou?

hazstyles : Prima, eindelijk a f g e s t u d e e r t.

lt1991 : Ik al sinds 2013.

hazstyles : Ja ik moest ook al eigenlijk vorig jaar klaar zijn.. Maar ja wie zou het zeggen. Wiskunde blijf t moeilijk.

lt1991 : Wiskunde is het makkelijkste vak wat er bestaat...

hazstyles : Zeggen alle nerds.

lt1991 : Hé! Jij bent zelf een nerd...

hazstyles : Haha grapjas.

lt1991 : :)

hazstyles : oke dan heb je misschien social media, want ik moet gaan, dus moet ik mijn computer afsluiten.

lt991 : Snapchat, instagram, whatsapp, sms? Zeg maar..

hazstyles : Voeg me maar toe op alles ;)

Hij gaf al zijn gebruikersnamen, en zijn telefoonnummer.

Ik sloeg alles op en zette mijn telefoon naast me neer op bed.

lt1991 : okaayy toegevoegd, we spreken elkaar verder doei!

hazstyles : tot zo x.

---------------------

Naar een paar uurtjes geappt te hebben met Harry zo heet hij, roept mijn moeder me, om te eten. Zuchtend leg ik mijn telefoon in mijn zak en loop naar onder. "Waar is de rest?" Vraag ik als ik mijn vader, moeder, en Lottie aan de tafel zie zitten. "Vriendinnen, en je oma." "Oh, Okay." Zeg ik en ga naast Lottie aan tafel zitten. Mijn vader kijkt me geïrriteerd aan. Ik kijk naar het bord voor me, en bijt op me lip. "Liefjes we eten vandaag friet." Sinds wanneer noemt ze me liefje? "Mam, ik slaap vandaag bij Rose." "En wie zegt dat je daarvoor toestemming hebt?" "Papa, en de tweeling kan meegaan." Mompelt ze, en schept wat friet op. "Als je maar morgenavond terug bent, oké?" Lottie knikt heftig en ik schep wat eten op. Ik pak mijn vork en prik levenloos in paar frietjes. Wat zou Harry eten? Ik glimlach bij de gedachtes en stop mijn vork in me mond. (HAHAH VORK IN DE MOND. NVM) "Louis, je vader en ik vertrekken over een uur. Maar eerst ga ik naar de winkel, voor onderweg." Betekent dit dat ik alleen thuis ben? Met mijn vader? Nee vast niet hij gaat denk ik mee.. Ik at snel alles op en loop naar boven. 

Ik pak mijn boxers, en een paar andere kledingstukken uit de kast, en versnel me naar de douche, die ik snel dichttrek en op slot doe. 

Ik draai de kraan aan, en kleed me ondertussen uit. Ik ga onder de kraan staan, pak wat shampoo en spuit het op me hand. Ik masseer de shampoo op mijn haar, en sluit mijn ogen. Ik was mijn haar uit, en daarna was ik snel mijn lichaam. Ik stap uit de cabine, en droog me lichaam af. Ik kleed me aan en loop naar mijn kamer. Ik gooi mijn vuile was in de wasmand die onder mijn bureau staat. Ik hoor snelle voetstappen de trap op komen, en ik bijt op mijn lip. Mijn deur word opengegooid, en mijn vader stapt in. 

Hij gaat voor het bed staan, en ik deins achteruit. "P-Pap.." Stotter ik, en hij maakt de deur met zijn voet dicht. Hij wijst naar de grond en ik slik hardop. "M-M-Maar.. A-Alsjeblieft.. Vader." Stotter ik zacht en sla mijn armen over mijn benen. "Op je fucking knieën." Sist hij, en hij wijst naar de grond, alweer.

 Ik kruip langzaam van het bed af en ga op mijn knieën voor hem zitten. Hij maakt zijn riem los, en grijnst. 

"De waarheid komt boven tafel," Zeg ik met een gebroken stem en hij schudt zijn hoofd.

"Je bent een teleurstelling!" Schreeuwt hij en ik voel een brandende pijn op mijn rechterwang

--------------------------------

O M G, Arme Louis...

Vote, comment, share.

xoxo Noëlla.


❌Loverboy.⏩ L.S❌Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu