8

9K 191 37
                                    

Louis Tomlinson

Ik ben in de war, wat bedoelt Harry met volgende week? Ik ben nieuwsgierig. Ik open mijn ogen, en zie dat er niemand naast me meer lig. Ik gaap, strek me uit en sla de dekens van me af. Ik sta op en loop voorzichtig de kamer uit naar, de keuken. "Wanneer gaan we naar de verassing." Zeg ik. Ik wikkel mijn armen om zijn taille en leg mijn hoofd op zijn schouder. Hij gromt en duwt me een stukje van hem af.
"Niet vandaag." Antwoordt hij kortaf.
Ouch.
Ik heb toch niks fout gedaan? Of wel?
Ik trek me los van hem af, en loop dan naar de woonkamer heen. Ik leg mijn hoofd in mijn handen en kreun gefrustreerd. Wat heb ik fout gedaan?

Ik voel twee warme armen over me heen en kus tegen de achterkant van mijn nek.
"Sorry Lou, de volgende keer oké? Niet huilen babe." Zegt hij en ik heb nu pas door dat ik huil.
"M-Ma-" Probeer ik.
"Shht, stil maar het is oké. Kom geef me een kus." Zegt hij en laat zijn hand over mijn blote rug gaan. Ik knik en kijk naar hem. Hij glimlacht en keert zijn wang naar me toe. Ik druk een kus op zijn wang en hij glimlacht.
"Je moet je gaan aankleden." Fluistert hij in mijn oor en trekt me op zijn schoot.
"Hoezo?" Mompel ik.
"Er komen twee vrienden zo langs en ik wil niet dat ze je zo zien." Zegt Harry en ik frons.
"Okay, ik ben zo terug."

Ik pak wat kleding uit de tassen en trek het snel aan. Ik pak mijn telefoon van het nachtkastje af en loop naar de woonkamer.

From : Mam.

Louis, waar ben je al die dagen toch? Ik maak me druk. Wanneer kom je thuis? Je vader en je zusjes missen je.

Ik slik en vergrendel mijn telefoon. Ik wil niet terug. Misschien kan ik voor altijd hier blijven? Ja voor altijd, bij Harry. Ik glimlach en hoor de deurbel gaan. Zouden dat zijn vrienden zijn?
"Ik ga al!" Roept Harry en ik hoor hem naar de deur rennen.

Ik hoor pratende stemmen en ik kijk op. Er staat een jongen met donker haar, en een met blond haar.

"Niet slecht Styles." Grinnikt de donkerharige. Ik slik en de jongens komen zitten.
"Ik pak wat drinken voor ons, en dan kunnen we praten." Glimlacht Harry en loopt weg. De jongens blijven naar me staren, en ik ben eerlijk gezegd best wel bang.

"Wat is je naam?" Vraagt de blonde en ik kijk op.
"L-Louis." Zeg ik en hij knikt. "Ik ben Niall, en naast me is Zayn." Zegt de blonde jongen, die Niall heet. Ik knik en kijk naar mijn vingers.
"Harry heeft het goed te pakken." Grinnikt Niall. Goed te pakken? Wat te pakken?
"Binnenkort Niall, binnenkort." Wat is er binnenkort? Ik kijk op als ik een hand op mijn schouder voel. Ik glimlach en hij drukt een kus op mijn wang.

Ik wil met hem erover praten. Wat is er binnenkort, wat heeft hij goed te pakken, wat is niet slecht, ik wil het weten. Maar ik ben bang dat hij boos wordt.

Ik puf wat lucht uit en kijk naar Harry. Hij is druk in gesprek met zijn vrienden over geld, en auto's. Ik wil hier niet zitten.. Ik wil niet bij zijn ongemakkelijke vrienden zitten. Ik pak mijn telefoon uit mijn zak en besluit mijn moeder een sms te sturen. Ik pak mijn telefoon uit mijn zak en ga naar mijn berichten.

To : Mam.

Ik blijf hier voor een tijdje of langer. Verwacht me niet thuis, ik zou toch niet komen. Dit is mijn kans om van jullie weg te blijven, voor altijd. De meiden zien me nog wel, doei.

Ik leg mijn telefoon terug in mijn zak en kijk naar Harry. Hij zou het denk ik niet erger vinden dat ik hier langer blijf.

-------------

Vote, comment, share, follow xo

XXNOËLLA


❌Loverboy.⏩ L.S❌Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu