4

12.1K 217 141
                                    

Louis Tomlinson

"Ik ben weg doei!" Schreeuw ik en stap op mijn fiets.

Vandaag is de dag dat ik Harry ga zien, en ik ben best wel zenuwachtig. Hij zei dat hij zin heeft om me te zien, en ik ook maar het is gewoon. Ik ben onzeker, onzeker hoe ik er uitziet. Want Harry zag er zo goed uit, en dalijk oordeelt hij te snel?

Aangekomen op het station, stap ik af en stal ik mijn fiets, in de stalling. Ik kijk op mijn horloge en zie dat ik nog een kleine vijf minuten heb voor de trein vertrek. Ik vloek in mezelf en loop snel naar 'spoor 3'. Als ik er aangekomen ben, hijgend, zie ik de trein aankomen. Fijn. Nu kan ik bijna drie uur in de trein zitten... Ik stap in, en ga zitten.

---------------

Ik kijk naar buiten, en zie dat de trein langzaam in stilstand komt. Het was een vermoeiende reis. Zo lang. In een trein. Zonder eten, maar een flesje water. Ik stap uit, en trek mijn jas iets meer naar onder. Ik loop aarzelend naar een bankje voor me en ga erop zitten. Ik kijk rond me, maar ik zie hem niet. Zal hij het vergeten zijn? Zal hij niet komen omdat hij me een loser vindt? Zou hij n-

"Louis?" Ik word onderbroken door een zware, diepe stem. Ik kijk op, en mijn mond valt bijna open. "H-Harry?" Stotter ik, en sta ongemakkelijk op. Hij trekt me in zijn armen, en slaat zijn armen om mijn nek heen, waardoor ik, huiver. Ik sla voorzichtig mijn armen om hem heen, en bijt even op mijn lip. Hij legt zijn hoofd in mijn nek, en trekt uiteindelijk terug.

"Hey." Zegt hij, en glimlacht. Ik glimlach zwak terug, en hij grinnikt.

"Kom, we gaan naar mijn huis. Het is dichtbij." Zegt hij, en ik knik. Hij lijkt wel een god.. Damn. Ik volg hem, het station uit. Hij stopt bij een scooter, en haalt dan sleutels uit zijn zak.

"Je moet je wel strak vasthouden, als je niet wilt vallen." Lacht hij zachtjes, als hij gaat zitten. Ik knik en stap achterop. Moet hij geen helm ophebben ofzo?

Ik sla verlegen mijn armen om zijn taille heen, en kijk naar onder. Hij start de scooter, en rijdt weg. Naar een paar minuten rijden komen we in een nette buurt, echt netjes. Hij stopt bij een flat, en parkeert de scooter. "We zijn er." Mompelt hij, en we stappen af. Hij sluit de scooter af, en opent met de sleutel de deur. Ik vind dit tot nu toe best wel ongemakkelijk...

Hij opent een deur, en ik zweer het je, mijn. Mond. Valt. Open. Het appartementje heeft een geweldige interieur. Hoe kan hij dit betalen? Ik stap naar binnen en doe de deur achter me dicht.

"Ga maar zitten, ik pak wat drinken voor je, en dan kunnen we praten."

Ik ga zitten op de bank en kijk rond. Een plasma-tv van hier tot Tokio.. Bijna alles is hier gemaakt van glas, of tegels, wat er echt mooi uitziet. Maar nog een keer : Hoe kan hij dat betalen?

Harry komt uit de keuken gelopen met twee glazen vol cola. Hij zet ze neer, en komt dan naast me op de bank zitten. Hij glimlacht, en haalt een hand door zijn krullen.

"Hoe was je reis?"

"Het... Gaat wel."

"Je ziet er leuk uit Louis."

Ik bloos en kijk naar onder. Dat is echt het liefste wat iemand ooit tegen me heeft gezegd..

Hij brengt langzaam zijn hand omhoog, en brengt hem naar mijn wang. Zijn hoofd kom- Gaat hij doen wat ik denk dat hij gaat doen?

Ik sluit mijn ogen, voel zijn adem tegen mijn wang.

Hij drukt zijn lippen op de mijne, en ik voel een kleine shock door mijn lichaam gaan, en leg mijn handen om zijn slanke taille heen. Hij streelt mijn wang met zijn vingers, terwijl zijn andere hand door mijn haren gaan. Een tintelende gevoel gaat door mijn maag. Hij trekt terug en kijkt me aan.

"Wauw." Mompel ik zachtjes, en mijn vingers gaan naar mijn lippen.

"Zeg dat wel, sunshine." Mompelt hij terwijl hij onze vingers verstrengeld.

"Kom vandaag hier slapen, ik wil je bij me hebben." Zegt hij, en kijkt me aan.

Ik knik en hij grijnst. "Je bent geweldig weet je dat? Morgen gaan we shoppen, ik betaal alles." Zegt hij en drukt een kus op mijn wang.

"M-Maar is dat niet duur?" Stotter ik en kijk naar mijn schoenen. Ik had wel nieuwe kleding nodig, maar ik kan niet zomaar geld aannemen.

"Nee natuurlijk niet love. Ik wil graag iets voor je doen, ik-ik wil je graag bij me hebben. Je bent mijn geluk Louis." Ik bloos en kijk hem aan. Hoe kan je nou niet verliefd op hem raken?

"Okay, ik doe het." Zeg ik, en hij trekt me in zijn armen.

---------------

Als je lief bent laat je een lief berichtje achter. JK.

MERRY X-MASS AND A HAPPY NEW YEAR X

XXNoëlla.




❌Loverboy.⏩ L.S❌Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu