11

7.7K 147 45
                                    

Louis Tomlinson

Ik ben al dagen na het denken, zou ik het doen, of niet? Ik wil Harry zeker uit de schulden halen. Ik zei tegen hem dat ik het ga doen, maar ik ben er niet zeker van. Wie weet doet zijn vriend me pijn? Harry zou me nooit pijn doen zei hij, ik hoop dat zijn vriend aardig is.

Geïrriteerd kijk ik naar de televisie, terwijl Harry aan de telefoon is. Hij is al de héle dag aan de telefoon, en laat me maar niet beginnen hoe ik deze ochtend wakker werd. Vermoeiend sta ik op en loop naar de gang. Ik probeer zijn gesprek af te luisteren - Je snapt me wel denk ik. Ik wil ook zijn tijd, ik wil ook dat hij zijn aandacht aan mij besteedt. 

"Goed, lekker." Ik hoor zijn stem zachtjes mompelen van boven. Waar is hij mee bezig? Goed? Lekker? Wat is goed, en lekker? 

"Nee nee, hij is onder." Mompelt hij. Heeft hij het over mij? Ik, ben ook onder, en niemand anders is onder.

"Ik hang nu-" Snel loop ik terug naar de bank. Ik ga weer zitten en kijk naar de televisie. Zijn voetstappen komen steeds dichterbij, terwijl mijn blik bij de televisie blijft hangen.

"Hey babe." Mompelt hij en komt voor me staan. "Ik ben nu klaar met bellen, voor vandaag." Gaat hij verder. Ik kijk naar mijn sokken alsof ze belangrijker zijn dan hem.

"Is er iets? Heb ik wat fouts gedaan?"
Ik zucht en sta op. Ik loop naar de keuken en ga aan tafel zitten. "Lou wat is er?"
Hij fronst als ik antwoord geef. "Met wie was je aan bellen?" Snauw ik. Ik wil het weten. 
"Met werk Lou, baby maak je niet zo druk." Hij komt achter me staan en slaat zijn armen om mij heen. Ik zucht, misschien overdreef ik wel? 

"Ik hou alleen van jou." Ik glimlach automatisch en sta op, zodat ik tegenover hem kan staan. Hij slaat zijn handen om mijn taille heen en trekt me dichterbij. "Sorry babe." Mompelt hij in mijn nek. Ik laat een zucht uit mijn mond komen en hij trekt me mee. 

"Harry?" Hij laat me neerzakken op het bed en begint me te zoenen. Ik zoen terug en leg mijn handen op zijn borst. Ik draai ons om zodat ik bovenaan lig. Ik ga van het bed af, op mijn knieën en hij kijkt verwarrend. "Wat doe je?" Ik bloos en bijt op mijn lip. "Aha ik snap het, babe." Antwoordt hij ietsjes later en komt op de rand van het bed zitten. 

Ik laat mijn handen naar zijn riem gaan die ik snel losmaak. Ik maak zijn gulp open, en zijn knoop. Hij doet zijn broek uit en ik lik mijn likken af. Mijn tanden pakken het elastiek vast van zijn boxershort. Ik trek zijn boxer uit en hij fronst. Ik giechel zachtjes en hij knikt. Langzaam laat ik mijn tong over zijn top glijden. Hij kreunt en gooit zijn hoofd in zijn nek. 

"F-Fuck!" 

Ik nam zijn lengte in mijn mond, terwijl mijn handen zijn erectie steunde. Ik keek door mijn wimpers naar hem, en hij kreunde alleen maar. Hij pakt mijn haren stevig vast terwijl hij in mijn mond stoot, en kreunt. Mijn tong beweegt snel over zijn top, en lengte heen. Ik kokhalsde een beetje door de grote lengte die in mijn mond zat, hij liet zijn handen los en liet zichzelf op bed vallen. Ik zag hoe zijn handen de dekens vastpakte. 

"Louis! F-fuck, ik.. Ik g-ga komen!" Ik grijnsde en likte door. Even later kreunde hij nog harder en voelde ik iets warms in mijn mond, ik voelde het naar mijn keel glijden en ik haalde zijn lengte uit mijn mond. Ik slikte alles door, en likte mijn mond af. Het proefde niet zo slecht als ze zeiden. Ik klom weer op bed en Harry liet mij onder hem liggen. 

"Draai je om baby, ik heb een verrassing voor je." Mompelde Harry en ik draaide me om. Ik voelde zijn grote, warme handen aan mijn boxer. Hij trok mijn boxer omlaag en hij grinnikte. 

"Niet schrikken baby, dit ga je lekker vinden." Wat bedoelde hij? Even later voelde ik zijn handen in me, een onverwachte kreun verliet mijn mond. Zijn vinger ging steeds naar buiten, maar hij stootte ze wel naar binnen. Ik kreunde beet op mijn lip. Ik zeurde om meer, en hij grinnikte. Ik voelde nog een vinger erbij komen, dit voelde zo goed. "H-Harry." 

"Kom baby, kom voor me." Hijgt Harry. Ik voel een pijnlijk gevoel in mijn buik, maar ook prettig. 
"Kom babe, kom voor mij, alleen voor mij." Ik sluit strak mijn ogen en vloek onder mijn adem.

"Goed zo, goed babe." Mompelt hij en ik voel zijn vingers op mijn rug. "Ik ben zo terug." Mompelt hij en ik hoor zijn voetstappen verdwijnen. Eerlijk gezegd durf ik niet te bewegen omdat mijn kont zeer doet. Ik voel twee strakke armen en ik krimp ineen. "Doet het pijn baby?" Mompelt hij en ik knik tegen zijn schouder aan. "Kom samen in bad babe." Mompelt hij en ik open mijn ogen. "Ik leg je nu in bad."

Ik knik en hij legt me in het bad. Het bad is zo warm, en het voelt lekker aan tegen mijn huid. Even later komt hij achter me zitten, en leg ik mijn hoofd tegen zijn borst aan. Hij laat zijn handen over mijn wang gaan, en hij gniffelt zachtjes. "Alles komt goed, wij komen goed." Mompelt hij en ik voel zijn lippen tegen mijn achterhoofd aan.

-----------

I told ya ik zou update. Vandaag update ik misschien als ik het haal, Secret nog. 

Favoriete larry quotee? 

Vote, comment, share, follow.

XXNoëlla. 

❌Loverboy.⏩ L.S❌Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu