Louis Tomlinson.
Harry en ik waren weer in de stad, alweer inkopen aan het doen. Zoals hij zei. Onze vingers waren verstrengeld, terwijl hij met zijn andere hand een paar tassen vasthield.
"Babe heb je honger?"
Ik knik en hij stopt met lopen, waardoor ik automatisch ook stop. Hij trekt me mee, en stopt voor een klein restaurantje. "Wil je hier eten?" Ik knik, maar ik voel me aan de ene kant schuldig. Hij geef weer geld aan me uit, en hij zit al diep in de schulden.
Harry zet alle tassen naast het tafeltje, terwijl hij op het menu kijkt. Ik pak het andere menu langzaam op en mijn ogen scannen de kaart af, salade? Ik pak de salade.
"Heb je al iets?" Vraagt Harry en kijkt me boven de kaart aan. Ik knik en leg de kaart weer voor me neer.
"Salade." Antwoord ik en kijk naar het houten tafeltje.
"Weet je het zeker?" Vraagt hij voorzichtig.
"Ja Harry." Antwoord ik bot. Hij wilt zijn mond opentrekken, maar een man komt naar onze tafel gelopen dus houdt hij zijn mond dicht. "Hebben jullie een beslissing genomen wat jullie willen?" Vraagt hij en knipoogt ongezien naar me. Ik huiver maar knik. Harry kijkt de man boos aan terwijl hij de tafel vastgeklemd heeft.
"Wafels, en cola." Mokt Harry en kijkt de man nog steeds aan.
"Salade, en water." Zeg ik zacht en ik richt mijn blik op mijn benen.
"Ik ben zo terug met de bestellingen." Hoor ik de man zeggen. Zijn voetstappen verdwijnen, en ik kijk voorzichtig op. Alleen om een boze Harry aan te kijken.
"I-Is er iets?" Ik kijk hem verlegen aan en hij staat op. Hij loopt weg en ik pak snel de tassen. Ik volg hem naar zijn auto en gooi de tassen in de kofferbak, terwijl ik nerveus het portier opentrek. Ik ga zitten en sluit voorzichtig het portier weer.
"Wat was dat?" Snauwt hij en kijkt me boos aan.
"Wat was wat?" Antwoord ik en kijk naar mijn voeten, bang om Harry aan te kijken omdat hij woedend is.
"Met die ven-"
"Welke vent?"
"Die ons eten kwam opschrijven!" Schreeuwt hij uit en ik huiver. Volgensmij heb ik hem boos gemaakt.
"I-Ik deed niks." Antwoord ik bang en ik voel zijn vingers gaan naar mijn kin die hij ruw naar boven tilt.
"Kijk me aan als ik met je praat." Sist hij en ik slik hardop.
"H-het was niks... Ik.. Ik wil alleen jou Harry." Antwoord ik en ik voel zijn vingers zachtjes verdwijnen.
"Whatever laten we naar huis gaan. Je hebt de dag toch al verpest." Gromt hij en rijdt weg. Aangekomen bij zijn woning haalt hij de tassen uit de kofferbak en loop woest naar binnen.
Aarzelend stap ik uit de auto, en loop ook naar binnen. Ik hang met trillende handen mijn jas op en loop naar de woonkamer.
Harry zit op de bank met zijn armen gekruist. Waarom heb ik een gevoel dat er iets ergs gaat gebeuren?
"B-Ben je boos?" Vraag ik zenuwachtig en beweeg mijn voeten over de vloer heen.
"Nee." Mompelt hij en ik loop naar de bank. Niet wetend te doen ga ik voorzichtig op Harry zijn schoot zitten.
Hij wikkelt zijn armen om me heen en ik voel zijn lippen op de achterkant van mijn nek. Ik sluit genietend mijn ogen en adem zachtjes uit.
Zijn hand gaat over mijn dij, zoekend naar mijn hand. Ik leg mijn hand op de zijne en hij humt, en drukt een nat kusje op me nek.
Ik giechel en beweeg mijn nek, omdat het kietelt.
Opeens gaat de deurbel en wordt er vaak op de deur geklopt. Ik schrik op en sta op. "Maak maar open." Mompelt Harry.
Ik knik en loop naar de deur. Ik open de deur en meteen word ik aan de kant geduwt.
What the fuck?"W-Wie ben je?" Krijg ik er voorzichtig uit als ik de jongen terug naar buiten duwt. Hij kijkt op en ik schrik op. De jongen lijkt op me, hij heeft blauwe ogen en bruine haren. Wat ook het enige is behalve dat hij iets groter is.
"Waar the fuck is mijn verloofde." Snauwt hij en duwt me op de grond. Zijn hand gaat naar mijn nek en ik krijg wijde ogen.
---------
Update babes.
Ik heb samen met Coca_cola_Larry een boek!
Genaamddd 'Candyshop' Het staat op haar profiel & het zou leuk zijn als jullie een kijkje zouden nemen.
VROLIJK PASEN.
Vote
Comment
Share.
XoxoNoëlla.
JE LEEST
❌Loverboy.⏩ L.S❌
Fanfiction"Ga met mijn vriend naar bed." ♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧ ❌Geweld, seksuele scènes, grof taalgebruik. ❌Wordt via telefoon geschreven. ❌One direction bestaat niet. ❌Op eigen risico.