9

9.2K 169 23
                                    

Ik kijk nieuwsgierig op als ik mijn naam hoor. 
Harry grijnst naar mij en staat op, hij loopt na de keuken en komt even later terug met vier flesjes bier.
Hij geeft mij eentje, en ik pak het voorzichtig aan. Hij komt naast me zitten en legt zijn arm om me heen. Ik glimlach en lik over mijn lippen. 

"Drink het, het is lekker." Zegt Harry en ik knik.
Ik zet mijn lippen aan het flesje en neem een grote teug. Zijn vrienden kijken Harry grijnzend aan, terwijl Harry me glimlachend aankijk. Het is wel lekker, maar niet echt lekker dat ik het nog een keer wil. 

"En, hoe smaakt het?" Mompelt Harry en zijn vriend Zayn, lacht zachtjes.
"Lekker." Grinnik ik en neem nog een slok.
"Je vriendje is wel snel aangestoten Harold." Mompelt de blonde. Ik rol met mijn ogen en kruip op Harry zijn schoot. Hij slaat zijn armen om me heen en ik leg mijn hoofd op zijn schouder. Nu boeit het me niet als er mensen zijn, het zijn Harry's vrienden maar. Harry lacht en drukt een kusje op mijn voorhoofd. 

Ik neem nog een slok, een grotere en lik me likken af. "Het is wel lekker of niet babe?" Mompelt Harry. Ik knik en beweeg giechelend met mijn lichaam over zijn benen. Hij snakt naar adem en knijpt zijn ogen dicht. Ik grinnik en neem weer een slok, het is wel lekker. Heel erg lekker. 
"Baby zit stil, alsjeblieft." Fluistert Harry in mijn oor en ik knik snel. 

"Het was goed om je te zien mate, Niall en ik gaan. We hebben nog zaken te regelen." Zegt Zayn en ze staan allebei op. Harry wilt opstaan maar Niall heft zijn hand op.
"Blijf maar zitten mate, we bellen morgen." Grinnikt hij en ze lopen weg. Ik draai me weer terug naar Harry en hij legt zijn hand op mijn rug.

"Dus babe." Begint Harry en ik giechel. Zijn hand gaat op mijn blote borst en ik huiver van zijn koude handen. Ik drink het flesje op en zet het terug op de tafel.

Harry grinnikt en ik giechel zachtjes, terwijl ik mijn handen om zijn nek wikkel. Hij humt zachtjes en tilt me op. Ik wikkel giechelend mijn benen om zijn Taille heen en hij loopt ons naar zijn kamer. Hij drukt zijn lippen op de mijne en legt me op bed, zonder de kus te onderbreken. Ik laat mijn handen door zijn krullen gaan terwijl hij beweegt tussen mijn benen. Ik draai ons om en leg mijn handen op zijn riem. Hij kijkt me grijnzend aan ik giechel. Ik maak zijn riem los en daarna zijn broek. Ik laat mijn tong onder zijn navel gaan en hij snakt naar adem.

"Je maakt me zo opgewonden baby." Kreunt hij. Ik gooi zijn broek achter en laat mijn vingertoppen over de band van zijn boxer gaan. Hij sluit zijn ogen en gooit zijn hoofd naar achter. Ik trek zijn boxer over zijn benen heen, en slik hardop. Ik leg mijn handen om zijn lengte heen en pomp langzaam van boven naar onder. Kleine kreunen van hem vullen de kamer. Ik laat mijn hoofd naar zijn lengte zakken, en leg mijn lippen om hem heen. 
"Fuck Louis!" Kreunt hij als ik mijn mond, en handen gebruikt. Zijn lichaam beweegt en hij pakt mijn haren vast. 
"L-Louis, stop ik-ik heb iets leuks voor nu." Kreunt hij en ik trek me terug. 

Hij duwt me achterover op het bed en trekt mijn kleren snel uit. Hij scheurt met zijn tanden mijn boxer kapot, terwijl hij mijn benen openduwt. 
"Eerst doet het pijn babe, maar daarna geniet je." Zegt hij en ik knik niet begrijpend. Hij komt op me liggen en kijkt even naar onder.
"Tanden op elkaar babe." Mompelt hij en bukt even. Een erge pijn komt opeens door heel mijn lichaam. Ik kreun van de pijn en klem mijn nagels op Harry zijn rug. Mijn nagels krassen over zijn rug terwijl ik het uitschreeuw. 
"H-Harry.. Alsjeblieft-t." Smeek ik hem. 
"Ik ben er bijna... Hou vol." Hijgt hij en een kleine kreun verlaat zijn lippen. Ik knijp mijn ogen dicht en een fijn gevoel maakt zich vrij in maag. Ik kreun en klem mijn handen in zijn haar. Ik trek zijn haar naar achter terwijl harde kreunen de kamer vullen. 

Terwijl hij doorstoot legt hij hand om mijn erectie heen en begint te pompen, waardoor ik bijna klaar kom. 
"Ik kom babe!" Kreunt Harry terwijl er zweetdruppels over zijn borst rollen. Ik zet mijn lippen op zijn sleutelbeen. Ik zuig terwijl mijn tong en tanden te werk gaan. 
Ik pak de lakens snel vast en kom klaar, ik hijg terwijl Harry nog doorgaat. "Ik kom." Hijgt hij en stopt met bewegen. Ik voel iets warms in me en huiver. Hij likt alles van mijn buik af, en tilt me op. 
"Kom lekker in bad." Mompelt hij en loopt naar de badkamer. Ik lig in zijn armen, en leg mijn hoofd op zijn schouder.
"Ik wil naar bed, ik ben moe." Fluister ik zachtjes en hij maakt een geluidje. "Okay."

Hij loopt terug naar zijn bed en nestelt me in. Ik sla mijn armen om hem heen en ik voel zijn lippen op mijn voorhoofd.

---------------------

DAMN. SMUT BITCHES.

xxNoella.

Comment what you think i think its fucking bad.

❌Loverboy.⏩ L.S❌Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu