Harry Styles.
Ik kijk voor me uit, en hoor hoe zachtjes Louis huilt. Het is maandag, en Liam zou binnen nu en 10 minuten hier zijn. Ik zou mijn geld krijgen, en hij zijn plezier.
Win win situatie, toch?
Louis negeert me sinds we erover hebben gepraat, en als ie het niet wou kon hij vertrekken. Zijn blauwe ogen bleven in mijn groene ogen staren. Mijn groene ogen waar iedereen voor viel, of mijn bruine krullen wat ze altijd zo zacht vonden, of leuk vonden om eraan te zitten. Ik kreunde geërgd en opende geïrriteerd mijn ogen.
"Louis, het is maar eenmalig. Nou stop met huilen en wees een goede jongen." Zei ik, op het randje om mijn geduld te verliezen. Hij werkte op mijn zenuwen, iets waar ik slecht tegen kon, als mensen op mijn zenuwen werkte.
"D-Dalijk doet de jongen me pijn?" Snikt hij en ik rol met mijn ogen. Hoe kinderachtig is hij.
"Dat gebeurt heus niet, en als er wat gebeurt kom ik meteen." Zeg ik en kijk hem aan.
Hij glimlachte en schoof wat meer naar mij toe.Een grijns verspreidde zich op mijn gezicht en hij nestelde zich dieper tegen, mijn schouder aan. Hij moest eens weten.
Mijn hand gaat strelend over zijn blote rug heen, en langzaam kalmeert hij. Zijn mooie bruine haren zijn naar achter gekamd.De bel gaat, en Louis springt op. "Wacht in onze kamer baby, alles komt goed." Kalmeer ik hem zachtjes.
"B-Beloof je het me?" Zegt hij zacht en ik knik. Hij staat op van de bank, en loop in snelle passen naar onze kamer. Ik sta op en loop naar de deur. Het gaat gebeuren, ik leen Louis vandaag uit aan Liam.
Ik open de deur en zie Liam leunen tegen het stenen muurtje. Hij grijnst en ik open de deur iets wijder, zodat hij binnen kan komen. Ik doe de deur dicht als hij binnen komt, en hij begint te praten.
"Is hij in de slaapkamer? Het is maar beter waar wat Zayn zei." Mompelt hij en begint naar de gang te lopen. Voor hij de klink van de kamer wilt vastpakken, pak ik hem bij zijn shirt vast en duw hem tegen de muur.
"Je doet voorzichtig met hem, ik wil niet dat hij huilt omdat jij hem hebt pijn gedaan." Sis ik, en hij slikt hardop. "Ja rustig kerel."
"Nee ik ben niet rustig, want Zayn en ik weten allebei hoe jij in bed bent. Je doet met hem voorzichtig, ande-"
Hij onderbreekt me door te lachen en van zich af te duwen. "Als Zayn, of ik ooit met Tristan laat me niet lachen." Gromt hij en ik kijk hem met kleineerde ogen aan.
"Je doet voorzichtig, of je komt deze kamer niet binnen."
"Ja, kan je nu gaan." Mompelt Liam en ik knik. Ik geef hem nog een kwade blik, voordat ik wegloop en naar de bank treuzel. Ik ga met kruisende armen op de bank zitten, en staar voor me uit naar de muur.
Ik hoor Liam zijn kreunen uit de kamer komen, wat mij een jaloers gevoel geeft. Louis is van mij. Het was slecht om hem uit te lenen. Wat kan ik zeggen? Ik heb het geld nu nodig, dus zit er geen andere optie op. Een geschreeuw dringt mijn gehoorgangen binnen. Ik houd me stevig vast aan de leuning van de bank om me in te houden. Ik wil Liam zo hard slaan.
"S-Stop alsjeblieft!" Schreeuwt Louis en ik knijp mijn ogen dicht. Blijf zitten, Harry. Ik moet iets doen, hij kan geen pijn lijden. Ik moet iets doen. Ik sta op en loop naar de keuken. Ik pak voorzichtig een glas met water, wat mislukt door mijn trillende handen. Ik gooi het glas tegen de muur, wat meteen kapot spat. Mijn woede neemt mijn hele lichaam, waardoor ik boos naar mijn kamer loop. Ik trap de deur open en mijn ogen worden groot.
"Hoe the fuck kan hij bloeden!?" Schreeuw ik uit en loop erop af.
------------------------------
Ik heb besloten dat naar dit hoofdstuk een POV LOUIS komt, dan kunnen jullie zien hoe hij het heeft meegemaakt, (met liam).
Dus comment wat je ervan vindt.
LARRY IS COMING BISHHNFDB FD+BNXJF
JE LEEST
❌Loverboy.⏩ L.S❌
Fanfiction"Ga met mijn vriend naar bed." ♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧ ❌Geweld, seksuele scènes, grof taalgebruik. ❌Wordt via telefoon geschreven. ❌One direction bestaat niet. ❌Op eigen risico.