20

6K 133 75
                                    

Louis Tomlinson

Druppels slaan tegen het raam aan. Zuchtend leg ik mijn hoofd in mijn handen.

"Wil je er nu over praten.. Je weet dat ik luister." Zegt Harry en ik kijk hem aan. "Ja dat weet ik.. Maar ik moet het verwerken."

Een genante stilte is er tussen ons voordat ik gefluister hoor.

"Ik mis je Louis.."

"Ookal zijn het een paar uurtjes. Ik mis je.. neem me terug."

"Harry.. -"

"Neem me terug! Ik mis je! Ik wil je in mijn armen.." Snift hij. "Ik kan je niet meteen terugnemen." Zeg ik strak en sta op. Ik trek mijn schoenen aan en mijn vest volgt al snel.

"Louis ga niet weg.. Je.. Je kan me niet weer verlaten!" 

Ik negeer Harry en trek de deur open. Snel ren ik naar buiten en kijk niet achterom.

Het regent keihard, wat me nu niet uitmaakt. Het was een stom idee om Harry te bellen, waar zat ik met mijn hoofd? In de wolken? Nee, ik ben dom. Te dom.

Misschien kan ik voor een auto springen? Wie zou me missen. Harry. Harry zou me niet missen hij zou blij zijn.

Een hand omcirkelt mijn pols en een bordt voel ik tegen mijn hoofd aan.

"Kom naar binnen." Fluistert hij en zijn krullen kietelen mijn gezicht. "Nee."

"Je wordt ziek zo, kom naar binnen." Smeekt hij en ik voel zijn handen mijn taille vastpakken. "Kom Louis.. Alsjeblieft."

"Laat me los Harry." Mijn onderlip trilt en ik sluit mijn ogen. Het is nu of nooit.

"Ik laat je niet los! Ik laat je nooit meer los. Ik wil je niet laten gaan!" Schreeuwt hij uit en houdt me strakker vast.

"Waarom zou ik nog blijven als je me hebt gebruikt, als een fucking speeltje!"

"Ik ben het zat om gebruikt te worden! Me vader, j-"

"Ik gebruik je niet! Godverdomme Louis ik hou fucking veel van je met heel mijn hart." Zegt hij en pakt mijn gezicht vast tussen zijn handen. "We kunnen hieraan werken, geef me een kans... Alsjeblieft." Smeekt hij en drukt dwingend steeds kusjes op mijn lip. 

"Please."

"Louis alsjeblieft.."

"Ik maak mezelf als je me niet meer wilt.."

"Ik kan niet zonder je leven."

Ik haal zijn handen van me gezicht af en begin weg te lopen. Ik moet misschien weg, ik wil bij hem blijven. We kunnen overnieuw beginnen, het kan echt. Mijn hart zeg ja, en me hoofd zegt nee.

Me verstand is beter dan mijn hart, ja toch?

Ik laat mijn hand door mijn doorweekte haar gaan en zucht. Ik wil Harry terug, hij wilt mij ook terug. We kunnen er toch over praten? Mijn domme verstand nam het over me, zoals normaal. Nu is hij vast weggegaan, weg van mij en wilt hij me nooit meer zien.

Mijn gedachtes worden onderbroken door iemand die me ruw omdraait. Ik voel zachte lippen tegen de mijne, en leg mijn hand in zijn nek. Ik kreun in zijn mond als ik zijn handen op mijn billen voel. 

Ik open mijn ogen en kijk in Harry zijn ogen. Hij tilt me op en ik wikkel mijn benen om zijn middel.

Aankomend bij zijn heus trapt hij de deur open en doet mijn vest uit. Ik zuig op zijn sweetspot, als hij mijn shirt letterlijk kapot trek. Ik voel zijn lippen om mijn tepel en kreun luidruchtig. Ik trek zijn sweater kapot en hij loopt ondertussen naar de slaapkamer. Ik laat mijn handen door zijn haren gaan en bijt op mijn lip. 

"Harry! Fuck, fuck, fuck, fuck! Ja, daarzo!" Kreun ik als ik zijn lippen over mijn lichaam voel. 

"Spreid je benen baby." Hijgt hij en zakt naar onder. Ik open mijn benen voor hem en voel zijn tanden tegen mijn boxershort aan, waardoor ik mijn lichaam automatisch naar achter duw. "Blijf stil liggen baby, dan help ik je eruit." Ik voel zijn warme adem tegen mijn dijen aan, waardoor ik kreun en mezelf vasthoudt aan de dekens.  

Ik voel zijn mond om me heen, terwijl zijn handen mijn ballen vastpakken. Ik houdt zijn krullen vast en gooi mijn hoofd kreunend naar achter.

"Haz.. Ik.. Ik-Ik ga komen!" 

"Hou het vast." Mompelt hij en ik knik snel achter elkaar. Mijn tenen krullen zich op, en ik bijt op mijn lip.

Hij komt weer naar boven en draait me om. Hij duwt zijn vingers in mijn mond en ik sluit mijn ogen. 

"Zuig." Commandeert hij en ik zuig op zijn vingers, Mijn tong gaat over zijn vingers en een kleine kreun verlaat mijn mond. Hij haalt zijn vingers uit mijn mond en brengt ze over mijn rug naar mijn kont.

Ik voel zijn mond op mijn linkerbil waar hij inzuigt, en tandafdrukken zet. "Mine." Gromt hij voor ik een vinger in me voel. Hij schaart met 2 vingers in me, en ik kreun harder bij iedere aanraking. 

"Harry!" Schreeuw ik uit als ik zijn vingers bij mijn prostaat voel. Hij haalt zijn vingers uit me en ik hoor hoe hij zijn broek openmaakt. Ik voel zijn top tegen me aan en kreun zachtjes. 

"Je bent een fucking kreunende rotzooi, Lou." Kreunt Harry en ik voel zijn lippen op mijn schouderbladen. "Ik ga je overal markeren, iedereen moet weten van wie je bent. Mij." Kreunt hij en ik sluit mijn ogen. 

Zijn zachte stoten zijn te horen, en ik kreun hardop. Hij pakt mijn haar in zijn vuist vast en ik hoor zijn zware adem in mijn oor. Hoe harder Harry gaat, hoe harder de kreunen worden. 

Ik voel zijn hand op mijn borst, naar onder gaande. Zijn hand pakt mijn erectie vast, en snel begint hij met zijn hand te pompen. 

"I-Ik ga komen! Ha-" Mijn zin wordt afgekapt door een harde kreun die mijn mond verlaat. Wit spul is over mij en Harry verspreidt. Even later komt Harry klaar en ik voel hoe hij me optilt, en op zijn schoot zet. Hij laat zijn vingers over mijn wang gaan en drukt een kus tegen mijn voorhoofd aan.

"Ik hou van je Louis."

"Ik hou ook van jou Harry.."

-------------------------

Dit is het dan. Het laatste hoofdstuk, geen zorgen er komt nog een epiloog aan.

Ik denk dat dit mijn langste smut is in dit boek.

Gedachtes?

Vote, comment, share, follow.

XoNoëlla.

❌Loverboy.⏩ L.S❌Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu