19

5.4K 148 7
                                    

Louis Tomlinson

Hij verdwijnt uit het bos. Betekent dat, dat hij nu voor altijd weg blijft? Hij houdt van me, iedergeval dat zei hij.

"Je hebt mijn nummer, als je je beslissing hebt gemaakt, bel me alsjeblieft op." Zijn stem blijft zich steeds in mijn gedachte herhalen.

Moet ik niet blij zijn? Moet ik blij zijn? Moet ik verdriet hebben, of moet ik geen verdriet hebben.

Ik weet niet wat ik moet doen. Aan de ene kant wil ik bij hem zijn, maar aan de andere kant wil ik mezelf opsluiten in de douch en er nooit meer uitkomen. Hij heeft me gebruikt, als speeltje.

Hij is een loverboy. Ik glij via de boomstam naar de grond, waar ik moeiteloos in een kleermaker ga zitten.

Zou Harry het menen wat hij zei?

Misschien moet ik hem terugbellen? Zeggen dat ik hem terug wil, dat ik hem mis. Zeggen dat hij niet fout is geweest, als hij mij niet had gekozen dan zou dit nooit gebeuren. Ik wil hem terug, ik wil dat hij zijn armen om me heen slaat. Ik wil dat hij me een kus op mijn voorhoofd duwt, en me glimlachend aankijk. Ik wil dat hij me vasthoudt. Ik wil hem.

Zuchtend sta ik op en loop ik met mijn hoofd naar onder het bos uit. Aangekomen bij mijn huis loop ik om, en ga voorzichtig via de achterdeur naar binnen. Ik draai me naar de deur en trek langzaam mijn schoenen uit.

"Louis." Ik schrik op als een hele lage stem de kamer vult. Ik draai me om en bijt op mijn lip.

"P-Pap?" Stotter ik en hij grijnst gemeen. "Je bent lang weggeweest, Louis." Zegt hij als hij dichterbij stapt. Ik loop de andere richting in, als hij steeds een stap naar voren doet. Net als hij me wilt vastpakken ren ik weg van hem.

Mijn voeten gaan razendsnel de trappen op terwijl ik een kleine bocht maak om de leuning. Ik ren mijn kamer in en gooi de deur dicht, snel leun ik met mijn lichaam tegen de deur aan. Ik laat me glijden tegen de deur aan en mijn adem steekt in mijn keel.

Ik voel zijn vuisten op de deur en ik duw mijn lichaam tegen de deur aan. "Ik pak je nog terug jij vieze etter!" Brult hij en zijn voetstappen verdwijnen naar onder. Ik leg mijn hand op mijn borst, en sluit mijn ogen. Ik pak buitenadem mijn telefoon uit mijn zak en klik onbewust op Harry. Ik breng mijn telefoon naar mijn oor en wacht.

"Met Harry." Hoor ik zijn stem, en een glimlach verschijnt zich op mijn gezicht.

"Uh, hey met mij.." Mijn zin dwaalt af als ik zijn adem hoor. "Louis, je belt? Is.. Is dit echt." Ik hoor een twijfeling in zijn stem.

"K-Kan je me alsjeblieft ophalen, me, me vader.. Hij is bezig." Stotter ik nerveus en friemel met mijn vingers aan mijn mouw.

"Ik ben er over een halfuurtje, sta klaar dan."

Ik knik en hang op. Ik duw mezelf van de grond af, via mijn handen en loop naar mijn kast. Ik pak bovenin een tas en rits de tas open. Ik gooi een stapel kleren in de sporttas en rits m dicht. Ik open mijn raam en gooi mijn tas op het kleine schuurtje. Je kan dit Louis, je hebt dit vaker gedaan. Ik laat me via de pijp naar het schuurtje glijden en haal diep adem. Ik slinger mijn tas om mijn schouder en spring van het schuurtje af. Bukkend onder het raam loop ik uit de tuin.

Ik laat mezelf op het stroomkastje leunen en zucht. Hopelijk komt me vader me niet achterna, dan ben ik er geweest. Ik zie Harry zijn zwarte auto aanrijden en ik sta op. Ik loop naar de auto toe, maar de voordeur van mijn huis opent zich en mijn vader kijkt me verrassend aan.

Ik stap in en sla het portier dicht. "Rijden nu." Zeg ik paniekerig terwijl ik mijn vader op ons af zie rennen. Harry blijft zitten en ik sla hem tegen zijn arm aan. "Rij Harry!" Schreeuw ik bang uit en hij schrikt op. Hij geeft een volle gas en rijdt weg. Mijn onderlip begint te trillen, en ik pers mijn lippen op elkaar. "Gaat het?" Vraagt hij en kijkt me aan. Zijn ogen zijn dik en rood, wat me een bewijs geeft dat hij van me houdt. Hij heeft niet gelogen, ik kijk naar onder en schud me hoofd.

"Wil je erover... Praten?" Probeert hij en ik schud mijn hoofd.

-------------------------------------------------

Updateeeee, bijna is het boek klaar.

Gedachtes op dit hoofdstuk?

Vote, comment, share, follow.

XXNOËLLA.

#respectniall.

❌Loverboy.⏩ L.S❌Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu