Louis Tomlinson
Ik kreun en laat alle tassen op de grond vallen.
"Ik ben kapot, kunnen we niet stoppen."
Harry grijnst en lacht stilletjes.
We zijn weer terug de stad in, en ik heb weer een paar tassen vast, het verbaast me dat hij door kan gaan, zo de hele dag.
"Oké. Laten we naar huis gaan, dan kook ik voor ons." Zegt Harry terwijl hij alle tassen overneemt en een kusje op mijn wang drukt. Ik voel het bloed naar me wangen stromen.
We lopen naar zijn auto en hij houdt het portier voor me open. Ik glimlach en ga zitten. Hij glimlacht terwijl hij het portier dicht gooit en naar de kofferbak loopt. Kort daarna gaat zijn portier open en stapt hij in. Hij legt zijn hand op mijn bovenbeen terwijl, hij de auto opstart en wegrijdt.
Hij zingt zachtjes met de radio mee tot dat zijn telefoon gaat.
"Styles." Snauwt hij. Hij stopt de auto even en haalt een hand door zijn hand. "Luister Liam ik heb het volgende wee-"
"Mate ik bel je straks right? Louis is hier dus ik ga nu." Zegt hij serieus en haalt de telefoon van zijn oor en kijkt me aan.
"Wat is er?" Mompel ik terwijl, we elkaar aanstaren. "Nee, het is prima. Ik ben prima." Zegt hij en haalt een hand door zijn haar. Ik leg mijn hand op zijn wang en glimlach naar hem. "Je komt er wel uit." Zeg ik en geef hem een kus. "Juist." Grijnst hij.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik stap de slaapkamer in en trek mijn shirt uit. Een douch zou goed doen. Ik kleed me verder uit tot mijn boxer, en loop naar de badkamer. Ik sluit mijn ogen en adem in- en uit. Ik voel twee armen op mijn schouders en een kus op mijn wang. "Hey." Fluistert Harry in mijn oor en ik open mijn ogen. "Water besparen?" Zegt hij terwijl zijn hand over mijn taille gaat. "Oh.. Eh.. I-Ik weet het niet." zeg ik aarzelend en bijt op mijn lip. "Ik snap het. Ik ga wel." Zucht hij en draait zich om. Dalijk wilt hij niks met me te maken hebben? Dalijk haat hij me. "Wacht niet gaan!" Zeg ik snel en draai naar hem toe. "Hoezo?"
"Ik.. Ik wil wel samen douchen." Zeg ik snel en kijk naar hem, wachtend op zijn antwoord. "Juist." Hij loopt in langzame passen naar me toe en glimlacht klein.
Hij laat zijn hand over mijn borst glijden en drukt zijn voorhoofd tegen de mijne. Ik ben best zenuwachtig. Hij legt zijn handen op het elastiek van mijn boxer en ik huiver. Hij grinnikt en doet mijn boxer uit. Hij pakt mijn handen en legt ze op zijn boxer. Ik slik en kijk hem aan. Ik weet niet wat ik moet doen. "Is er iets?""Ik weet niet hoe." Zeg ik zacht en voel het bloed naar mijn wangen stijgen. "Ik help je." Zegt hij en drukt zijn lippen op mijn nek. Ik snak naar adem en trek voorzichtig weg.
Hij pakt mijn handen vast en zet ze op de rand van zijn boxer. "De rest kan je zelf neem ik aan?" Ik knik en hij kijkt naar mij. Ik trek het elastiek naar onder en hoor Harry zacht grinniken. Hij stapt uit zijn boxer en doet de douch aan. Ogen naar boven Louis, ogen naar boven.Ik stap aarzelend de kabine in en ga onder de kraan staan. Zijn handen wrijven over mijn rug terwijl, ik kusjes op mijn schouder voel.
"Je bent zo mooi."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zoals de meeste weten heb ik het druk met school en al die shit dus ik heb niet echt veel tijd over MAAR omdat ik dit via mijn telefoon schrijf kan ik dit gewoon iedere dag schrijven xox Noëlla
JE LEEST
❌Loverboy.⏩ L.S❌
Fanfiction"Ga met mijn vriend naar bed." ♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧ ❌Geweld, seksuele scènes, grof taalgebruik. ❌Wordt via telefoon geschreven. ❌One direction bestaat niet. ❌Op eigen risico.