3

11.7K 213 18
                                    

Louis Tomlinson

Ik klapte mijn laptop open en glimlachte zacht. Harry en ik zouden vandaag Skype en ik ben zenuwachtig ik bedoel, dalijk vindt hij me niks? Dalijk haat hij me? Ik weet het niet maar het maakt me bang. Eigenlijk..

Harry ; Klaar om elkaar te zien? ;)

Louis ; Ik denk het.. Jij?

Harry ; Wees niet onzeker Lou jij bent perfect zoals je bent :)

Louis ; Oké.. Ik zie je zo?

Harry ; Ik ben online ;)

Ik zucht en ga offline. Ik log me in op Skype en ga naar zijn profiel. Kan ik dit wel? Hij is online dus, klik ik langzaam op het icoontje waar een videocamera op staat. Ik haal een hand door mijn haar en kijk verlegen naar het scherm. Het scherm wordt eerst zwart, maar kort daarna verschijnt er een jongen op het beeldscherm. Hij glimlacht en steekt daarna zijn hand op. "Hey Louis." Zegt hij en ik bijt even op mijn lip. Hij is knap, erg knap. Bruine krullen, groene ogen, roze lippen, en zijn kaak. Zijn diepe stem waar je duidelijk een accent hoort, het is schattig "Heuy Harry." Antwoord ik verlegen en vouw mijn handen in elkaar. "Hoe is het?" vraagt hij en haalt een hand door zijn krullen. "G-goed met jou?" "Het gaat nu goed omdat, jij met me Skype." Hij glimlacht even en kijkt naar onder. Is hij homo? Is hij hetro? Ik weet het niet maar ik wil het weten. "Heb je nog iets leuks gedaan deze week?" Ik schud mijn hoofd en kijk weg. "Is er iets gebeurd deze week?" Hij fronst even, en ik knik langzaam. "I-Ik wil het n-niet meer Harry." Stotter ik en kijk naar mijn sokken. Hij zucht en haalt diep adem.

"Kom na mij."

"Wat?"

"Ik wil afspreken."

"H-Hoez-zo?"

"Laat maar ik wist dat dit een slecht plan zou zijn."

Slecht? Ik kijk hem aan en raak lichtelijk in paniek. "M-maar ik wil wel afspreken.. Maar ik vind het gewoon snel gaan.." Antwoord ik zacht. "Ik wil je gewoon zien." Zegt hij. "Ik zou kijken voor een datum."

"Ik betaal alles, kom dit weekend Lou." Hij kijkt me smekend aan. "Ik kan morgen?" Zeg ik zacht. "Ik zal een taxi sturen om je op te halen." Mompelt hij en pakt zijn telefoon. Ik moet gaan we spreken elkaar straks." Zei hij en hing op.

+-------------+
Hey guys ik heb het boek een andere beschrijving gegeven, voor de mensen die het nog niet weten. XxNoëlla



❌Loverboy.⏩ L.S❌Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu