Louis Tomlinson
Ik keek naast me waar Harry nog aan het slapen was, het was gisteravond minder ongemakkelijk en hij is echt lief, ik had hier nooit van kunnen dromen. Een vriendje die om me geeft, die me accepteert hoe ik ben. Hij strekt zijn armen uit, en opent dan langzaam zijn ogen.
"Hey beautiful." Zegt hij hees waardoor ik zachtjes giechel.
"Goedemorgen." Zeg ik verlegen en kijk voel het bloed naar mijn wangen stromen.
"Heb je goed geslapen?" Zegt Harry terwijl hij zijn armen om me heen slaat en, een kus op mijn voorhoofd drukt.
"Ja, ik heb lekker geslapen, en jij?" Zeg ik terwijl mijn hand zachtjes over zijn borst gaat.
Hij knikt en, leunt naar me toe. Hij drukt zijn lippen op mijn wang. Okay... Hij is zo schattig als hij wakker is, en zijn ogen zo spleetjes-achtig...
"Kom we gaan eten, en daarna de stad in." Zegt hij terwijl hij de dekens van zich afslaat, en opstaat. Ik kijk verlegen naar zijn lichaam terwijl, ik op mijn lip bijt.
Ik sta ook op, en volg hem naar de keuken. Hij pakt allerlei dingen uit de koelkast, en zet het op tafel neer. Als hij ziet dat ik naar hem staar, glimlacht hij en wrijft met zijn hand over mijn bruine haren heen. Ik grinnik, en ga zitten aan tafel.
-----------------------------------
"Ik weet het niet." Zeg ik aarzelend als ik het shirt voor me houd. "Pak het, voor ik je ervoor dwing." Lacht Harry terwijl ik hem serieus aankijk. "Kom op koop het." Hij maakt een gebaar naar me om het te kopen. Ik zucht en knik dan. "Oké. Alleen omdat je aandringt." Zeg ik terwijl ik het shirt pak, en naar Harry loop die bij de kassa staat.
Ik leg het dure shirt op de toonbank, en Harry haalt meteen zijn portemonnee uit zijn zak, waaruit hij paar briefjes uitpak, en ook op de toonbank leg. De vrouw achter de kassa glimlacht naar Harry terwijl ze het shirt in het kleine tasje doet, en aangeeft aan hem.
Naar paar uur shoppen zijn we, eindelijk klaar. Van sokken, naar boxers, van shirt's, naar truien, van schoenen, naar schoenen, van schoenen naar mutsen, en het laatste zonnebrillen. Het is lief dat hij zoveel aan me uitgeeft. Hij zet alles in de kofferbak van zijn auto terwijl ik instap. Ik ben den- fuck it - ik ben verliefd geworden binnen 24 uur, en ik wil hem echt niet verlaten, maar helaas moet het want hij wilt me d-
"Louis?" Ik kijk hem aan en zie dat hij naast me zit. Oh.. "Ja?"
"Wil je nog een nachtje blijven slapen?" Ik glimlach wijd en knik terwijl ik hem een kus op, zijn wang drukt. Ik wil zo graag bij hem blijven...Hij start de auto en ik richt me op het uitzicht die voorbij raast. Ik voel een warme, grote hand op mijn knie en ik kijk naar Harry die zijn ogen op de weg heeft. Ik glimlach zacht terwijl, ik onze vingers verstrengel. Naar een tijdje stopt de auto, en stapt hij uit. "Louis je moet even blijven zitten oké? Ik kom zo terug." Zegt hij en ik knik. Ik pak mijn telefoon uit mijn zak en besluit om mijn moeder te bellen.
"Hallo?"
Ik slik en kijk om me heen.
"Hoi mam." "Louis! Waar ben je?" Ik grinnik en kijk naar mijn schoenen."Ik ben bij Harry, en ik slaap hier voor een tijdje, ik ben verliefd mam." Zeg ik zuchtend.
JE LEEST
❌Loverboy.⏩ L.S❌
Fanfiction"Ga met mijn vriend naar bed." ♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧♧ ❌Geweld, seksuele scènes, grof taalgebruik. ❌Wordt via telefoon geschreven. ❌One direction bestaat niet. ❌Op eigen risico.