/Julia/
Ik word wakker geschud en open mijn ogen. Mika hangt boven me. Ik duw hem weg en klim uit bed. "We moeten vandaag toch naar de programmaleiders?" Vraag ik aan Mika terwijl ik een setje kleren zoek. Ik hoor hem een instemmend geluidje maken. Ik loop de badkamer in en kleed me aan. Als ik mijn make-up heb gedaan zet ik mijn bril op. Gewoon omdat ik geen zin had om mijn lenzen in te doen. Als ik uit de badkamer kom loop ik naar de slaapkamer. Mika ligt op zijn buik met zijn telefoon in zijn hand op bed. Ik haal mijn telefoon van de lader.
We lopen richting het restaurantje voor een ontbijtje. Ik pak een broodje met kaas en een croissantje. Mika heeft een muffin en een broodje pasta. We nemen weer plaats aan het zelfde tafeltje als gisteren en beginnen met eten. Als we ons eten ophebben lopen we samen naar buiten.
Dezelfde man, met dezelfde auto, staat weer op ons te wachten. We lopen naar hem toe en hij begroet ons vriendelijk. We begroeten hem terug en stappen in.
"You have arrived on your destination" klinkt er uit de tom-tom van de chauffeur. Hij houdt de deur voor ons open en we stappen uit de auto. Als we bij het gebouw aankomen zie ik van die draaideuren. Ja, van die deuren die eigenlijk te smal op elkaar zitten waardoor je moet waggelen. We lopen -waggelen- door de deuren naar binnen waar we Piet zien wachten. "Hee Piet!" Zeg ik vrolijk en hij begroet ons ook. "Lopen jullie mee? Naar de programmaleiders" zegt Piet en we knikken. Hij loopt voorop richting de liftdeuren.
We begroeten de programmaleiders en ze beginnen aan hun praatje. Alle koppels staan er bij.
Na het praatje mogen we weer naar het hotel en brengt dezelfde man ons weer. Als we daar komen plof ik neer op het bed. "Beetje moe?" Vraagt Mika lachend terwijl hij er bij komt liggen. Ik lach en hij lacht mee. "We moeten dinsdag middag en donderdag avond oefenen. Woensdag ochtend een stukje opnemen over hoe en wie we zijn. Zaterdag is de eerste aflevering. Vrijdag hebben we dus vrij" zegt Mika die met een schema in zijn handen staat. "OMG kunnen we vrijdag dan naat Disneyworld?" Vraag ik en sta op van het bed. "Als jij daar blij van wordt princess" zegt hij met een grijns. Ik slaak een gilletje en vlieg hem rond de hals. Als ik uitgeknuffeld ben, laat ik hem weer los. "Zullen we gaan lunchen en dan naar het strand?" Vraagt Mika aan me. Ik kijk naar buiten en dan op mijn telefoon. "Ja is goed. Dan gaan we eerst wel lunchen en komen daarna wel even terug" zeg ik en nu is het zijn beurt om te knikken.
We lopen de kamer uit en Mika draait hem op slot. We lopen richting de lift en deze keer drukt hij op het knopje. De lift is er al snel en als de deuren open zijn stappen we er in. De deuren sluiten en we gaan naar beneden.
Als we gelunched hebben lopen we weer naar de lift en gaan we weer terug naar de kamer. Ik zoek mijn bikini uit de kast en pak ook een zomerjurkje.Ik loop de badkamer in en trek mijn kleren uit. Ik trek mijn bikini aan, die ik toen samen met Mika had gekocht. Als ik net mijn jurkje er over wil aantrekken wordt er op de deur geklopt. "Ja kom maar" roep ik naar de deur en Mika komt binnen, in alleen zijn zwembroek. Had ik het al gezegt, hij heeft een sixpack. Sexy as hell. "Wat is er?" Vraag ik en pak mijn jurkje van de badrand, die ik dan ook gelijk aantrek. "Die jurk hoef je niet aan hoor" fluistert hij bij mijn oor en bijt in mijn oorlel. Onwillekeurig gaat er een rilling over mijn rug. Hij loopt met een grijns op zijn gezicht de badkamer weer uit. Als ik de kamer weer inloop zit hij op bed. Met een shirt aan. Jammer. Ik pak een rugzak en gooi er een paar belangrijke dingen in.
We lopen het zachte zand op en ik trek mijn slippers uit, die ik meteen in mijn tas stop. "Wie het laatst in het water is betaalt ijs!" Roept Mika die zijn shirt al uit heeft. Hij begint al te rennen. Ik trek snel mijn jurkje over mijn hoofd en gooi mijn spullen bij Mika's shirt. Ik ren achter hem aan en haal hem zelfs in. Zo ben ik dus ook de eerste die in het water springt. "Ik neem mijn prijs straks wel in ontvangst" zeg ik en zwem weg. Hij zwemt achter me aan en trekt me uit het niets onder water.
"Whattefuck!" Roep ik als ik hoestend boven kom. Hij komt lachend boven en ik geef toe, het ziet er goed uit. Ik zwem expres wat dichter naar hem toe en streel zijn sixpack, zacht en voorzichtig, alsof het breekbaar is. Ik zie hem huiveren en op zijn lip bijten. Ik zwem met een grijns op mijn gezicht bij hem weg maar ik heb al snel door dat hij me achterna komt. "Nee Mika, Nee!" Gil ik als hij me te pakken heeft gekregen. "Zeg sorry, dan kom je er misschien goed vanaf" zegt hij geheimzinnig in mijn nek en ik huiver. "Sorry Mika" mompel ik in de hoop dat hij me los laat. Jammer voor mij, doet hij dat niet. Hij trekt me dichter naar zich toe. "Yo Mika, nieuwe chick?" roept er een stem achter me waardoor Mika me loslaat. "Shawn!" Roept hij en zwemt er op af. Ze geven elkaar een soort handdruk-knuffel, iets wat ik nooit ga snappen. Ik zie nu pas dat er een hele groep achter de jongen staat.
"Dit is Julia, de grootste loser op de aardbol" zegt hij en wijst wat naar mij. "Mongool" mompel ik em hij kijkt beledigd om. "Ik?" Vraagt hij verontwaardigd en ik knik met mijn hoofd, "ja, jij". Hij duwt me weer onder water waarna ik -alweer- proestend boven kom. De jongens van de groep lacht me uit en de meisjes doen ook hun best om niet te lachen. "Ik zal de rest even voorstellen" zegt hij zogenaamd lief en ik ga weer staan in het water. "Van links naar rechts: Shawn, Ethan, Kiki, Rose, Dean en Ella" noemt hij op terwijl hij iedereen aanwijst. Ik knik en zwaai heel droog. "Maar eh, hoe kennen jullie elkaar?" Vraag ik en kijk ze allemaal aan. "Ik ben hier vorig jaar op vakantie geweest, toen waren hun hier ook" legt hij uit en ik knik.
We zijn al en tijdje aan het zwemmen met de rest. "Mika, wanneer krijg ik me ijsje?" Vraag ik hem poeslief en hij kijkt zogenaamd geïrriteerd. "Mag ook nu hoor, princess" zegt hij en ik lach. Ik trek hem mee naar het zand en ik wacht tot hij zijn geld heeft gepakt. Als hij het geld gevonden heeft zoeken we een ijskraam. Al snel hebben we die gevonden.
"Wat wil je? Je mag 2 bollen niet meer" Vraagt hij me en haalt zijn geld uit zijn zak. "Doe maar 1 met straciatella en 1 met chocola" zeg ik lief. "Hoe kan ik u helpen?" Vraagt de man achter de ijskraam. "Een hoorntje met straciatella en chocolade en een bakje met 2 bollen aardbei" antwoord hij en de man schept het ijs.
"Hier is je ijs princess" zegt hij en geeft me mijn hoorntje aan. "Dankjewel" antwoord ik lief en lik van mijn ijsje.
We hebben nog de hele middag gezwommen met de rest en lopen nu weer terug naar het hotel. Als we eindelijk in onze kamer komen laat ik me op het bed vallen. "Welterusten Mika" zeg ik nog. Ik had toch nog maar even omgekleed enzo. "Welterusten kleine" antwoord hij en ik kruip onder de dekens
-
Hay
Alles wat in het engels wordt gezegt, zet ik in het nederlands. Anders wordt het ingewikkeld
Oh, en.. FIJNE FEESTDAGENNN
Extra update vanwege feestdagen
JE LEEST
The badboy got it (Herschrijven)
RomanceAls Julia's ouders een betere baan aangeboden krijgen, aan de andere kant van het land, wordt Julia gedwongen om met haar broer, broertje en ouders mee te verhuizen. De eerste dag dat Julia naar haar nieuwe school gaat, gaat niet zoals gepland. Ze...