epiloog

4K 136 124
                                    

Lieve Mika,

Als je dit leest ben ik er niet meer. Ik hou van je, en weet dat jij ook van mij houdt. Alsjeblieft ga verder met je leven. Word weer verliefd en krijg een stel pracht kinderen later. Ik ben trots op je, op alles wat je heb meegemaakt en alles wat je voor me hebt gedaan. Je was echt een geweldig vriendje en je stond altijd voor me klaar. Ik weet dat je de badboy was, maar daar is nu niks meer van te merken. Je bent echt een geweldige jongen.

Amerika was een toptijd voor ons beide. Ik zag hoe je echt was, en werd daardoor steeds verliefder op je. Toen je me vroeg als vriendin voelde ik me vrolijker als ooit tevoren. Toen we weer in Nederland waren dwong je me bijna om naar de dokter te gaan. Daar ben ik je echt heel dankbaar voor. Anders was ik hoogstwaarschijnlijk er al veel eerder niet meer geweest. Grotendeels van onze relatie lag ik in het ziekenhuis, en was jij daar dus ook. Het was echt heel lief hoe je me alsnog probeerde me te verzorgen, terwijl ze dat daar al deden.

Ik ben blij met die paar maanden dat we echt bij elkaar geweest zijn. Ik hou enorm veel van je.

Alsjeblieft, ga naar die dansacademie, laat onze droom uitkomen.

Ga alsjeblieft door met je leven. Vind de liefde opnieuw en trouw met die persoon. Krijg kinderen en leef een gelukkig leven. Ik zal altijd in je hart zijn, nooit dat ik daar ga vertrekken.

Ik hou echt van je.

Liefs,

Je meisje, die van boven mee leest.

-

Dit is dan toch echt het einde van The badboy got it!
Dit was de brief die Julia voor Mika had geschreven ^^

Vergeet je vragen voor de Q&A niet te stellen! Dit kan nog tot 15 juli. Je mag zo veel nutteloze vragen stellen als je wilt. Sommige zijn daar namelijk erg goed in. Kuch booklover3334 kuch. Stel de vragen aub wel bij het vorige hoofdstuk!

De Q&A zal ook binnenkort online komen, daaronder komt een heeeeeeele belangrijke mededeling, dus het boek zeker nog niet uit je bibliotheek verwijderen😉

Kussjess Yara

The badboy got it (Herschrijven)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu