Back to home

1.2K 61 3
                                    

El sem hiszem, hogy kirúgtak, csak is azèrt, mert nem vettem komolyan az èvvègi vizsgát. Pontosabban egy Bach darabott át popposítottam ès ez nem igazán tetszett a bíráknak. De mit várnak egy olyan embertől aki mindenből èpphogy kettes lett? Ezekkel a gondolatokkal szálltam fel a Koreába tartó gèpre ès közben folyton azon agyaltam, hogy mit fognak mondani a szüleim, hogyha hazaállítok mondván, kicsaptak a suliból. Valószínüleg megvernek ès visszaszáműznek Angliába, hogy hozzam helyre a hibáimat, külömben kezdhetem írni a vègrendeletem. Na, nem. Inkább mèg egy ideig nem állítok haza, hanem megszállok az egyik legjobb barátomnál, aki ezer százalèk, hogy befogad, vègülis...ezèrt ő a legjobb barátom. A repülőn való utazás, hh nem volt zökkenő mentes, hisz miközben a vècèben intèztem folyóügyeimet, valaki nem kis erővel elkezdte ütni az ajtót. Mivel már nagyon a dolog vègèn jártam, így gyorsabban kitudtam nyitni az ajtót, mint ahogy azt akartam. Egy fal fehèr bokákoló..öm srác állt előttem(gondolom a turbulancia miatt kicsit visszakívánkozik a mai ebèdjem).
-Öm...akkor èn arrèbb megyek.-mosolyogtam rá nem èpp aranyosan, mire bólogatni kezdett ès...lehányt. Kikerekedett szemekkel nèztem le rá (mivel alacsonyabb volt nálam), ő pedig csak beviharzott a vècèbe, engem ès viszajött kajáját magunkra hagyva. Undorodva nèztem le ruhámra, majd újra fel magam elè ès egy elèg ledőbbent szemèlyzeti tagot vettem èszre, aki először elkezdett nyugtatgatni, majd elkísèrt helyemre, levetette rólam pólómat ès elvitte(gondolom, hogy kiöblítse). Ahogy elment azonnal magamra kaptam pulcsimat(ami nem lett lehányva, hisz nem volt rajtam) ès visszagondoltam az előbbi jelenetre, ami hát...kínos volt. Főleg nekem, hisz a szemèlyzet most biztos azt hiszi hogy nekem van ilyen gyenge gyomrom. Istenem...egyszer kerüljön a kezeim közè az a dög ès biztos kitèpem az összes haját.

Sziasztok ^^
Az első rèsz az ilyen kis rövidke lett, mondhatni csak bemutatkoztam vele :D
Ha tetszett akkor kommenteljetek(jöhet hideg-meleg) ès nyomjatok egy csillagot ;)

You're CrazyWhere stories live. Discover now