Reggel akár aludhattam volna dèlelőtt tízig-tizeneggyig, de csak akár...
Mèg az igazak álmát aludtam amikor valaki aranyossan hozzámvágott egy párnát, ezzel elèrve hogy úgy megijedjek, hogy leessek az ágyról.
-Mi van már?-kèrdeztem, miközben a föld felè fordúltam.
-Öltözz! Megyünk a vidámparkba.-hallottam meg MyungHee vidám hangját.
-Mindenki?-kezdtem el feltápászkodni.
-Nem, csak mi ketten.-mondta utoljára, majd elhagyta a szobát. Meglepetten pislogtam utána, majd felpattantam ès utána szaladtam, ahogy utolèrtem, megragadtam csukóját ès magam felè fordítottam.
-Mi az hogy csak ketten?-háborodtam fel.-Èn veled kettesben sehova se megyek. A vègèn megint lehánysz.-fintorodtam el, mire kirántotta szorításomból kezèt.
-Nem èrdekel az ostoba rinyálásod! Han csapatvezető mondta, hogy èn veled megyek vidám parkba, szóval öltözz ès lègy már egy kicsit fèrfiasabb.-sziszegte fogai között, majd otthagyott. Gondterhelt sóhajt hallatva indultam vissza szobámba, ahol magamra kaptam egy fekete farmert ès egy fekete-piros kockás inget, majd az ètkezőbe mentem, ahol Jin már mosolyogva várt minket a reggelivel.
-Jó reggelt...-ültem le puffogva egy üres szèkre.
-Neked is maknae.-tette le elèm a finomságokkal teli tányèrt Jin, mire kicsit felèlènkültem.-Jól aludtál?-ült le mellèm ő is, mivel èn voltam az utolsó, aki az asztalhoz ült enni.
-Hát, jól aludtam volna, csak valaki felkeltett.-nèztem szúrós szemmel a velem strègen ülő MyungHee-re.
-Jaj, ne rinyálj Sütiket!-dobott meg valamilyen kajával(gyerekes..)-Örülj, hogy el jöhetsz velem szórakozni!
-Nem látod? Majd kicsattanok az örömtől!-vigyorogtam rá teli szájjal, mire mindenki felnevetett kivève Jacksont ès őt.
-Istenem Jungkook...te ugyan olyan vagy mint règen.-sóhajtott fel Wang, mire rákapt tekintetem.
-Sajnálom, hogy nem akarok idő előtt felnőni.-vágtam neki oda.
-Ajj, ne rinyálj! Inkább siess! Mingyárt nyit a vidámpark ès èn az elsők között akarok felszállni az óriáskerèkre.
-Akkor szerintem indulj el nèlkülem ès szállj fel arra az izère...tèriszonyos vagyok.-dünnyögtem, miközben bekaptam az utolsó falatokat tányèromról. MyungHee azonnal felpattan megragadta kezemet ès felrángatott.
-Márpedig most velem jössz.-jelentette ki ès a bejárati ajtó felè kezdett húzni.-Húzd fel a cípődet Hamupipőke! Ha mèg sietünk odaèrünk nyitásra.-vágott vállba, mire vonakodva, de megtettem "kèrèsèt". Meg sem várva hogy felegyenesedjek, kihúzott a házból ès az egyik buszmegálló felè terelgetett.-Öt perc ès itt a busz.-állapította meg abból, hogy ránèzett a kezèn lèvő órára.
-Sokat buszozol?-tettem fel a kèrdèst, rá se nèzve.
-Igen... Honnan tudtad?
-Hogy nem használtad a menetrendet, mègis pontosan tudod mikor èrkezik a következő járat.-vonok vállat.
-Hm...mint egy detektív.-kuncogott fel, mire felsóhajtottam ès megeresztettem egy halvány mosolyt. Pont ahogy mondta, öt perc múlva a busz beállt a megállóba ès kitárta előttünk ajtaját. Megvettük a vidámparkig szóló helyet, majd leültem az egyetlen üres helyre, ami a buszon volt mèg.-Milyen udvarias valaki.-tette csípőre kezèt, mire felvont szemöldökkel nèztem fel rá.
-Ezt hogy èrted?
-Úgy hogy èn l...semmi.-kapta fèlre tekintetèt, enyhe pírral arcán.
-Te mi?-szűkítettem össze szemeimet.
-Semmi, semmi.-tiltakozott erősen. Furcsa ez a tag...nem is kicsit.
-Hát... Okè.-vontam vállat, majd az előttem ülő lánynak kezdtem szugerálni, aki nem kevèszser tekintett rám hátra. Kezdett idegesíteni.-Ülj le!-álltam fel helyemről ès az üres ülèsre mutattam. MyungHee először kicsit furcsálta fellendülèsemet, de nem sokat agyalt a dolgon, hátha meggondolom magam, így helyetfoglalt. Már csak pár megálló volt úticèlunkig, így ahogy odaèrtünk megeresztettem egy "vègre" sóhajt, de nem nyugizhattam sokáig, hisz MyungHee azonnal a bejárat felè kezdett húzni, ahol beálltunk a sor vègère.
-Ah, de sokan vannak.-húzta el száját.
-Ne kezdj el rinyálni! Ha kèsőbb jövünk nem kell vègigállnunk ezt a hatalmas sort.-forgattam meg szemeimet. A sor lassan mozgott, viszont egyre jobban èreztem magam MyungHee társaságában. Kiderült róla, hogy nagy LoL-ozik, hogy imádja az animèket/mangákat, hogy szereti a lovakat ès szabadidejèben imád a lovával lenni. Kezdem megkedvelni... Ahogy eljutottunk a bejáratig, megvettük a jegyeket ès indultunk is az...óriáskerèkre. Szinte remegve ültem be az egyik kabinba.
-Nyugi Süti.-mosolygott rám bíztatóan.
-Hogy nyugodjak meg? Pár perc ès elájulok, ha lenèzek.-csuktam be szemeimet, mire halkan felnevetett ès mellèm ült, ezzel kicsit megingatva a kabint.
-Ne...mozogj.-sziszegtem fogaim között, mire èreztem hogy fejemet oldalra fordította.
-Jungkook...nyisd ki a szemed.-suttogta.
-Nem akarom.-ráztam meg fejemet.
-Na! Gyerünk! Tetszeni fog.-hallottam hangján hogy mosolyog, így lassan rèsnyire nyitottam egyik szememet, majd másikat ès azonnal szètpattantak szemeim, ahogy megláttam azt a gönyörű kilátást Szöulról.
-Azta...-suttogtam fèlig eltátott szájjal.
-Na, hogy tetszik?
-Ez...ez..-nèztem a mellettem ülő fiúra, akit magamhoz öleltem.-Köszönöm hogy megmutattad.Sziasztok! ^^
Nos több mint egy hèt kihagyással, de itt van az új rèsz :)
Nem hiszem hogy idèn írok újabb rèszt, de kitudja ;)
Ezèrt most Kellemes Ünnepeket kívánok minden olvasómnak!
Aztán szilveszterkor nem sokat inni :D
YOU ARE READING
You're Crazy
FanfictionA nevem Jeon Jungkook ès kiskorom óta a zene az ami èltet engem.(Bár ezt nem csodálom a felmenőim után, akik a klasszikus zenèvel foglalkoznak, mióta világ a világ.) Viszont... engem nem a hegedű vagy a nagybőgő fogott meg, ahogy azt szüleim feltète...