Two people, one music

270 21 1
                                    

Napok, sőt hetek teltek el, de a bennem háborgó gondolatok ugyan úgy megvoltak. Nem tudtam hova tenni magamban MyungHee másságát ès nagyon kezelni se tudtam. Ez körülbelül annyit jelent, hogy elkerültem, persze ő próbált közeledni, de mindig találtam valamilyen ürügyet, hogy ezt elkerüljem.
A banda persze szèpen fejlődött ès egyre jobban kedveltük a plusz nègy tagot is. Bár drága csoportvezetőnk kitalálta, hogy nekünk sokkal több gyakorlásra lesz szüksègünk, így elválasztott minket tőlük, így nemigazán találkoztunk velük. Szabadnapjaikon persze csapatèpítő programokat szerveztünk, amellyek elèggè összekupáktak minket.
-Gyerekek!-jött be vidáman szobánkba TaeTae.
-Mond...-nèztem fel rá telefonomból.
-A holnapi próba elmarad.-újságolta a nagy hírt vigyorogva.
-Micsoda?-kerekedtek ki szemeim, majd hozzá hasonló módon elvigyorodtam.
-Na jó, igazából meglesz tartva csak kicsit máskèpp.-simított tarkójára, mire egy párna repült felè, MyungHee jóvoltából.
-Mièrt tompítod az igazságot?-rivalt rá, mire Taehyung behúzta nyakát.
-Bocsánat.-hajtotta le fejèt.
-Nos, mi fog változni a próbákon?-sóhajtottam fel.
-Ja, igen.-egyenesedett ki.-Mindenki kap maga mellè egy párt. Itt van az összeállítás.-nyújtotta felèm a papírt, mire többi szobatársam is mellèm ült.
-Ez az! Együtt leszünk.-ölelt magához MyungHee, amit nem igazán díjaztam.
-Ajj, ne tapogass!-burkolóztam ki karjai közül, majd megigazítottam ruhám.-Ès mit kell csinálnunk a próba alatt?
-Be kell tanulnotok egy zenèt, tánccal együtt amit a nap vègèn előadtok.
-Hh...rendben.-simítottam tarkómra, mire Tae bólintott ès ment, hogy a többieknek is elmondja a feladatot.
-Válassz zenèt ès táncot.-nèztem a lányra.
-Biztos?-vonta fel szemöldökèt.
-Igen.-forgattam szemeimet.
-Bármit választok, arra te rábólintassz?-èrdeklődött tovább, mire bólintottam.-Akkor a Trouble Makertől a Now-t választom.-mondta vigyorogva, majd távozott a szobából.

Tiattok! ^^
Innentől itt csak minirèszeket fogtok kapni, megmondom mièrt ;)
1.Így izgalmasabb rèszekkel tudok szolgálni.
2.Gyorsabban tudom hozni a rèszeket.
3.Ehhez a törtènethez nincs akkora fantáziám, mint a Hit-hez :D

You're CrazyWhere stories live. Discover now