Be happy

252 23 2
                                    

Jungkook POV
Egy bolond vagyok...
Most komolyan megkèrdeztem tőle, hogy járna-e velem? Eskü, mintha az oviba lettem volna...

Persze a próba ment tovább,bár az öszhan valahol fèluton elveszett, így kívülről biztos úgy nèzhetett ki, hogy kèt különböző táncot próbálunk egy zenère.
-Ajj ez így nem jó!-túrtam idegesen hajamba.
-Na, nyugi.-simított karomra, mire eleresztettem egy halk sóhajt.
-Össze kell hangolnunk magunkat...-nèztem rá komolyan, mire bólintott. Szóval ő is úgy látja, hogy ez így nem vezet sehova.
-Ahhoz, hogy ez működjön, bele kell èlnünk magunk a szerepbe. Át kell èreznünk a zenèt.-húzta el száját.
-De...az nem olyan egyszerű.-ültem le a földre, mire követt pèldámat.
-Tudom Kookie.-hajtotta le fejèt.-De az előadásunk sikeressège miatt muszáj lesz.-mosolygott rám bíztatóan.
-Rendben, csak...csak adj öt percet.-álltam fel, majd kisiettem a mosdóba,ahol a kagylóra támaszkodtam ès a tükörben pásztáztam feldúlt arcomat.
Szedd össze magad Jeon! Voltál már rosszabb helyzetben is ès azok miatt sem kellett megásnod a sírodat. Ez csak egy alkalom, utána minden a règi lesz ès nem kell agyalnod a sorsodon.
Ezekkel a gondolatokkal hagytam el a helyisèget, majd visszamentem MyungHee-hez aki èpp fáradt izmait lazította.
-Akkor, kezdjünk bele.-mosolyogtam rá, mire bólintott ès telefonjához sietett hogy beindítsa rajta a zenèt. Elkezdtük ès először remènytelennek tűnt a helyzet, majd egyre jobbá-ès jobbá alakult, mígnem sikerült. Vègig MyungHee járt a fejembe ès minden èrintkezèsünket egy áldáskènt fogtam fel. Zihálva huppantam le a földre, arcomon pedig egy hatalmas mosoly foglalt helyet.
-Megcsináltuk!-ugrándozott vidáman a lány, mire bólintottam.
-Meg...-suttogtam. Lassan odasètált hozzám, leült mellèm ès megölelt.
-Köszönöm.-mondta olyan halkan, hogy szinte èn is alig hallottam meg.
-Mit köszönsz?-vontam fel szemöldököm, mire halkan felkuncogott.
-Hogy hittèl bennem...hogy hittèl bennünk.-hallottam hangján hogy komolyan gondolja amit mondott ès ez elèggè megdobogtatta szívem.
Aznap este bemutattuk a táncot ès az arckifejezèseket látva, elèggè megdöbbentettük a zsűrit...hisz ők nem tudják hogy MyungHee lány, így elèg furcsán jött le a dolog.
Hát, erre mi is gondolhattunk volna.

You're CrazyWhere stories live. Discover now