The End

337 30 2
                                    

Nos ez a The End tènyleg a vègèt jelenti ennek a kis sztorinak, amelyet jobban utáltam mint a fogorvosokat, vagy az állatkínzókat. Tènyleg sajnálom, de èn nem tudok heteró sztorit írni ès nem is szeretnèm erőltetni. Szóval megírom ezt az utolsó rèszt, ès belekezdek egy yaoiba, melyhez nagyobb erőm van :)

Jungkook POV
Rájöttek. A szüleim megtudták, hogy itthon vagyok ès nem Angliába, s most úton vannak dormunk felè hogy visszahurcoljanak abba a rèmálomba. De èn nem akarok menni, nekem itt a családom, barátaim, s MyungHee, aki a lètező összes ajtót bezárta, hogy szüleim ne jussanak be. Nem mintha őket meg lehetne állítani, olyanok mint a tankok.
-Nem vihetnek el! Nem engedem. Te igen is közènktartozol ès nem fogjuk engedni hog, kiragajanak közülünk.-mondta MyungHee, miközben mellèm telepedett ès megfogta kezem. Itt volt az első alkalom, hogy a padló helyet őt nèztem ès eg, apró mosolyt küldtem felè.
-Köszönöm, de... Nem tudod őket megakadályozni. Makacsok ès önfejűek. Hatalmas csodának kelk törtènnie ahhoz, hogy meggondolják magukat.
-Nem èrdekel!-csattant fel, ami elèggè megrèmísztett, de próbáltam nem kimutatni.-Egy család vagyunk, ezt el kell fogadniuk, hisz nem csak a saját èrdwkeiket kell figyelembe venniük.-prüszkölt, ekkor viszont caengettek, de senki se mozdult, hogy ajtöt nyisson. Tudtuk kik lapulnak a fa tárgy mögött, így fülünk botját se mozdítottuk. Persze a kopogás dörömbölèsbe ment át, az pedig ordibálásba, ami nagyon megilyesztett, így saját magam siettem hogy kinyissam a nyílászárót, mely mögött szüleim álldogáltak.
-Csakhogy kinyitottad. Remèlem összepakoltál már ès el búcsúzkodtál, merf fèl óra múlva már a gèpen kell lenned.-nèzett órájára apám, mire nagyot nyeltem.
-Nem megyek vissza.-böktem ki, mire tányèrnagyságúra nőttek szemeik.
-Hogy mondtad?-hajolt hozzám közelebb apám, majd egy tockossal jutalmazott.-Vedd a cipőd!-parancsolt rám ès èn èpp indultam volna, hogy teljesítsem parancsát, mikor MyungHee jelent meg ès elállta utamat.
-Mr.Jeon, nem engedem, hogy elvegye tőlem őt!-fogta meg kezem.-Èn szeretem a fiúkat ès Jungkook is engem. A másik dolog pedig, hogy úgy nem fog fejlődni, ha utálja csinálni, ezt gondolják át.-dobbantott lábával, ami a kèt felnőtet is meglepte. Percekig tanakodtak, nèha-nèha ránk pillantottak, majd egy bólintás jelezte tanácskozásuk vègèt.
-Nos, apáddal arra jutottunk, hogy...maradhatsz.

You're CrazyWhere stories live. Discover now