MyungHee POV
Nos, Jungkook arcát elnèzve ő nem pont ilyen táncot válsztott volna, de hát átadta nekem a választási lehetősèget ès számomra ez tűnt a legmegfelelőbnek.
Èszrevettem, hogy mostanában próbál elkerülni ès nekem ez nagyon nem tetszik. Okè, rájött hogy lány vagyok, de ez mèg nem ad okot arra, hogy kizárjon az èletèből.
Elèggè lelombozott a viselkedèsèvel, ezt nem tagadom, de tudok kezdeni valamit ellene? Talán...
Ez a tánc legalább kicsit össze fog minket rázni. Hamar el is èrkezett első közös próbánk ès ahogy elnèztem, neki egy cseppet sem volt kedve a társaságában lenni, viszont a munka az munka ès szerintem nem akarja hogy emiatt az egy feladat miatt rakják ki őt a csapatból, így vonakodva, de belement.
Persze nem igazán beszèltünk egymáshoz, lekinkább csak szidtuk a másikat egy vèletlen hibája miatt.
-Figyelj, ez így nem fog működni.-ültem le, kicsit durcisan a földre.
-Már hogy ne menne?-vonta fel szemöldökèt, mire felsóhajtottam.
-Semmi összhang nincs köztünk. Ennek így semmi èrtelme, ha nem kommunikálunk. Muszáj megbeszèlnünk, hogy menjen a dolog.
-Szerintem nincs semmi megbeszèlni valónk. Csak jobban oda kell figyelned a lèpèsekre.-vont vállat.
-Nekem kell odafigyelnem?-csattantam fel.-Nem èn mozgok úgy mint egy nyugdíjas papuska.-ütöttem mellkasára.
-Nyugdíjas papuska?-fogta meg csuklómat.-A csivavám jobban táncol nálad.-sziszegte arcomba, mire összeszűkítettem szemem.
-Bunkó vagy Jungkook...-suttogtam, majd kitèptem kezem szorításából ès hátatfordítva neki kiindultam, viszont ő kezem után nyúlt ès visszarántott magához ès karjait szorosan körèm fonta.
-Ne haragudj...-suttogta fülembe.-Kicsit elszaladt velem a ló. Nem akartalak megbántani...
Kiengedtem a tüdömbe szorúlt levegőt ès viszonoztam ölelèsèt.
-Semmk baj, te bolond.-mosolyodtam el lányan ès arcomat nyakába temettem.
-Figyelj, lehet hogy ez egy kicsit korai kèrdès...de lennèl a barátnőm?-kèrdèsère elakadt lèlegzetem ès kiburkolóztam karjai közül.
-Ez valóban korai ès ne haragudj, de èn erre most mèg nem tudok igent mondani.-húztam el számat.
-Semmi gond, nem is vártam hogy most rögtön beleegyezzel.-mosolygott rám a maga kisfiús stílusába.
Hogy lehet ennyire...aranyos?
YOU ARE READING
You're Crazy
FanfictionA nevem Jeon Jungkook ès kiskorom óta a zene az ami èltet engem.(Bár ezt nem csodálom a felmenőim után, akik a klasszikus zenèvel foglalkoznak, mióta világ a világ.) Viszont... engem nem a hegedű vagy a nagybőgő fogott meg, ahogy azt szüleim feltète...