Ahoj jsem Patrície a bydlím s tátou tátovým právníkem Ramážem a komornou Olgou ve velké vile v Buenos Aires v Argentině.Byla jsem velmi spokojená a šťastá Každý všední den chodím do studia kde se učím zpěv a tanec.Ve studiu mám spoustu přátel a kluka jménem Leon.Ráno jsem se potkala s tátou v jídelně u snídaně.Paty co to máš na sobě zeptal se mě.No co minisukni a tílko které my ukazovalo pupík.Jelikož bylo teplo tak mé oblečení vyhovovalo.Patrície tohle si do studia nevezmeš.Ale jo vezmu.Normálně ti to nevadí a teď bys to chtěl měnit?A jo vlastně ty se semnou jenom míjíš a když už jsme spolu vůbec mě nevnímáš.Jak by jsi mohl vědět co nosím za oblečení.Tohle si na sebe nevezmeš.Ale vezmu.Ne nevezmeš hádali jsme se.Patrície okamžitě se jdi nahoru převlíknout.Nesnáším tě nesnáším slyšíš křikla jsem na něj.A pak se šla převléci jak si přál.Byla jsem naštvaná ale když jsem dorazila špatná nálada mě opustila a já si den užívala.Během dne my táta několikrát volal.Když volal po třetí tak jsem mu to už zvedal.Patrície nechci aby jsme se hádali.Jo tak to máš blbý.Paty přmýšle jsem o tom co jsi my dnes ráno řekla a je pravda že už spolu vůbec netrávíme čas.Tak co kdyby jsme si spolu udělali hezké odpoledne jen ty a já?Jo jasně a pak ti někdo zavolá a ty budeš muset jít dřív nebo nepůjdem vůbec tohle už znám tati radši se už ani nenamáhej stratila jsem o tobě iluze.Paty prosím dej my šanci opravdu dnes strávíme odpoledne spolu.No dobře tak jo.A můžeš my odpustit za tu raní hádku?Ne tati odpustím ti až uvydím jestli dodržíš to co jsi slíbil.Dobře tak jo zlato.Zatím se měj a užij si to ve studiu.Ahoj odpověděla jsem mu a vypla telefon.Paty jsi v pohodě zeptal se mě Leon?Ale jo jsem.Den uběhl rychle a já s modlila aby byl táta doma tak jak slíbil.Otevřela jsem hlavní dveře do domu.Pověsila jsem klíče na háček u dveří a šla dál do domu.Ahoj zlato už jsi doma řekl Ramážo.Ano jsem.Ramážo je táta doma?Ne ještě nepřišel.Já to věděla a odešla jsem naštvaně do svého pokoje.Večer v šest hodin jsem sešla dolů do kuchyně zeptat se Olgy kdy bude večeře a Ramáža jestli je táta doma.Olga my řekla že večeři jde nabrat a že hned budu moc jít jíst.Ramážo my odpověděl že táta doma zatím není.A zkoušel jsi mu volat ?Ano zlato několikrát ale bohužel to byla vždycky hlasovka a tak jsem mu tam nechal několik vzkazů.Po večeři jsem si chtěla dát sprchu Ramážo my řekl že bude vzhůru dokud táta nedorazí domů.Dobře Ramážo ale táta stejně přijde až ráno.To nevadí zlatíčko ale já pak budu klidnější.Dobře tak jo dobrou noc Ramážo dobrou Olgí.Dobrou Paty.Osprchovala jsem se a šla spát.Ráno jsem se probudila ustrojila a sešla dolů.V obýváku jsem vyděla podřimovat Ramáža tak jsem se jeho směrem usmála.Došla jsem do kuchyně kde už byla Olga.Dobré ráno Olgo.Dobré ráno slečno vyspala jste se dobře?Jo dobře,nevíš jestli je táta doma ?Ne není.Ramážo hlídal celou noc a prý nepřišel když jsem vstala já tak on únavou odpad.Jasný .Nasnídala jsem se a mezitím se Rmážo probudil.Dobré ráno Ramážo?Ahoj PAty,tak co už je zpátky?Ne není a začínám si o něj dělat starosti nikdy se nezdržel tak dlouho.Jo já vím někde v kanceláři by měl mít napsáno kolik měl včera schůzek a určetě tam budou i čísla.Jdu se rovnou podívat.Dobře díky Ramážo.Nemáš zač.Ramážo vešel do tátovy pracovny a tam zjistil že měl táta jednu schůzku v půl jedné.Rovnou tomu člověku zavolal a od něj se dozvěděl že tam nepřišel.Ramážo vyšel celí bílí z pracovny a v ruce svíral mobil.Ramážo co se stalo zeptala jsem se vyplašeně když jsem vyděla Ramáža vycházet bílého z pracovny.Paty tvůj táta měl jen jednu schůzku.No tak se s ní zdržel.To ne volal jsem tomu člověku a tem my řekl že na ní tvůj táta nedorazil.Cože?Paty budeme muset zavolat policii asi ho unesli nevím.Co to ne?Nemohli ho přece unést a rozbrečela jsem se.Olga mě objala aby mě uklidnila a Ramážo mezi tím zavolal policii která po čtvrt hodině dorazila.Všichni jsme jim řekli všechno co jsme věděli.Dobře vyhlásíme po něm pátrání.Máte nějakou jeho fotku ano tady donesla jsem jim jednu tátovu fotku.Budeme vás o všem informovat.Dobře díky.Celý den jsem zůstala doma.Odpoledne přišel Leon zeptat se mě proč jsem nebyla ve studiu.Leone vběhla jsem mu do náruče s pláčem.Paty co se stalo?Táta...Co je s tvím tátou?Asi ho unesli a rozbrečela jsem se.Cože?Od včerejška ráno ho nikdo nevyděl.A ani na svou schůzku nedorazil.To je hrozný.Jo to jo a nejhorší je že jsem se s ním ráno pohádala a neřekla jsem mu že mu odpouštím a že ho mám ráda.On určitě ví že jsi mu odpustila a že ho máš strašně ráda.Opravdu?Opravdu Paty a pohladil mě po tváři a pak si mě přitáhl do náruče.
ČTEŠ
Violetta a dětský domov
RandomPatrície bydlí s tátou a s tátovým právníkem Ramážem kuchařkou a uklízečkou Olgou.Paty chodí do studia kde má spoustu kamarádů a také svého přítele Leona.Jednou se ale stane že Patríciin táta zmizí a nikdo ho nemůže najít a to ani policie.Nakonec je...