Vrátili jsme se do Buenos Aires.Doma jsem si zašla do svého pokoje odpočinout.Po chvíli přišel zamnou do mého pokoje.Paty spíš?Ne tati potřebuješ něco?Paty přemýšlel jsem o tom co jsi říkala.O čem přesně zeptala jsem se nechápavě.Paty přemýšlel jsem o té adopci.Ano a rozhodl jsi se?Ano rozhodl.A?Adoptujeme Amandu s Emily.Cože?Jako opravdu?Ano opravdu.Ano řekla jsem nadšeně a objala jsem tátu.Miluji tě tati.Taky tě mám rád holčičko.Zítra zajdu na sociálku a všechno zařídím.Dobře přikývla jsem s úsměvem.Druhý den táta zařídil všechno aby jsme si mohli holčičky.Na sociálce mu řekli že musí pro holčičky připravit jejich pokoj.A až si to unás poté zkontrolují dají nám adopční papíry.Ten den jsme s tátou vystěhovali dva pokoje pro hosty co byli vedle mého pokoje.Další den jsme vymalovali oba pokoje pro Amandu jsme vymalovali do žluta a Emilin do světle fialova.S vymalováním nám přišli pomoct kamarádi ze studia.Další den jsme jim vybavovali pokoje a pozítří si to přišla zkontrolovat sociálka a dala nám papíry aby jsme si mohly adoptovat Amandu s Emily.Byla jsem nadšená táta hned zavolal ředitelce do děckého domova aby to věděla a že si pro holčičky přijedeme zítra.Tati .Co pak Paty?Řekni ředitelce domova ať to holkám neříká chci je překvapit.Dobře.Paní ředitelko ještě bych vás chtěl poprosit aby jste to holkám neříkala Patrície je chce překvapit.Dobře odpověděla mu a pak když táta dotelefonoval řekl že zítra v deset hodin ráno máme přijet do domova.Fajn už se moc těším.Nemůžu uvěřit že Amanda s Emily budou součástí mojí rodiny.A já zas nemůžu uvěřit že budu mít další dvě dcery a nemůžu se konečně dočkat až je poznám.Jo nboj tati budou se ti určitě líbit.TAti ještě jedna věc?Ano a jaká?Holky musí chodit do školy?Jo o tom už jsem přemíšlel taky a rovnou jsem je obě přihlásil na základní školu která je pět minut pěšky od tvého studia.Aha.No mě spíš napadlo jestli by nemohla Amanda chodit do studia se mnou.Hmm to není špatný nápad.Tak víš co já tam hned teď skočím a zeptám se Antonia.Zeptala jsem se ho a on souhlasil akorát musí Amanda projít zkouškou ze zpěvu tance a hry na hudební nástroj.No asi jí budu muset pomoct s hrou na hudební nástroj a s tancem.Zpívat jsem jí slyšela tak si myslím že tím by měla projít hladce ale uvydíme.Zkoušky ve studiu má dělat příští týden ve středu.Takže pohodička to snad zvládneme.
ČTEŠ
Violetta a dětský domov
RandomPatrície bydlí s tátou a s tátovým právníkem Ramážem kuchařkou a uklízečkou Olgou.Paty chodí do studia kde má spoustu kamarádů a také svého přítele Leona.Jednou se ale stane že Patríciin táta zmizí a nikdo ho nemůže najít a to ani policie.Nakonec je...