dětský domov

108 4 0
                                    

Dny ubíhali už to bylo týden potom co táta zmizel ale ještě ho nenašli.Ramážo s Olgou my řekli že bych se měla vrátit do studiaJá nevím.Paty prospěje ti to a budeš mezi lidma.Asi máte pravdu a hned druhý den jsem šla do studia.Všichni měli radost že jsem zpět.Dny se strašně vlekli.Den šel po dni týden po týdnu měsíc po měsíci.Každý den jsem doufala že se táta jednou vrátí.Cítila jsem že žije ať už je kdekoli.Po půlce roce už všichni říkali že můj táta umřel ale já jim vždy řekla že táta žije a že se zamnou vrátí.Po třičtvrtě roce co táta zmizel přišla policie oznámit nám že pátrání po tátovy dnes ukončili pátrání.Co?To znamená že ho považujete za mrtvého?Ano je to tak.Ale to nejde musíte ho stále hledat já vím že žije.Je nám to líto ale kdyby se našel nějaký důkaz tak se pátrání znova obnoví.To ten případ zametete jen tak pod stůl?Ne slečno na případu zůstanou pracovat dva policisté.Co jen dva?Ano nemůžeme zaměstnávat všechny policisty vaším případem jsou tu i jiné případy.Byla jsem naštvaná ale s tím já nic nenadělám.Ramážo my řekl že zařídí detektiva a že se v hledání bude dál pátrat.Musela jsem se vrátit do svého pokoje kde jsem nechala Fran Cami a Vio.Šli jsme s Leonem jen pro pití když přišla policie.Když jsme se vrátili do mého pokoje ptali se mě holky co se stalo jelikož jsem byla naštvaná.Zrušili pátránípo tátovy teď ho považují za mrtvéhoCo to snad ne?Ale jo Vio je to hrozný ale nedá se s tím nic dělat.Holky mě objali aby mě podpořili.Asi deset minut potom co policie odjela ,někdo zazvonil.Olga šla otevřít dveře.Dobrý den přijeli jsme si pro Patrícii Castillo.A proč nic neprovedla?Policie rozhodla že její otec je mrtví a tak je Patrície sirotek a proto musíme Patrícii odvézt do dětského domova.Jsme ze sociálky.Ne nedovolím vám odvézt mou maličkou.Je nám to líto ale musíme jí odvézt kde je .Co se to tu děje?Zeptal se Ramážo který přišel ke vchodovým dveřím.A vy jste zeptala se žena ze sociálky v zástupu dvou mužů.Já jsem Ramážo a jsem právník pana Chermána Castillo a rodinný přítel a co tu chcete vy?Přijeli jsme si pro Patrícii a odvézt do dětského domova.Ne to vám nedovolím řekl Ramážo.My dva se oni s Olgou postaráme.To klidně můžete ale nejdřív si musíte o to zažádat a pak až to schválí tak se bude moct vrátit zpět.Do té doby bude Patrície umístěna v děckém domově v centru.ne nedovolíme vám jí odvézt.Hádali se až to bylo slyšet až nahoře v mém pokoji.Co se to tam dole děje.Zvedla jsem se a šla pomalu dolů a kamarádi šli semnou.Sešli jsme shody a když jsem je zahlédla jak se u vchodu hádaj křikla jsem HEJ!Ty jsi Patrície že zeptala se žena a šla ke mě blíž.Ne nejsem proč?Musíš jít s námi .Vy jste našli Chermána zeptal se Leon?Ne ale z Paty se stal sirotek a tak jí musíme odvézt do dětského domova.Co vykřikli jsme všichni.A já couvla za Leona.Tak která z vás je Patrície ?Schovala jsem se za leona a on poznal že se bojím.Ty jsi Ptrície že a ukázala na mě.Já s váma nikam nepůjdu zůstanu ve svém domě s Olgou a Ramážem.Ne to nejde drahoušku ale slibujiti že kdyby se tvůj táta našel tak tě k němu osobně zavezu.Ne já zůstanu tady a budu dál pátrat po tátovy a chodit do studia.Ne to nejde a chytla mě zaruku a chtěla mě odtáhnout ke dveřím.Ale já s váma nikam nejdu křikla jsem na ní a vyškubla se jí.Pak jsem utekla do maminčina pokoje v patře kde jsem se zamkla.Sedla jsem si na její lenošku a vruce jsem držela její deník a fotku nás tří.Proč se my to stalo co jsem komu udělala říkala jsem si v duchu a brečela.Patrície otevři přemlouvala mě ta cizí žena za dveřmi.Patrície otevři nebo vykopneme ty dveře.To nemůžete slyšela jsem říkat Olgu.Proč ne?Divila se žena.Ten pokoj patřil její mamince a tím že vykopnete dveře by jste narušili její památku.Ale oni na to nehleděli a dveře vykoply.Ti dva muži vešli a pevně mě chytli za paže a odváděli mě z pokoje.v rukách jsem svírala maminčin deník a naši fotku.Ale cestou my vypadla z ruky.Néé maminčin deník křičela jsem a snažila se jim vymanit.Jdeme řekla žena.Ale vždyť nemám zbalíno?Tam kam jdeme nic nebudeš potřebovat.Ani s kamarády a Leonem jsme se nemohla rozloučit.Ubrečenou mě odvezli do dětského domova a dali my šaty ze zelené látky dlouhé až na zem.


Violetta a dětský domovKde žijí příběhy. Začni objevovat