Večeře proběhla v poklidu.Byla jsem spokojená.Nemusela jsem být ta špatná já ale Ludmila.Nechci aby to znělo divně ale od Ludmili se takové chování dalo čekat i když teď vypadalo že se změnila k lepšímu.Další den jsme s Amandou došli do studia a došli za Antoniem ředitelem studia.Zaklepali jsme a pak jsme vešli dál.Patrície Amando děje se něco?Antonio měli bychom na vás obrovskou prosbu.Ano a jakou.Chtěli by jsme se vás zeptat jestli by nešlo nějak udělat aby se Ludmila mohla vrátit do studia.No ale vždyť jsme jí vyloučili.Antonio zarůčíme se zaní když jí vezmete zpět a také si myslíme že se změnila k lepšímu.Opravdu divil se Antonio?Ano opravdu.Šlo by to teda nějak udělat aby se Ludmila mohla vrátit?No dobře dám Ludmile další ale poslední šanci.A to opravdu poslední holky.To jí klidně řekněte.Ano jistě děkujeme a usmáli jsme se na Antonia.Nemáte zač.Odpoledne jsme to řekli Ludmila a ta byla celá nadšená.Díky holky bez vás bych se do studia natožpak do Buenos Aires nedostala.Nemáš zač brzy se z nás stanou sestry a tak si musíme pomáhat.Ano ale stejně po tom všem co jsem vám dvěma udělala a né jenom vám dvěma ale i ostatním ze studia.Jo já vím ale na to teď už nemyslí.Jo tak jo fajn.Hned další den se Ludmila poprvé po dlouhé době vrátila do studia.Když jí zahlídla Naty ozběhla se k ní.Ahoj Ludmilo řekla celá rozzářená z toho že jí vydí.Ahoj NAtálie.Ludmilo jak to že jsi tady v Buenos Aires a ve studiu?Neměla jsi být v Africe?Ano to jsem měla ale díky Patrícii a Amandě jsem se sem vrátila a to i do studia.Cože?Ty se sem do studia vracíš?Ano Naty.Jo taky bych ti chtěla poděkovat že jsi aspoň jednou týdně napsala nebo zavolala i po tom jak jsem se celou dobu k tobě chovala.To je v pohodě.Objali se.Pak si Ludmili všimli i ostatní.Byly trochu v šoku že se vrátila do studia.Ale nijak zle se k ní nechovali kupodivu to proběhlo celkem hladce.Její máma byla nadšená z toho že se Ludmila vrátila do studia.Po dvou týdnech si vzal táta Priscillu za manželku a by se s Ludmilou sestry.Nikdy by mě nenapadlo že já s Ludmilou budeme sestry natož pak že si budeme tak rozumět.Po dvou měsících jsme se od Antonia dozvěděli že nás YouMix přestalo podporovat.Všichni jsme z toho byli paf.Ale co se nestalo jednoho podruhé se pak MArotti zástupce YouMix každého ptal jestli by se nechtěl stát hvězdou YouMixu ale skoro každý odpověděl NE a ti ostatní si to nechali projít hlavou a stejně nakonec řekli ne.Ludmily se ptali též a ta si to chtěla nechat projít hlavou.Ale narozdíl od nás tu nabídku Ludmila přijala.Nikomu to neřekla ale schodou náhod jsem se to dozvěděla.Ludmilo ty jsi začala pracovat pro YouMix?Ne nezačala.Ludmilo nelži my slyšela jsem tě mluvit s Marottim?Ludmilo to ti nedošlo jak se YouMix zachovalo ke studiu?Jo došla ale já nemám na víběr.Ne já na víběr nemám?Ludmilo někdo tě do toho nutí?Někdo ze studia?Ne ne a nepleť se do toho a pak odešla.Došlo my že někdo Ludmilu do toho nutí ale nevěděla jsem kdo?Zkoušela jsem přijít nato kdo jí nutí ale na nic a nikoho jsem nepřišla.Po pár dnech jsem ale zaslechla Ludmilu mluvit s Marottim a že se někde mají sejít.Hned jsem se rozhodla že jí budu sledovat.Věděla jsem že Ludmila nechce pracovat pro YouMix ale někdo jí nutí a takhle toho člověka odhalím.Ludmila přišla do jedné restaurace a sedla si ke stolu kde seděl Marotti a po chvilce přišla její máma.Bylo vydět a trochu i slyšet od druhého stolu od nich .Že to její máma Ludmilu nutí aby pracovala pro YouMix.Na nic víc jsem nečekala.Položila jsem noviny za kterými jsem se schovávala a vyšla k nim.Jé ahoj Ludmilo?Paty co tu děláš ptala se mě?Ale mám se tu sejít s Vio zalhala jsem.A co ty přišla jsi říct Marottimu to co jsi my říkala?Ludmila na mě nechápavě koukala.Co ti říkala zeptala se Priscilla.Ludmila my dnes řekla že žádnou smlouvu podepisovat s YouMix nechce a že chce dál pokračovat s kamarády ve studiu.Je to tak Ludmilo zeptal se Marotti.Otočila jsem se k ní a mrkla na ní aby pochopila že jí z té situace pomůžu.Ano je to tak Marotti.Nechci s YouMix spolupracovat jelikož se my nelíbí jak se zachovala ke studiu.Je pravda že vaše nabídka je splněný sen každého studenta na hudební škole ale určitě né studentů OneBeath studia.Na priscille bylo vydět že zuří.No dobře řekl Marotti naštvaně a pak odešel.Když Marotti odešel řekla Priscilla naštvaně.Jak jsi jen mohla Ludmilo?Vždyť to byl tvůl vysněný sen.Né mami to byl tvůj sen ale já chci uspět v hudbě to ano ale né za těhlech okolností.Tohle tě Ludmilo ale bude ještě mrzet řekla Priscilla a odešla.Díky Paty.Nemáš zač.A jak jsi věděla kde jsem?Slyšela jsem tě ve studiu schodou náhod telefonovat s Marottim a tak jsem slyšela že s ním máš schůzku a tak jsem se hned rozhodla že tě budu sledovat.Ty jsi hotový špión řekla a usmála se?Díky ale teď už by jsme se měli vrátit domů ne?Jo jasně a vydali jsme se na cestu.
ČTEŠ
Violetta a dětský domov
RandomPatrície bydlí s tátou a s tátovým právníkem Ramážem kuchařkou a uklízečkou Olgou.Paty chodí do studia kde má spoustu kamarádů a také svého přítele Leona.Jednou se ale stane že Patríciin táta zmizí a nikdo ho nemůže najít a to ani policie.Nakonec je...