DVD

53 1 0
                                    

Přišli jsme domů a tam vklouzli do mého pokoje.Hned jsem DVD strčila do mého notebooku a hledala místo kde je vydět ta událost ze včera.Tady je to řekl Leon a zapl video.Když jsme vyděli kdo Amandu strčil ze schodů zalapali jsme po dechu.Leone nemůžu uvěřit tomu že jsi měl pravdu.To Priscilla tě schodila ze schodů Amando?To je hrůza a jak to řeknem tátovy.Zítra si s ním o tom promluvím dnes má nějakou pracovní schůzku a ještě se nevrátil.Uděláme ještě kopii řekl Leon Dobře disk si zkopíruji do notebooku a já si ho radši ještě skopíruji pro jistotu do tabletu řekl Leon.Nepřeháníš to s těma kopiema řekla Amanda?Ne Amando může se stát cokoliv a já budu klidnější že budu mít jednu kopii u sebe.Leon si video zkopíroval.Já si pak DVD schovala v zamknutém deníku.Leon přikývl.Pak jsme ještě jednou zkoukly to vydeo a stále tomu nemohli uvěřit.Kdo by to řek že je Priscilla něčeho takového možná?Jo taky tomu nemůžu uvěřit řekla Amanda.Holky já vím že jste z toho v šoku ale Priscilla je nebezpečná ani jí nenapadlo že by jsi mohla umřít řekl Leon.A co když to věděla Leone a byl to účel.No to by pak bylo o mnohem horší.Nejradši bych si vás tři odvedl k nám domů abych věděl že jste v bezpečí řekl Leon.Neboj budeme spát zase spolu a přinejhorším se v pokoji zamkneme a bude to.Tak dobře.Najednou někdo zaklepal na dveře a otevřel.Byla to Priscilla a my doufali že nás neslišela.Máte jít na večeři řekla nám.Leon by měl jít už taky domů.Políbila jsem ho a rozloučila jsem se s ním a šla dolů do kuchyně s Amandou a Emily.

Z pohledu priscilly.Bože oni mají důkaz že jsem Amandu strčila ze schodů.Vypadá to že ho mají v Patríciiným netebooku.Ten důkaz musí zmizet.Poslala jsem holky na večeři.Ty nejdeš zeptala se Amanda.Neboj se hned přijdu jdu ještě pro Ludmilu.Ludmilo večeře.No jo už jdu zvedla se z postele a prošla vedle mámy.Ty nejdeš?Hnedka jsem dole ještě si odskočím.Když Ludmila zmizela z chodby vběhla jsem do Patríciina pokoje a zapla její notebook.Důkazní video zůstalo na ploše takže jsem ho normálně vymazala.Vtom momentě vešla do pokoje Patrície.

Pohled Patrície.Priscillo můžeš my říct proč se my hrabeš v počítači.Promiň přišla my smska od kámarádky ať se hned podívám na Facebook a tak jsem si ho jen vypujčila.No dobře řekla jsem.A jakto že nejsi u večeře?Zapomněla jsem tu něco.Vzala jsem mobil ze stolku a vyšla z místnosti.Tušlila jsem že to video Priscilla vymazala ale dělala jsem jako by nic.Super musela si říkat Priscilla že jsem na to nepřišla ale já i Leon jsme měli kopie a to Priscilla očividně nevěděla.Po večeři jsme si s holkama udělali hygienu a šli si lehnou ke mě do pokoje kde jsem pro jistotu zamkla.Paty proč nás zamykáš?To je tajemství řekla Amanda a mrkla na mě.Jo to je překvápko.Nechtěli jsme s Amandou Emily děsit.Jo abych nezapomněla vymazala to vydeo řekla jsem směrek k Amadně.Hmm tak to má blbý řekla  Amanda na zpět.O co tu jde ptala se nás Emily.To je jen ohledně studia neboj.Aha tak to jo.Poté jsme si popřáli dobrou noc a šli spát.  


Violetta a dětský domovKde žijí příběhy. Začni objevovat