Druhý den jsem šla do studia s Leonem a cestou jsme potkali Amandu s Emily.Emily se po chvíli od nás odpojila a šla do školy a my tři jsme směřovlai do studia.Cestou jsem se ptala Amandy co se stalo.Amando promiň že jsem včera utekla a nezůstala tam s vámi neudělala vám ta fůrie něco?Ne nic jen...Jen co podívali jsme se na ní s Leonem nervózně.Ona...Ona nám řekla že jestli jenom pípnem o tom co se včera stalo tak nás pošle do toho nejhoršího děcáku v okolí.Cože řekli jsme naštvaně s Leonem?Jo Emily s toho byla dost špatná spala semnou a celou noc se převalovala a jednou se i vzbudila.Ne tak to teda ne takhle by to nešlo.Leone dneska se musím vrátit domů nemůžu tam s ní holky nechat.Jasně ale co když ti zasnějak ublíží?Myslím že to už neudělá.Budeme se jí s holkama co nejvíc vyhýbat a budeto.Budeme jíst u mě v pokoji a ráno budeme odcházet brzo do studia studio otvírá v půl sedmý takže budem vstávat v půl šestý Olga tou dobou bývá už vzhůru tak nám připraví snídani a pak půjdeme do studia.Emily bude chodit do družiny a budeto myslím že se jí to bude líbit.Hmm to asi jo.Tak to bychom měli dohodnuto Amando?Jasně usmála se.Celý den uběhl jako voda.Večer jsme spolu povečeřeli v mém pokoji a společně jsme se pak i usnuli všini tři v mé posteli.Ráno přesně jak jsme se dohodli jsme vstali brzo a po rychlé snídani jsme vyšli do studia.Cestou jsme doprovodily Emily do družiny a pak jsem i s Amandou šla do studia.Chvíli jsme trénovali když přišel Leon.Ahoj zlato jsi tu nějak brzo? Paty musel jsem se ujistit že ti nic ta fúrie neudělala.Jsme v pohodě všechno vyšlo podle plánu.Tak to je super.Jo to je řekla Amanda a usmála se.Dneska jsem si myslela že to vyjde stejně ale nevyšlo.Táta přišel a když nás vyděl jak večeříme u mě v posteli naštval se.Tak to teda né milé slečny buď budete večeřet s ostatnímy u stolu nebo nebudete jíst vůbec řekl táta naštvaně a jídlo nám odnesl.Každá už něco snědla takže jsme to do rána přežili.Ráno jsme se nasnídali a já poprosila Olgu jestli bychom nemohly večeřet o hodinu a půl dřív.Olga souhlasila a my byli spokojení.Ve studiu to uteklo zas jako voda bez žádných problémů.Večer jsme večeřeli o hodinu a půl dříve než bývala normálně večeře a tak jsme potom zkoušeli u mě v pokoji když přišel táta.Holky večeře pojďte se najíst.Promiň tati ale my už jsme večeřeli před hodinou takže nemáme hlad.No tak dobře řekl táta a odešel.Holky si pak po chvíli dali sprchu a já si mezitím šla číst v maminčině pokoji maminčin deník.Když přišla Priscilla.Patrície?Když jsem tam vyděla stát Priscillu a šahat na maminčinu fotku vyjela jsem na ni.Polož tu maminčinu fotku a vypadni do tohohle pokoje máš přísný vstup zakázán.Je ti to jasný?Ne PAtrície já můžu chodit kamkoli v tomhle domě takž i sem.Ten pokoj se my líbí řekla.Vypadni narušila jsi maminčinu památku slyšíš vypadni a začala jsem do ní strkat.Co to děláš řekla Priscilla.Ty do tohohle pokoje už nikdy nevstoupíš je ti to jasné.O to už se já postarám řekla jsem přísně. Takhle se ke mě chovat nebudeš.Co se tady děje zeptal se táta který nás asi zaslechl.Nechci aby Priscilla chodila do mámina pokoje.Nechci aby šahala na její věci tati narušila tím máminu památku když jsem šla a roztkly se my slzy po tvářích.Paty ale vždyť to že šla za tebou do mámina pokoje tu památku nenarušila chlácholil mě táta ale já se nenechala jen tak odbýt.Tati chci snad po tobě tolik?Nechci jen aby sem Priscilla chodila.No dobře řekl táta a objal mě.Kéž by tu byla máma bylo by to jiné řekla jsem nakonec.Jo já vím taky my moc chybí.Po chvilce se táta otočil k Priscille.Priscillo prosím mohl bych tě požádat o to aby jsi do tohohle pokoje už nikdy nevstupovala?Co Chermáne ale to jí splníš všechno co chce?To se my nelíbí chápu že v tom pokoji má vzpomínky na mámu ale jak sám vydíš nedělá jí to dobře.Nejlepší pro ni by bylo kdyby se ty věci vyhodily?Ne nene to nikdy křikla jsem na ní.Nikdy nic ani malou věc od tud nevyhodíš je ti to jasný.Tati jestli jí poslechneš tak ti garantuju že ti to zaprvé nikdy neodpustím zadruhé tě budu do smrti nenávydět a zatřetí se radši odstěhuju do děckého domova i s Amandou a Emily jelikož bych nestrpěla tě mít na blízku.PAtrície neboj se řekl táta abych se uklidnila.Tenhle pokoj zůstane tak jak je taky sem chodím když je my smutno.Priscillo nikdy už předemnou ani před Patrícii nevyslovou něco takového je ti to jasné řekl táta přísně.No dobře tak jak chceš řekla Priscilla.Stále jsme se ale Priscille vyhýbali snídali a chodily do studia a školy brzo večeřeli o hodinu dřív a společně jsme pak spali u mě v pokoji.
ČTEŠ
Violetta a dětský domov
RandomPatrície bydlí s tátou a s tátovým právníkem Ramážem kuchařkou a uklízečkou Olgou.Paty chodí do studia kde má spoustu kamarádů a také svého přítele Leona.Jednou se ale stane že Patríciin táta zmizí a nikdo ho nemůže najít a to ani policie.Nakonec je...