Všichni je nosili a to i kluci.KAždý měl svou vlastní postel a byly rozděleni na křídlo kluků a holek.Pak mě odvedli ven na zahradu za ostatními dětmi.Nejdřív ke mě přišlo pár dětí a já myslela že se semnou chtěj seznámit ale to byl omyl začali se my smát.Nevím jak se dozvěděli o tom že můj táta je milionářOdešla jsem od nich a sedla si na zíďku u plotu a brečela jsem.Přišli ke mě dvě dívky které byli mladší než já.Ahoj já jsem Amanda a tohle je Emily a ty jsi?Jmenuji se Patrície Castillo.Umřeli ti rodiče zeptala se mě Emily?Ne jen máma a to před lety ale můj táta zmizel před třičtvrtě rokem.A opravdu je tvůj táta milionář zeptala se Amanda?Ano přikývla jsem.A proč jste tu vy?Moji rodiče umřeli při autonehodě řekla Emily.A tobě Amando?No já žila jen s mámou tátu jsem nikdy nepoznala ale máma taky umřela.To my je fakt líto.Jo nám taky.Alejá tu nechtěla zůstat chtěla jsem zůstat s naší komornou Olgou a rodinným přítelem Ramážem.Hmm tak to jsme na tom stejně řekla Amanda a Emily přikyvovala.My jsme taky chtěli s někým zůstat ale nedovolili nám to.A jak to tu vůbec chodí.No škola je součást této budovy a ven nechodíme nikdy teda krom oplocené zahrady.Aha a proč tu nesmíme mít nic z našich věcí jako fotky rodičů či své oblečení.Řekli nám že je to proto že by jsme si pak záviděli.A to asi nebudu moc chodit do studia že?No te určitě ne už nikdy se nevrátíš do normálního života teda jen do doby než ti bude 18 ale i tak se od tud nemusíš dostat.Co?Jak to myslíš?Kdyby si na tebe ředitel zasedl tak by se klidně mohl věznit jako otroka.Co?No je tu jedna holka jmenuje se Carolyn a ta jednou naštvala ředitele a on jí tu vězní jako uklízečku.Chcete my říct že Carolyn nikdy nebyla mimo tenhle plot?Ne nebyla.A kolik jí je?Carolyn bude 25 proč zeptala se Emily?Jen tak.To je teda hrůza řekla jsem na konec.Ale slibuju vám tady že tu nezůstanu uteču od tud.Co?A jak?Nikomu se to ještě nepodařilo řekla my Amanda.No tak budu první nemůžu tu zůstat musím najít tátu.Ty myslíš že žije?Ano Amando cítím to ve svém srdci a tomu já věřím.Jo taky bych si přála aby někdo z mojí rodiny žil řekla Emily.S holkama jsem se celkem skamarádila s nikým jiným jsem se nebavila jen stěmi dvěma holkami.Druhý den za mnou přišla odpoledne Olga s Ramážem.Přišli my říct že se mě pokusí odtud dostat.Ramážo my ještě řekla že zařídil toho detektiva a až se dozví něco nového dá my vědět.Olgo nevíš pro zamnou nepřišli mý kamarádi?Paty oni sem nesmí nepustí je sem.Co a proč ne?Protože nejsou plnoletí.Pak odešli a já zůstala sama.Další den jsem zas seděla na zíďce když za mnou přišla Amanda s Emily.Paty pojď si snáma hrát.Ne nemám náladu řekla jsem posmutněle.Paty vím že ti chybí tví přátelé ale my s tím nic nenaděláme řekla Amanda a položila my svou ruku na tu mou.Jo já vím ale nechybí my jen kamarádi i studio a hudba zpěv a tanec.Ale teď...Paty zavolal na mě někdo a když jsem se otočila tím směrem za hlasem stál tam Leon.Leone co tu děláte řekla jsem jemu a kamarádům kteří s ním přišli.Paty neznamená že nemůžem dovnitř že numůžeme stát za plotem a bavit se s tebou.Strašně my chybíte řekla jsem nešťastně.Jo já vím mluvil jsem s Ramážem a ten my řekl že se snaží dostat tě do své péče aby jsi se mohla vrátit domů.Jo já vím byli tu včera.A kdo je tohle zeptala se Via.Tohle je Amanda a je jí dvanáct bude my třináct.No a tohle je Emily a je jí šest.Moc nás těší.Vy taky chodíte do studia zeptala se Emily?Ano všichni tam chodíme.Holky my tu hodně pomáhaj obě totiž prošli tím samím co já.Rodiče jim umřeli a taky tu nechtěli být a zůstat se svímy známímy.Chvíli jsme se bavili.Svím kamarádům jsem slíbila že od tud uteču.A oni my řekli že my vždycky pomůžou.Díky jste fakt kámoši.Po čtrnácti dnech v děcáku jsem se s holkama domluvila na jedné věci.Že až uteču a najdu tátu tak ho poprosím aby ty dvě holčičky adoptoval.Po pár dnech jsem vymyslela plán a utekla.Večer když všichni usnuli jsem vyšla ven vylezla na velký jasan co rostl u plotu a přelezla na druhou stranu a pak už jsem utíkala k Leonovy domů.Byla půlnoc a tak jsem házale Leonovy do okna štěrkový kamínky .Po chvíli se v jeho okně rozsvítilo a vykoukla jeho rozcuchaná hlava.Po chvíli my přišel otevřít a pozval mě dál.Odvedl mě k sobě do pokoje a zeptal se mě jestli jsem v pořádku.Ano ale nikdy se už nechci vrátit do toho děcáku.Neboj můžeš zůstat u nás.Díky Leone muluji tě.Taky tě miluji Paty a políbil mě.Pak jsme si lehli k němu do postele a usnuli.Ráno mě Leon vzbudil a donesl my něco ke snídani.A co tví rodiče už šli do práce?Ano už odešli.Paty budu muset jít do studia ale vrátím se co nejdřív a neboj naši se vrací nejdřív ve čtyři.A co když mě tu budou hledat ?No dovnitř se nedostanou budeš zamknutá ale kdybyses cítila v nebezpečí tak se můžeš schovat do mého tajného pokoje pamatuješ si ještě kde je ne?Ano ve skříni.Jo tak tady máš klíč od vchodu a nasazovací kliku.Jo díky.Leon pak odešel do studia a já zůstala u nich v bytě sama.Byli dvě hodiny odpoledne když někdo zazvonil.Došla jsem ke dveřím a podívala se kukátkem skrz dveře.Byl to ředitel z děckého domova se dvěma dalšímy muži.Patrície otevři ty dveře nechtěj aby jsme šli dál.Otočila jsem se odedveří a co nejpotišeji doběhla k Leonovy do pokoje a zavřela potichu dveře.Na stolku jsem vzala kliku klíč a baterku a otevřela jsem skříň a otevřela vchod do tajného pokoje.Pak jsem zavřela zatahovací skříň vlezla do tajné místnosti a rozházela mikiny a bundy A pak jsem zavřela dveře tajného pokoje a kliku jsem z vnější strany sundala a dala z druhé strany.Klíč jsem z vnitřní strany nechala ve dveřích zamknutý.Slyšela jsem prasknout dveře asi je vypáčily páčidlem.Slyšela jsem je šmejdit po bytě i u Leona v pokoji když jsem uslyšela dva známé hlasy.Byly to Leonovy rodiče.A samozdřejmě si všimli těch tří.Co tu děláte zavolám na vás policii.No to my zavoláme policii na vás protože tu přechováváte uprchlíka.Cože?Řekl Leonův táta šokovaně.Někde tu je schovaná Patrície Castiová a vy jí tu schováte.To těžko bylo tu zamčeno takže jste se sem vloupali.Takže okamžitě vypadněte znašeho domu nebo tu policii zavoláme.Tři muži nakonec naštvaně odešli.Ve dveřích se div nesrazili s Leonem.Ahoj mami tati co tu dělal ředitel děckého domava kde je Paty?Hledali jí tu?A našli jí?Co?A našli Paty?Asi ne divili se naši.Leon šel rovnou do svého pokoje a otevřel skříň a zaťukal na dveře od tajného pokoje. Paty to jsem já Leon otevři.Když jsem slyšela Leonův hlas uklidnila jsem se a otevřela dveře.Vylezla jsem ven a Leona hned objala.Měla jsem strach Leone.Jo já vím.Mrzímě že vám zničili dveře?To nevadí chtěli jsme je stejně vyměnit ještě máme ve sklepě jedny.Aha tak to jo.Byla jsem ráda že Leonovy rodiče vzali to co se dnes stalo tak klidně.Leonův táta rovnou vyměnil vchodové dveře.Druhý den jsem zůstala zas doma sama ale ředitel z děckého domova s těmi dvěma kumpány zase přišli a já se opět schovala v tajné místnosti u Leona v pokoji.Ale tentokrát jsem neměla tolik štěstí jako minulí den.Našli můj úkryt i když se nemohli dostat dovnitř.PAtrície otevři.Ale já jim ani zamák nechtěla vůbec otevřít a skoro jsem ani nedýchala.Nakonec jeden z mužů vykopl dvýřka do mého úkrytu.Ale byli pro ně úzká a tak se za mnou nedostali.Na konec od někud přinesli palici a vymlátili několik cihel ze zdi a zvětšili tak otvor.Pak mě odtáhli zpět do děckého domova.
ČTEŠ
Violetta a dětský domov
RandomPatrície bydlí s tátou a s tátovým právníkem Ramážem kuchařkou a uklízečkou Olgou.Paty chodí do studia kde má spoustu kamarádů a také svého přítele Leona.Jednou se ale stane že Patríciin táta zmizí a nikdo ho nemůže najít a to ani policie.Nakonec je...