Střela

75 1 0
                                    


Dny ubíhaly a my si užívali každý den ve studiu s kamarády i s rodinou.Asi tak po měsíci se mě Amanda zeptala:Paty nepřemýšlel někdy tvůj táta o tom že by se oženil?No tak zaprvé je to náš táta a ne po smrti mé maminky o jiné ženě nepřemýšlel?Proč se ptáš?No jen tak mě to zajímalo.Aha tak to jo.Uzavřeli jsme téma.Po několika dnech jsem si všimla že když táta přijde do studia naše profesorka Angii po něm kouká.Ale né normálně kouká tak jako by se jí táta líbil.A tak jsem si představila že by Angii byla má máma.A celkem se my ta myšlenka líbila bylo to fajn.Tak jsme se s Amandou dohodli na tom že je zkusíme dát dohromady.Ale po měsíci snažení jsme to vzdali a řekli si že jestli táta bude chtít s někým chodit tak bude a necháme tomu volný průběh.

Sice táta s nikým nechodil ale i tak jsme všichni byli šťastný.Ale to se jednoho dne změnilo.Jednou přišel do studia muž a ptal se po Amandě Casiové.Antonio ale řekl že tu nikdo takový není.Ale mě začalo docházet že se možná přeřekl a myslel mojí sestru Amandu Castiovou.Tak kde je má dcera Amanda řekl rozčíleně muž a vytáhl pistoli.Vím že tu studuje tak kde je?Nikdo pod takovým jménem tu není řekl Antonio.Okamžitě mi řekněte kde je má dcera studuje tu ve studiu tak kde je nebo...Natáhl se po dívce s blond vlasy a přiložil jí pistoli k hlavě.TAk kde je Amanda?Jsem tady řekla Amanda vedle mě.Amando néé.Ale nejsem Amanda Casiová ale Castiová.Amando ano jsi to ty máš oči po své matce.Ano já vím.Amando já jsem tvůj táta.Ne to nejste můj táta umřel ještě před tím než jsem se narodila.Amando to není pravda tvůj táta jsem já a jsem živí a zdraví.I kdyby jste byl můj táta tak bych sváma nezůstala mám svou rodinu a s ní chci zůstat.Mezitím co nás muž ohrožoval zbraní stlumila jsem si zvuky vyzvánění a napsala tátovy SMS aby okamžitě přišel do studia že se tu něco zvrtlo.Pane prosím pusťte Julii ona vám nic neudělala.Amandin táta Julii pustil ale pak namířil na Amandu a chtěl aby šla k němu.Stála  tam a bylo vydět jak zbledla když jí zavolal k sobě.Pojď sem řekl znova.Amanda šla opravdu hodně pomalu k němu když v tom přišel náš táta.Amando co se tu děje zeptal se jí.Tati vykřikla a doběhla až k němu a objala ho.Co se tu děje?Ale pak si všiml pistole kterou držel muž v ruce.Amando pojď sem řekl jí přísně.Ne nikam nepujdeš zlato kdo jste a co po ní chcete?Amanda je má biologická dcera řekl muž.No dobře a myslíte si že když na všechny děti i na Amandu budete mířit zbraní že by s váma chtěla trávit čas?Asi ne že?Asi máte pravdu řekl muž a položil pistoli na stůl.Amando strašně rád bych tě poznal vím že je na to pozdě abych ti dělal rodiče ale strašně rád bych se o to pokusil.Je mi líto já už jednu rodinu mám řekla Amanda  a podívala  se na tátu.Já cítila že to špatně skončí a rozběhla jsem se k tátovy a Amandě.Muž sebral pistoli ze stolu a vystřelil.Netrefil ani tátu ani Amandu jelikož jsem se stihla postavit před ně.Ale trefil mě sice jen do ramene ale kdyby trefil o pár centimetrů vedle trefil by buď hlavu či srdce a to už bych byla mrtvá.Ale stejně mě ta rána odstrčila tátu.Ten mě chytil a opatrně mě chytil do náruče a pak mě položil na zem.Patrície vykřikla Amanda a se slzama v očích mě chytila za ruku.Já já snažila jsem se říct že jsem se nechtěla aby někoho z nich trefil.Zlato nemluv a buď v klidu uklidňoval mě táta.Roztekli se my slzy.Leon přišel ke mě a měl v očích slzy.Paty co jsi to zas udělala řekl Leon.Já...Nemluv a šetři se řekl my pak.Tohle jsem nechtěl řekl muž.Zavolejte policii a záchranku řekl můj táta.Policii jsem volala řekla Franceska.A v tom momeňtě vešli do studia.Kde je ten útočník zeptal se jeden z policistů?To je on ukázal na muže Antonio.Zavolejte už někdo tu sanitku křikl můj táta?Sanitka právě přijela s náma radši jsme do nemocnice zavolali aby pro jistotu přijeli a to už chodbou běželi dva doktoři s nosítky.Prosím udělejte místo.Jak je pacientce zeptal se doktor?Celou dobu je při vědomí řekl mu táta.Tak to je moc dobře.Podíval se na ránu a pak řekl je to čistý průstřel to je dobře.Co je dobré na postřelení zeptal se táta?Ne postřelení je špatné ale když už jednou postřelení jste je lepší čistý průstřel jelikož kulka druhou stranou vyletí ven.Kdyby čistý nebyl kulka by tam zůstala a pak by jsme jí museli vytáhnout.Aha.A bude zas v pořádku?Ano jistě pár dní si poleží v nemocnici a pak bude moct jít domů.Dobře přikývl táta o trochu klidněji.Leon jel do nemocnice semnou sanitkou.A táta s Amandou vyzvedli Emily ve škole a pak společně do nemocnice přijeli za mnou.Pár dní jsem si poležela v nemocnici a pak jsem mohla jít domů.Táta mě donutil být ještě dva dny doma ale pak jsem se zas vrátila domů.


Violetta a dětský domovKde žijí příběhy. Začni objevovat