Ludmila

67 1 0
                                    

Nevěděla jsem co mám dělat.Byla jsem zoufalá že si táta chce vzít za necelé tři týdny Ludmilinu mámu Priscillu.Po dvou dnech mě prolétla hlavou myšlenka:Ví vůbec Ludmila že se naše rodiče do sebe zamilovali?Ví vůbec Ludmila že se stane mojí sestrou?A co když to neví?Nakonec jsem se rozhodla se rozhodla se jí zeptat.Zapla jsem notebook a šla na facebook.Tam jsem si otevřela Natáliin profil a přez ní jsem našla Ludmilin profil.Schodou náhod byla online.Tak jsem jí rovnou napsala.Ahoj Ludmilo.Patrície?Ano jsem to já,musím s tebou mluvit.O co jde?Ludmilo mám pro tebe špatnou zprávu a myslím že máš právo to vědět?Co?Pro mě?Jo pro tebe?A jakou?Ludmilo tvá máma se zamilovala do mého táty.Cože?Jo a teď ta špatná zpráva.Co tohle nebyla ta špatná?Ne Ludmilo ta špatná je že se za 14 dní chtějí vzít.Co?To snad ne?Ano Ludmilo myslela jsem si že bys to měla vědět že naši rodiče z nás chtějí udělat sestry.No to to ne?Ludmilo nemohla by jsi sem přiletět?Ne to určitě ne táta my cestu nezaplatí a navíc je teď mimo město?A co kdybych ti letenku zaplatila já?To by jsi pro mě udělala?Ano jestli se mají naši vzít tak máš právo být u toho.Díky opravdu moc.Nemáš zač zůstaň přihlášená a já ti zavolám kdy i to poletí.A kde že jsi v té Africe?Jsem v Egyptě.Dobře tak jo chvíli počkej.Fajn.Zjistila jsem Ludmile let a rovnou jí zabukovala letenku a přes internet jí zaplatila.Pak jsem zas napsala Ludmile.Ludmilo jsi tu?Ano jsem tak co?Zaplatila jsem ti letenku.Letadlo ti letí 17:45.Tak si jen na letišti vyzvedni letenku.Objednala jsem je na tvé jméno.Dobře díky jsi fakt na mě hodná po tom všem.No jo.Zítra na tebe počkám na letišti.Dobře tak fajn.Tak se měj zítra se uvydíme.Čau.Pak jsme ukončili hovor a já se aspoň trochu uklidnila.Druhý den jsem s Amandou a Emily čekala na letišti na Ludmilu.Když jsme jí konečně vyděli zamávali jsme jí aby nás vyděla.Ahoj pozdravila nás.Ahoj Ludmilo.Patrície díky za první třídu.Nemáš zač.A jak jste to naplánovali s našima dál?No dneska by měla tvá máma přijít na večeři a tak jsem myslela že by jsi tam mohla přijít.Už vydím její šokovaný pohled až mě uvydí.No tak počkej až se dozví že jsem ti cestu zaplatila já usmála jsem se na ní.Jo zato ti ještě jednou děkuju.Jaké je to vůbec ve studiu.No jo celkem to jde ale popravdě řečeno nám chybí to tvoje povýšenectví a rýpání.Škoda že se nemůžu vrátit zpátky.Fakt mě mrzí všechno co se stalo a vím že to co jsem udělala Amando tobě tak byla obrovská chyba.No jo kašli na to stalo se ale teď si tu a ať už to dopadne jakkoli ty budeš u toho řekla Amanda.No jo.Když jsme dorazili domů proklouzli jsme tak aby nás nikdo nevyděl teda hlavně aby nevyděl Ludmilu.Byl to vrchol večera a tak ji neměl nikdo vydět.Ludmila se probírala mím šatníkem když přišel do mého pokoje táta říct nám že je večeře.Dobře hned jsme dole.Tak fajn a odešel.Ludmilo jsi připravená?Jasně Paty jsem už se těším na ten její výraz.Sešli jsme do kuchyně a Ludmila šla za námi.Olgo řekla jsem jí v kuchyní.Mohla by jsi připravit ještě jeden talíř?Ano jistě a kdo snáma povečeří Leon?Ne Leon ne ale to už Olga vyděla Ludmila a chtěla něco říct ale já jí zakryla svou rukou ústa a pak si ukázala prstem před pusou a řekla PST.Olga přikývla a usmála se na Ludmilu.Tady jste řekl táta když jsme vešli z kuchyně do jídelny.Pak vešla do jídelny i Ludmila a Priscilla zbledla.Ludmilo co tu děláš?No na to bych se chtěla zeptat já tebe?Ví otom že jsi tu táta?To je jedno.Mami nediv se že jsem přijela vždyť ty se neozveš co je týden dlouhej.A to že si chceš vzít tady Chermána se musím dozvědět od Patrície.Co jsi to za matku?Jak sis to jako představovala udělat z největších ryvalek sestry.Ty ses asi zbláznila ne?Ludmilo takhle semnou nemluv.No tak promiň mami že nejsem nadšená z tvího rozhodnutí?Ludmilo prosím mohli by jsme si v klidu o tom promluvit u večeře?Ano to bychom mohli řekla Ludmila velice klidně. 



Violetta a dětský domovKde žijí příběhy. Začni objevovat