Druhý den jsme šli do studia a všem kamarádům kteří hledali důkaz s námi jsme řekli co jsme zjistili.Páni tak to je hustý řekl Diego?A co Ludmila už to ví?Ne zatím jsme to neřekli ani tátovy tomu to řekneme dnes takže i Ludmila se to dozví.Chudák nezávydím jí představa že její máma tě chtěla zabít Amando.No to jo ale to jaká je její máma nezmění názor na Ludmilu.To je pravda řekla Fran.Odpoledne hned po škole jsem šla já s Amandou a Leonem domů a cestou jsme vyzvedli Emily ze školy.Cestou domů jsem napsala tátovy SMS aby okamžitě přišel domů že sním musím nutně mluvit.Během minuty mi přišla odpověd.Děje se něco už jsem na cestě.Nato jsem mu poslala poslední SMS se zprávou že se všechno dozví doma.Když jsme došli domů vyděli jsme přijíždět tátovo auto.Vešli jsme do domu a počkali na něj v obýváku.Já si jen skočila pro Notebook a deník ten jsem měla v tašce u sebe.Zlato co se děje ta SMS mě trochu vyděsila.Tati musím ti říct něco důležitého.Sedli jsme si na gauč a táta s Emily seděli naproti nám.O co jde.Tati víš jde o to že jsme zjistili kdo Amandu schodil ze schodů.Ano a byla to Ludmila ne?No víš včera jsme s kamarády hledali důkaz toho incidentu.Jestli to někdo nezahlédl?No a?Nikdo nic nevyděl ale pak si Leon všiml kamery která snímala schodiště.Tak jsme poprosily pána z té fabriky která stála vedle schodiště jestli by nám nedal kopii.A?Tak jsme zkoukli video a úplně nás zamrazilo z toho co jsme zjistili.No tak kdo to byl?Tati byla...Byla to Priscilla dodala jsem za Amandu.To to není možné řekl táta.Ale je koukej a pustila jsem mu video.Tati ozvala se konečně Emily ubrečeně když to video vyděla.Emily co se děje zeptal se táta když vyděj Emilyn výraz.Tati já to vyděla já vyděla jak Priscilla strká do Amandy a ta pak padá ze schodů?A proč jsi nic neřekla zeptal se táta?Ona ona my vyhrožovala že pokud to co jsem vyděla povím tak mě pošle do nejhoršího děckého domova v okolí.Cože?Táta Emily pevně objal.Tati ještě něco by jsme ti asi měli říct řekla Amanda a všichni jsme se na ní upřeně dívaly.Tati pamatuješ si ještě jak Priscilla dala Paty tu facku?No ano proč?My jsme to vyděly a nebylo to tak jak říká Priscilla pravdu celou dobu říkala Paty.To Priscilla nutila Ludmilu pracovat pro YouMix a když jí Paty pomohla s YouMix skončit tak se pak doma do Ludmily pustila a tak se jí Paty zas zastala nakonec jí sice řekla pravdu o tom že se Ludmila zlepšila svím chováním klepšímu díky tomu že odjela a že díky ní byla Ludmila taková jaká byla.Holčičky moje mrzí mě že jsem vám nevěřil řekl táta a objal nás.Pak hned zavolal policii.Mezitím z pohledu Priscilly.Bože oni to Chermánovy všechno vyslepičili.Co teď budu dělat když mě zavřou.No jasně musí pro mě přijít Nick ten přeci dělá napolicii.Hned jsem vytočila jeho číslo a když to zvedl vysvětlila jsem mu co a jak a on nakonec souhlasil.Zavěsila jsem a šla do obýváku za ostatnímy jako by nic.Zpátky z pohledu Paty.Najednou vešla do obýváku Priscilla.Celá jsem se rozklepala a přitiskla se k Leonovy.Neboj nedovolím aby vám ublížila řekl Leon.Priscillo jak jsi jen mohla řekl Chermán.A co zlato nerozumím ti.Mluvím o tom jak jsi strčila Amandu ze schodů a navíc jsi to hodila na svou dceru to je strašný.Chermáne já Amandě nic neudělala nevím kdo ti tyto lži nakecal.Priscillo nezapírej vím že jsi to byla ty vyděl jsem vydeozáznam z kamery která natáčí ty schody.Co?Priscillo nezapírej .Já já.To je jedno proč jsi to udělala už jsem na tebe zavolal policii.Po chvilce zazvonil zvonek a táta šel otevřít.Dobrý den volal jste nám tak jsme tady.Dobře to je ona.Dobře potřebovali bychom ten důkaz.Ano jistě tady.Zatkli Priscillu a odvedli.Když jí odváděli přišla akorát Ludmila.Co se to tu děje?Mami proč máš želízka.Ludmilo musím ti něco říct řekl Chermán.Ano jistě ale proč je tu policie a máma má želízka.Ludmilo to tvá máma strčila Amandu ze schodů.Což to ne?Ale jo tohle je důkaz proto tu je ta policie.Mrzí mě to Ludmilo.Nemusí věděla jsem že to byla ona ale neměla jsem důkaz.Jen doufám že můžu nadále zůstat svámy?Jasně že můžeš řekl Chermán s úsměvem.Priscillu odvedl policista a my se bavili o všem možném když najednou zazvonil zvonek u dveří.Táta šel otevří a tam byli policisté.Dobrý den volal jste nám že vaše žena chtěla zabít vaši dceru.Ano to ano ale nějaký policista si tu pro ni byl.Cože?Nějaký policista.Nikdo z našich policistů sem nejel to musí být omyl.Ne ne byl tu policista a vzal si od nás důkaz a odvedl sebou Priscillu.Nechcete my snad říct že to nebyl policista a byl to nějaký kumpán Priscilly.Ano vypadá to tak.A důkaz asi nemáte že?Ne nemáme řekl Chermán.Počkejte máme důkaz řekl Leon.No jasně máme důkaz řekla jsem nadšeně.To video jsme skopírovali jak do mého notebooku ale i na Leonův tablet.Z mého notebooku ho vymazala sama priscila no disk si odnesli s tím kumpánem.Ještě že Leona napadlo si to video skopírovat k sobě na tablet.Chermáne máte prázdné DVD?Jasně.Díky Chermánově počítači jsme vypálili policistům video a ti nám zdělili že až Priscillu chytí že nám dají vědět.Dobře děkujeme vám.Nemáte zač a nashledanou rozlouili se policisté a odešli.Další den nám volali že Priscillu zatkly a že je obviněná z několika věcí a že pujde před soud a že pak na sto procent skončí ve vězení.Nato že Ludmila přišla o mámu to nesla velmi dobře.A my byli šťastný že je šťastná a spokojená.
ČTEŠ
Violetta a dětský domov
RandomPatrície bydlí s tátou a s tátovým právníkem Ramážem kuchařkou a uklízečkou Olgou.Paty chodí do studia kde má spoustu kamarádů a také svého přítele Leona.Jednou se ale stane že Patríciin táta zmizí a nikdo ho nemůže najít a to ani policie.Nakonec je...