Život

160 3 0
                                    

Konečně jsme zapomněli na to co se zas stalo s Priscillou.A dozvěděli jsme se další velkou novinu která nám měla změnit život.Tati mami proč jste si nás tu svolali?Musíme vám něco říct a máte právo to vědět.Chceme vám říct že i přes všechno vás budeme mít i stejně rádi.Tati co se děje zaptala se Amanda.Děvčata co by jste řekli na to kdyby tu snámy žilo ještě jedno dítě?Co?Vy si chcete adoptovat další dítě zeptala se Emily?Ne adoptovat už ne řekl táta a usmál se.Počkat zastavila jsem se chcete nám tu snad naznačit že...Že jsi těhotná mami?Ano jsem těhotná jsem v třetím týdnu těhotenství.Páni řekla jsem šokovaně a ségry koukali též užasle.Takže tu za pár měsíců budeme mít malou holčičku nebo kluka.Páni to je super řekli jsme všechny nadšeně.Ano je to úžasné.Ještě že máme tak obrovský dům.Jo přesně Paty souhlasila Amanda.Angii rostlo břicho a po třech měsících jsme se od Angii dozvěděli že čeká dvojčata.Doktor prý nedokáže poznat jestli jsou to dvě hočičky či dva kluci nebo dokonce holčička s klukem .Ale to je jedno řekli jsme nadšeně důležité je aby byli oba zdraví.Přesně souhlasil semnou táta.Po osmy měsících se Angii narodily dvojčata.Byl to kluk a holka.Kluk se jmenoval Samuel a holčička dostala jméno Clari.Aba byli velice rozkošní a sladký.Doma jsme jim zařídili jejich pokojíček.Oba rostli jako zvody.Po roce jsme se s Leonem vzaly a po dalším roce jsme se s Leonem odstěhovali od našich a po dalším třičtvrtě roce jsem otěhotněla.Byla jsem opravdu šťastná a když jsem to řekla tátovy že jsem těhotná byl z tohonadšený.Stane se z něj děda z Angii babička no a ze sester budou tetičky a z brášky strýček.Po osmy měsících se nám narodila překrásná holčička Martina.Sestřičky z ní byly nadšené a z brášky se stal strýček i když mu byly teprve tři roky. S Leonem jsme měli ještě tři děti dvojčata kluky Erise a Jorgeho.a nakonec jsme měli holčičku  Patrícii mladší.

Tohle je poslední díl tak snad se vám příběh i díl líbil.A brzy napíši nový příběh.Zatím se mějte vaše Paty




Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 29, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Violetta a dětský domovKde žijí příběhy. Začni objevovat