To jsme teda nečekali

137 1 0
                                    

Uběhly další dva měsíce a my i táta jsme zapomněli to co se stalo s Priscillou.Doufala jsem že to tátu nepoznamená a možná někdy se znovu zamiluje.A popravdě řečeno jsem nemyslela že se to stane tak brzy.Po dalších třech měsících jsme zpozorovali že se táta nějak má k naší profesorce Angii.Říkali jsme si že se do sebe zamilovali ale táta nám řekl že spolu nic nemají.Jednou jsme s Amandou a Ludmilou sledovali tátu jelikož jsme ho slyšeli jak se s někým domlouvá na schůzce.Koukali jsme venku přes okno výlohy na tátu jak se tam baví s Angii.Po chvíly si nás bohužel všimly.Chtěli jsme utéct ale by nám to prd platný když už nás vyděli tak jsme tam jen stáli a čekali až táta vyjde ven.Tati ahoj pozdravili jsme ho s úsměvem.Děvčata pojďte dovnitř.Šli jsme do restaurace  a báli se že nás táta seřve kvůli  tomu že jsme ho špehovali.Děvčata asi by jsme si s vámi měli o něčem promluvit.Ano tati?Stáli jsme vedle jejich stolu.Děvčata asi víte že se poslední dobou dost často scházím s vaší profesorkou Angii.A nechci aby jste se báli že by se mohlo opakovat to co s tvojí mámou Ludmi.Tati tak to neprotahuj řekla jsem.Chodíte spolu?Ano už nějakou dobu spolu chodíme.Bál jsem se vám říct pravdu jelikož vím jak jsi tenkrát reagovala Paty na Priscillu.Ano tati ale to je něco jinýho usmála jsem se na něj.TAti to je přeci super že naše nová maminka bude možná Angii profesorka ze studia.Bude fajn mít mámu která má ráda to co já řekla Amanda.Přesně.A co ty Ludmi jaký máš na to názor ty? No já nevím je pravda že by bylo fajn mít mámu která by měla ráda hudbu a pomáhala my a rozuměla tomu.Ale aby to nekončilo jako s mou mámou?Ludmilo chytila jí Angii za ruku,Ludmilo já ti nechci nic nařizovat a chtěla bych ti ukázat že mě můžeš důvěřovat a dát ti kousek mé lásky.Ludmila se na ni usmála.Dívky co kdyby jste se už posadili jsem nervózní když tu tak postáváte.Dobře tak jo přikývli jsme.Děvčata dáte si něco zeptal se táta?Otevřela jsem jídelní lístek a pročítala jsem si ho.Holky co kdyby jsme si dali nějaký pohár zeptala jsem se svích sester.Hmm tak jo všichni jsme koukli do jídelního lístku na poháry a každá si vybrala.Já a Amanda jsme si dali ovocný a Ludmila si dala jahodový pohár.Byli moc dobré i když ke konci jsme byli dost přecpaní.Společně i s Angii jsme šli domů jelikož Emily chodila ze školy sama.Ahoj tati Amando PAty Ludmilo nejste vy dnes ze studia nějak brzo?A kdo je tohle?Dnes jsme skončili ve studiu dřív řekla jsem za všechny.No a tohle je ...Táta mě chtěl zastvit bylo na něm vydět že to chce Emily říct sám.Zavrtěla jsem hlavou a pokračovala.Tohle je naše profesorka hudby ve studiu.Opravdu podívala se na ni?Ano to jsem usmála se na Emily.Emily také bych si stebou rád o něčem promluvil?Ano já vím tati že jsem ti měla včera říct že zůstanu déle ve škole.Ale zapomněla jsem na to a moc mě to mrzí vím že jsi měl o mě strach.Né o to nejde neboj potřebuju si s tebou o něčem promluvit s holkama už jsem to probral a ukázal na nás.A teď bych chtěl znát tvůj názor?A o co jde?Posadíme se na to řekl táta a ukázal na gauč v obýváku.No dobře ale děje se něco?Táta si sedl vedle Emily a Angii si sedla zdruhé strany vedle Emily.My si sedly na ten druhý gauč na proti nim.Tak o co jde zeptala jsem se po tom co jsme si sedli.Emily vím čím jste si museli projít kvůli Priscille.A vím že budeš mít nejspíš strach z toho co ti teď řeknu ale snad to časem strávíš.Tati ty mě děsíš co se děje dívala se na tátu Emily se strachem v očích z toho co jí táta řekne.Víš tady Angii není jen učitelka ve studiu?Ne divila se Emily?Ne řekl táta,je to ..Je to taky má přítelkyně?Cože řekla Emily s vykulenýma překvapenýma očima.Vím čím jsi si ty i tvé sestry museli projít ale přísahám že já taková nejsem řekla Angii.No dobře řekla Emily.A jak to plánujete dál?Víš nechceme náš vztah uspěchat.Takže budu pořád bydlet ve svém bytě sem budu chodit jen někdy.Nechci tím říct že bych se vám vyhýbala ale můžeme spolu trávit čas i mimo tento dům ne?To ano souhlasila Emily a usmála se.Tak tu budu trávit víkendy řekněme dva týdny do měsíce tu zůstanu přes celý víkend.To bude záležet na domluvě.A možná časem se sem nastěhuji.Ale na to je ještě čas.Hmm to je pravda řekla Emily naco to uspěchat.Aspoň budete mít čas nás všechny poznat.To ano řekla Angii a usmála se na ní.Snad mě jednou budeš mít ráda i jako svou maminku.Dobře řekla Emily s úsměvem.Tati nechci kazit naši rodinnou besedu řekla Amanda ale budu si muset udělat nějaké úkoly takže musím už jít do svého pokoje.Ano jistě souhlasil táta.Taky už musíme jít řekla jsem,musíme s Ludmilou zapracovat na nové skladbě do studia.Fajn řekl táta.Taky budu muset jít dělat úkoly do školy řekla nakonec Emily.Tak dobře zlato jen jděte.Tati otočila se ještě Emily na schodech.Ano zlatíčko?Jsem ráda že jsi zase šťastný.Děkuji ti zlato.Nemáš zač.Pak i Emily odešla do svého pokoje.Dopadlo to líp než jsem myslel řekla táta Angii když jsme odešli.Hmm taky jsem po tom všem co jsi my vyprávěl o Priscille čekala jinou reakci.Ale jsem šťastná že to dívky vzaly takhle a obzvlášť Ludmila.Pro tu to muselo být nejtěžší jelikož donedávna mámu měla a vlastně stále má akorát ve vězení.Jo to máš pravdu.A jsem rád že to tahkle všechny vzali.Nakonec se spolu políbily.




Violetta a dětský domovKde žijí příběhy. Začni objevovat