Uteklo pár dní a policie nám volala že Priscilu chytily a že je obžalovaná z několika věcí a že půjde do vězení.Byla jsem ráda že jí zavřeli ale bylo my líto Ludmili přeci jenom to je její máma.Uběhl týden my normálně chodili do studia a užívali si to že si plníme naše sny.Když jednou odpoledne někdo zazvonil.Šla jsem otevřít a za nimy stál cizí pán.Nikdy jsem ho nevyděla.Dobrý den hledáte někoho?Ano slečno řekl my:Hledám Ludmilu Férovou Castillovou .Ludmi máš tu návštěvu křikla jsem na ní oddedveří.Ale dřív než přišla Ludmila ke dveřím přišel náš táta.Dobrý den hledáte Ludmilu?Ano je to má dcera.Co?Řekl táta překvapeně.Tati řekla Ludmila když ho vyděla.Zlato ahoj jak se máš jsi v pořádku?ano jsem ale co ty děláš tady?Proč jsi přijel?Ludmilo co kdyby si otce pozvala dál řekl táta.Ano jistě tati.Půjdeš dál podívala se po svém biologickém otci.Ano jistě rád a vešel.Tati ještě jsi my neřekl proč jsi přišel?Zlato dozvěděl jsem se co se stalo a tak jsem si pro tebe přijel.Co?Ale...Ale já...nemůžu odjet.Mám tu kamarády a hlavně studio.No já vím ale přeci nemůžeš obtěžovat pana Castilla navěky ne?Pane Ferro Ludmila nás vůbec neobtěžuje je to má dcera i když nevlastní ale to je jedno.Amandu a Emily jsem si též adoptoval.Ludmila není jen někdo kdo tu jen bydlí je to člen naší rodiny a mybychom si moc přáli kdyby tu mohla zůstat.Ale to nejde Ludmila je má dcera.Ano to vím a respektuji to ale Ludmila je už skoro dospělá a myslím si že by se o tomhle mohla rozhodnout sama.Hmm asi máte pravdu.Tak Ludmilo jak se rozhodneš podíval se naní její táta.Tati mám tě strašně ráda a to jak jsem bydlela nějakou dobu u tebe mě hodně změnilo a teď myslím změnilo k lepšímu.Díky tomu že si máma vzala Chermána se z mé největší ryvalky stala nejlepší kamarádka a hlavně sestra.A tím že si vzala máma Chermána jsem dostala to co jsem si vždycky tak moc přála a to byl sourozenec.Dostala jsem tři úžasné sestra Amandu Emily a Patrícii.Jsou to ty nejúžasnější osoby.A díky tomu že my Paty pomohla se vrátit do studia dokázala jsem všem že nejsem tak strašná ale že jsem i jiná milá hodná a podobně.Díky Paty jsem získala spoustu nových a skvělích přátel.A toho si moc cením.A díky nim ukázala na nás všechny, jsem pochopila že když budu zlá ničeho nedosáhnu spíš naopak.Tati chci tím říct že tě mám strašně ráda a že budu ráda když zatebou budu moct jezdit nebo ty za mnou ale chtěla bych zůstat s Chermánem a holkama.No dobře zlato byl bych sice rád kdyby jsi bydlela semnou ale chápu i to že tu chceš zůstat.Takže můžu zůstat?Jasně teda pokud to nebude Chermánovy vadit.Ani náhodou.Vadit my to nebude řekl můj táta.A Chermáne otočil se tátu Ludmily táta.Ano?Jak to vydíte dál s Priscillou?Rozhodl jsem se s ní rozvést.Snad vám nevadí že Ludmila bude žít s námy i když vlastně nebudu papírově její táta?Ne nevadí a chápu že s Priscillou nechcete už nic mít po tom co vám udělala.No právě.Povídali jsme si v obýváku pěkně dlouho.Ludmily táta u nás bydlel několik dní dokud se nevrátil zpět do Afriky.Domluvili se s Ludmilou že o prázdninách může přijet a jestli budeme chtít i my tak bude také rád když nás uvydí.Takže prozatím dopadlo vše moc dobře.
ČTEŠ
Violetta a dětský domov
RandomPatrície bydlí s tátou a s tátovým právníkem Ramážem kuchařkou a uklízečkou Olgou.Paty chodí do studia kde má spoustu kamarádů a také svého přítele Leona.Jednou se ale stane že Patríciin táta zmizí a nikdo ho nemůže najít a to ani policie.Nakonec je...