Edward's point of view
La ora de biologie am crezut ca am innebunit. Cand mi-am luat privirea de la Bella am vazut-o pe Ea. Se uita la mine zambind si apoi s-a intors cu privirea la profesor. Am crezut ca incep sa halucinez din cauza setei pe care mi-o provoca mirosul sangelui Bellei. M-am uitat prin gandurile celorlalti din clasa, dar erau prea ocupati, iar dupa un timp cineva a privit-o si atunci am stiut ca nu halucinez. La pranz toti se duceau pe la masa unde statea fata cu prietenele ei si unii baieti aveau deja fantezii cu ele. Imi venea sa marai la toata lumea insa m-am abtinut. Desi, daca as fi avut putin mai multa "libertate de exprimare" le-as fi aratat eu lor. Erau ganduri vulgare si pe care nu mai puteam sa le aud. Oricum eu eram cu Bella si nu trebuia sa imi pese de aceasta fata. Am intrat putin si in gandurile fetei insa nu se gandea la nimic special. Parea sa o deranjeze toata aceasta atentie. Uneori nu reuseam sa ma concentrez la gandurile ei din cauza unor ganduri erotice cu ea care parca imi erau strigate in fata. Am trecut si prin gandurile prietenelor ei ca sa vad ce fel de persoane sunt. Erau fete bune si imi placeau mult, era bine sa stiu o stiu inconjurata de ele. Am aflat ca pe fata o cheama Elena Gilbert, iar pe prietenele ei Bonnie si Caroline. Ziua a trecut repede si ma intrebam daca asta este destinul care mi-a adus-o pe fata aici. Abia asteptam sa ajung maine la scoala sa o vad din nou. M-am gandit ca ar trebui sa o abordez, voiam sa vad ce crede ea despre mine.
Elena's point of view
Cand am ajuns la scoala a doua zi ma intrebam ce trebuia sa fac in continuare. Oare sa il constrang sa isi aminteasca de mine sau sa il mai las putin? Mergeam la pranz sa-mi cumpar ceva de mancare cand m-am batut de cineva.
-Buna, imi cer scuze, nu eram atent pe unde merg. Numele meu este Edward Cullen.
-Buna, sunt Elena si nu e nicio problema, nici eu nu am fost prea atenta.
Uau, asta este ceva nou, acum Edward vorbeste cu mine. Hmm, imi place.
-Ne-am mai intalnit vreodata?
-Nu cred, sunt noua aici.
A inchis ochii cand a vorbit din nou.
-Da, probabil ca nu. Scuza-ma de deranj.
S-a indepartat rapid, iar eu m-am dus sa-mi cumpar un sandwich. Foarte ciudat, a venit si a plecat asa de repede, as fi vrut sa vorbim putin mai mult. Am vazut la coada un baiat cu parul blond si ochi albastri care imi amintea putin de Matt, ma intreb daca e bine acum. Ma uitam dupa Edward prin cantina sa vad ce face si chiar atunci l-am vazut sarutandu-se cu fata cu care il vazusem cu o zi inainte. Parca simteam cum imi fuge pamantul de sub picioare si ma durea tare inima. Nu pot sa cred. Am luat-o la fuga afara din cantina, nu imi doream sa ma vada nimeni cum plang.
Edward's point of view
Inca nu am reusit sa aflu cine era strainul care urma sa ne viziteze, cel despre care vorbeau Rosalie si Jasper. Se pricep mai bine decat credeam in a pastra un secret. Ma gandeam... un lucru foarte ciudat despre fata cea noua era faptul ca Rosalie parea sa o placa dintr-un motiv anume. Iar Rosalie nu suporta pe nimeni din afara familiei noastre. Foarte ciudat... Acum era momentul meu, in sfarsit pauza, puteam acum sa merg sa vorbesc cu Elena. Am vazut-o la cantina si am grabit pasul pentru a o putea ajunge din urma. Cand m-am apropiat suficient de mult de ea am simtit un miros de parfum fin care mi se parea foarte cunoscut. Am vrut ca discutia noastra sa para intamplatoare asa ca m-am batut de ea.
-Buna, imi cer scuze, nu eram atent pe unde merg. Numele meu este Edward Cullen.
Si-a ridicat privirea si a zambit cand m-a vazut iar asta m-a bucurat. Nu am avut o discutie prea lunga, parea uimita ca vin sa vorbesc cu ea. Probabil ca auzise deja faimoasele barfe despre ciudata familie Cullen. Mi-am inchis ochii la un moment dat neputand sa ma concentrez la discutie din cauza ei. M-am indepartat rapid cercetandu-i mintea, sa vad ce parere avea despre mica noastra discutie, insa nu se gandea la mine. De fapt se gandea la un anume Matt si se intreba daca e bine. Am inceput sa ma simt gelos desi nu aveam nici un drept sa fiu. Nu eram iubitul ei. Si totusi, cine era acest Matt si mai important, era iubitul ei sau era doar un prieten? Am vazut-o pe Bella in cantina, a venit la mine sa ma sarute. Am auzit pe cineva trecand in graba pe la spatele meu insa nu am dat importanta fiind mult mai atent sa nu omor fata.
Elena's point of view
Cu lacrimi in ochi am fugit de acolo pana acasa prin padure. Am intrat in camera mea si plangeam in hohote acum. De ce mi se intampla asta mie? Nu ar fi trebuit sa il constrang pe Edward si nici sa-mi redeschid sentimentele, a fost o mare greseala. Nu mai voiam sa exist si nici nu cred ca trebuia. Nu trebuia sa ma transform in vampir ca sa nu mai trebuiasca sa suport toate suferintele astea. Sa nu mai fiu martora la moartea lui Jeremy sau la scena de mai devreme. Cineva a intrat in casa si m-am grabit sa blochez usa camerei.
-Lasa-ma in pace, oricine ai fi! Nu vreau sa vorbesc cu nimeni!
-Elena, sunt eu Rosalie. Deschide usa, te rog!
A spart usa atunci cand a auzit ca nu ma misc din loc si a venit sa ma ia in brate, iar eu am inceput sa ma zbat. M-a tinut strans si eu am renuntat. Realizam ca ma port ca un copil razgaiat acum, insa eram mult prea trista ca sa mai gandesc rational.
CITEȘTI
Bloody Moon
VampireElena Gilbert a fost prima iubire a lui Edward Cullen, însă o serie de evenimente nefericite au forțat-o pe Elena să ia o decizie drastică. Înainte să îşi oprească sentimentele, i-a constrâns pe Edward, Alice şi Esme să o uite, iar restul familiei C...