Rosalie's point of view
Nu pot sa cred ca dobitocul de Edward a facut una ca asta. Adica da, Elena l-a constrans sa o uite, dar doar pentru ca nu isi aminteste de ea asta nu inseamna ca trebuia sa se indragosteasca de alta fata. Noi avem doar un singur suflet pereche in aceasta eternitate. Si ce era cel mai iritant era ca Edward, Esme si Alice nu si-o aminteau si restul, cei care care nu au uitat-o, nu au nici o reactie in privinta acestei fete. Adica ce era in neregula cu Carlisle? Parca tinea la Elena ca la o fiica, parca era parte din familia noastra. Eu paream sa fiu singura persoana caruia ii pasa, ii duceam lipsa Elenei. Cat despre Edward... mi-e scarba de el. Adica cum isi permite sa o aduca pe fata aia la noi in casa. Si ce nume mai e si Bella? Emmett conducea linistit si uneori imi mai arunca priviri pe furis. Eram incordata insa stia mai bine ca oricine de ce. Ne indreptam spre casa noastra unde aveam sa stam azi pana cand pleaca acea fata din casa in care locuiam toti.
-Poate vei ajunge sa o placi, Rose...
Am marait spre el iritata. Sa o plac? Cum as putea sa o plac cand ii ia pur si simplu locul Elenei in familie? Eu, Elena si Alice eram cele mai bune prietene. Plecarea ei ma facuse asa rece si distanta. Eram mai calma si zambitoare atunci cand ea locuia cu noi insa acum ma lasase singura. Tot ce mai aveam de la ea era o bratara pe care o purtam mereu. M-am bucurat atunci cand Elena a fost de acord sa nu imi stearga si mie amintirile, stia ca imi va fii dor insa stia si ca aveam nevoie de amintirea ei. Trebuia sa imi amintesc cine era, amintirea ei imi oferea alinare. Ajunsesem acasa si cand am coborat din masina eram foarte hotarata pe ceea ce voiam sa fac.
-Oh nu, nu-mi place fata asta. Fata asta imi spune ca ai un plan.
-Chiar am unul. Si maine il voi pune in aplicare.
Am intrat cu Emmett in casa si primul lucru pe care l-am facut a fost sa mergem in dormitor. Asta m-a facut sa zambesc. Imi amintesc cum Elena radea de noi pe tema sexului. Stiu ca si Emmett tine minte, ei doi se intelegeau foarte bine. De obicei ii puteai gasi pe amandoi prin casa, razand.
Aveam un plan pe care trebuia sa il pun in aplicare pentru binele tuturor. Edward poate sa creada si sa zica ce vrea, insa stiu sigur ca imi va multumi intr-o zi pentru asta. Si atunci Elena va rade si eu voi avea acea privire superioara si il voi pune sa isi ceara scuze si sa recunoasca ca am avut dreptate in legatura cu Bella. Si desigur ca trebuia sa-mi spuna cat de minunata sunt, sora perfecta. Am chicotit gandindu-ma la asta si Emmett s-a uitat ciudat la mine, dar nu a zis nimic.
A doua zi...
Am revenit acasa, iar in aer inca se simtea mirosul omului. Am facut plinul masini mele si inainte sa pornesc spre Mystic Falls m-am gandit sa vorbesc intai cu Carlisle, sa il anunt.
-Vreti sa plecati undeva Rosalie?
Vocea lui m-a cam speriat. Statea trist la usa garajului vazand ca fac plinul masini.
-Tocmai despre asta trebuie sa vorbim. Ai putin timp liber?
-Sigur ca da.
-As vrea sa vorbim intre patru ochi.
Am inceput sa alergam in padure pana cand ne-am indepartat suficient de casa incat sa nu ne auda nimeni. M-am oprit si el a facut la fel, analizandu-ma.
-Plec sa o caut pe Elena. Si inainte sa zici ceva te rog lasa-ma sa termin.
Se uita la mine atent si bland incercand sa ascunda un zambet.
-E cea mai buna prietena pe care am avut-o vreodata si tu stii bine asta. E parte din familia noastra si deci trebuie sa fie aici cu noi. Stiu ca i-a fost greu atunci cand Jeremy a murit insa sunt sigura ca acum este pregatita sa se reintoarca. Te rog sa nu incerci sa ma opresti!
-Nici nu aveam de gand sa te opresc. Stiu ca Esme va fii asa fericita sa o vada.
-Multumesc!
-Sa-mi aduci fata in siguranta acasa.
Felul in care a spus "fata" era atat de plin de dragoste incat mi-a incalzit inima.
-Asa voi face, promit.
Ne-am intors amandoi acasa si desi Alice se uita ciudat la mine nu mi-a pasat si nici nu i-am explicat nimic. Ma intrebam totusi daca o vazuse pe Elena in viziunile ei, daca isi amintea macar putin de ea. Poate ca ma vazuse doar pe mine plecand in Mystic Falls. Oricum, dupa ce Elena va reveni ii va face pe toti sa isi aminteasca si totul va fi normal din nou. Ma bucuram ca Edward nu este acasa si nu stia ce vreau sa fac. Emmett era deja in masina mea, ma astepta.
-Avem haine pregatite?
-Alice mi-a dat niste haine, putem pleca.
-Bun. Sa stii ca nu trebuie sa vii cu mine daca nu iti doresti asta. Ma poti astepta aici, voi reveni acasa in cateva zile.
-Vreau sa vin cu tine, Rose. Ea este si familia mea.
Am pornit la drum in viteza. Prima data voiam sa vorbesc cu Damon si Stefan, ei doi ar trebui sa stie ceva despre ea. Emmett era foarte tacut langa mine, parea ingandurat. Oare se gandea si el la Elena? Ii lipsea oare macar un sfert din cat imi lipsea mie? Cand am ajuns la casa fratilor Salvatore am auzit miscare si am stiut ca suntem pe drumul cel bun.
-Damon? Stefan?
-Barbie? Ce cauti tu aici?, intreaba Damon.
Vocea lui ironica ma calca pe nervi, insa m-am abtinut, pentru moment, sa reactionez agresiv.
-O caut pe Elena.
S-a uitat plictisit in stanga si dreapta lui si a spus ironic:
-Nu-i aici.
Gata! Pana aici! M-am repezit spre el si l-am apucat cu putere de gat.
CITEȘTI
Bloody Moon
VampireElena Gilbert a fost prima iubire a lui Edward Cullen, însă o serie de evenimente nefericite au forțat-o pe Elena să ia o decizie drastică. Înainte să îşi oprească sentimentele, i-a constrâns pe Edward, Alice şi Esme să o uite, iar restul familiei C...