Inceputul

2.8K 371 129
                                    

De ce prietenele mele sunt viata mea? Simplu. Pentru că:

Mă susțin în tot ceea ce fac. Indiferent cât de nebunesc e visul meu, cât de dificil de realizat, ele nu vor sta pe gânduri niciodată, îmi vor spune mereu "Sigur! Poți reuși! Încearcă!" și pentru mine asta contează enorm.Când însă ceea ce vreau să fac nu este spre binele meu, îmi spun asta. Nu vrea să sufăr pentru o prostie de moment.Au grijă de mine - a fost o perioadă în care am suferit foarte mult și ele m-au sunat în fiecare zi, fără nici o excepție, doar ca să mă întrebe dacă sunt bine. Asta în afară de întâlniri, de îmbrățișări, de cuvinte care să mă consoleze.Nu mă judecă - ele sunt printre puținele persoane căruia simt că pot să-le spun orice. În general nu-mi place să mi se plângă de milă, urăsc compătimirea, de aceea nu plâng în public și nu spun chiar oricui despre greutățile prin care trec. Cu toate acestea, lor pot să-le spun. Știu să mă consoleze fără să mă facă să mă simt prost, au capacitatea de a trece peste timiditatea mea, peste frica mea de a mă exterioriza.Dacă am luat o decizie, o respectă, chiar dacă nu sunt de acord cu ea. Nu vor decât să fiu fericită.Sunt incredibile de calde - la doua personalitati atât de reci ca a mea, numai doua fete ca ele reușesc să-mi ajungă la suflet. Ce e mai nemaipomenit este că mă acceptă așa cum sunt - retrasă, rece, și înțeleg că nu sunt așa pentru că nu le iubesc ci pentru că așa e firea mea. Eu îmi arăt dragostea mai mult prin fapte, nu prin îmbrățișări, pupături sau cuvinte frumoase.Sunt de încredere - Pot spune că am 100% încredere în ele, ceea ce nu pot spune despre foarte multe persoane din viața mea. Niciodată nu m-au dezamăgit.Suntem compatibile - nu știu cum de s-a nimerit, dar ne asemănăm foarte mult. Și ne și potrivim, avem cam aceleași gusturi, aceleași pasiuni. Da, nu sunt ele pasionate de ceai, beletristică și blogging, nici eu nu-s mare amatoare de drept sau o gospodină la fel de pricepută ca ele, dar avem multe alte lucruri în comun.Sunt loiale - lucru foarte important pentru mine. Mai mult, dacă cineva m-a rănit mult, acea persoană nu mai există pentru ele.Au fost mereu prezente în viața mea - au fost alături de mine la fiecare aniversare, au participat la festivitatea de absolvire a facultății, au fost alături de mine atunci când m-am bucurat, dar și atunci când plângeam și simțeam că vreau să mor.Nu sunt supărăcioase sau posesive - nu se supără dacă nu-le răspund imediat la telefon, sms sau pe messenger. Dacă se întâmplă să-le răspund de-abia seara, nu e nici o problemă, nu se supără nimeni. De fapt noi trei nu ne-am certat niciodată în cei 12 ani de când ne cunoaștem. Eu urăsc certurile, ele sunt înțelegătoare - și astfel ne potrivim perfect.Sunt ambițioase, deșteapte, cuminti, muncitoare. Și astea sunt doar câteva din calitățile lor. Îmi place să mă înconjor de oameni de la care am ce învăța, care pot fi un exemplu pentru mine. Și ele așa sunt.

Da, sunt norocoasă.(Din carnetul Deyeei,la 20 ani)

Asa s-a intimplat cu cele trei...

Deya-20 ani Maggy-19 ani Milka-21 ani

Suntem trei fete,am fost in aceeasi şcoală şi clasă,trăim într-un apartament.

In apartamentul nostru:

Maggy:-Deya,unde mi-ai pus cartea de la universitate?!

Deya-Maggy,tu de-am pe toti ne-ai săturat cu cartea ta,singură o pui nu ştiu unde, şi apoi ţipi la noi!

Un strigăt din bucătărie:

Milka:-Au,au,au!Auuuuuu,ce doare!

Maggy si Deya din cameră:

-Milka!

Am fugit in bucătărie.

Milka:Cine a pus cartea asta pe frigider?Am vrut să-mi i-au pixul si.... hop, in capul meu cartea asta!

Maggy:-Sărăcuţa mea!

Milka-Da.Mă doare...

Maggy:Nu ţie!

Maggy a luat cartea si,a spus:

-O să-ţi fie mai bine la universitate!

Toate am inceput să rîdem,şi vecinii se speriau deja!

Citiţi mai departe...

#Wattys2016








Triplu LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum