Noaptea in club

400 141 19
                                    

Deya a intrat în apartament,unde fetele erau deja în scurte şi cam transpirate şi cu o privire deloc plăcută către Deya.

Deya:-Gata,am înţeles nu mă mai schimb,să mergem!

Fetele s-au suit în cabriolet,şi au ajuns la 22:50.

Deya:-Repede!!! Au rămas 10 minute.

Deya a plecat în culise,iar Maggy şi Milka s-au dus la bar.

Prezentatorul i-a făcut Deyeei o intrare minunată,cu urări şi aplauze.

Deya a început să cînte liniştit "Heart Attack".

La o masă din club:

Eric:-Costi,tu cînd o să-ţi găseşti o fiţă,nu te-ai săturat să fii singur?!

Costea:-Eric,că tot veni vorba de fiţe,din urma ta o domnişoară se uită intens la tine de vreo 10 minute.

Eric s-a întors cu faţa la acea domnişoară,apoi se întoarce la Costea.

Eric:-Frate,eu trebuie să fac cunoştinţă cu ea,te las eu pe vreo 10 minute,ok?

Eric se scoală şi se duce.Costea a început a rîde şi asculta cîntecul (Al Deyeei).

Deodată,Costea face o faţă serioasă şi se întoarce să vadă cine cîntă.

Costea:-Vocea asta...Imi pare atît de cunoscută.

Costea se scoală de la masă şi se apropie de scenă.

Costea P.O.V

"Nu se poate...Deya! Doamne,încă mai frumoasă a devenit...Haide,uită-te la mine, observă-mă...Oare mă vei recunoaşte,amore?"

In timp ce Deya cinta,a dat cu ochii de Costea.Deodata ochii ei s-au marit si mai nu s-a oprit din cintat,pentru ea totul a inghtat raminind cu el in fata si cu amintirile lor.

Deya P.O.V

"Nu...Nu,nu,nu!!!Numai nu tu!De ce ai aparut acum?! De ce,amore?!"

Costea-Fostul iubit al Deyeei de la şcoală.Ea era clasa a X-a,iar el a XII-a,el era cu 2 ani mai mare decît ea.

Deya şi-a luat privirea de la el şi a terminat cîntecul.Toţi au început să aplaude,iar Deya într-o fugă a fugit în culise pe uşa neagră.

La fete:

Milka servea un coktail,iar Maggy a văzut că Deya a fugit din scenă.

Maggy P.O.V

"Oare de ce Deya a fugit atît de repede?!"

Deodată,Maggy l-a zărit pe Costea,fugind dupăDeya.

Maggy:-Milka,ăla e Costea!!!

Milka s-a înecat.

-What?! Che,che...Repede dupăDeya! A spus Milka în timp ce tuşea.

Fetele au ajuns-o pe Deya şi s-au suit în maşină... Costea a fugit la maşină...Deya l-a văzut şi a pornit pe gaz cu 150km/h. Fetele strigau la Deya să încetinească, iar Deya nu auzea,în inima ei se luptau ura, dragostea şi amintirile.

Fetele ieşind din maşină:

Milka:-Ultima dată cînd am gonit aşa,era din cauza că întîrziiam acasă şi mamele noastre să nu observe că am plecat noaptea din casă,dar acum...Ce mama dracului te-a apucat?!!!!

Maggy mergînd agale,din cauza ameţelii.

-Sunt de acord cu Milka toate 100 de procente A spus Maggy pierzînd orientaţia.

Maggy a căzut jos din cauza ameţelii.

Milka murea de rîs:

-Ups,stai că coktailul meu,vrea să iasă la suprafaţă A spus Milka cu mîna la gură mai să nu vomite.

-Totuşi dreptate este A spus Maggy rîzînd.





Triplu LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum