La Milka si Kolea.
Milka P.O.V
Ma trezesc in bratele lui,ce m-au imbratisat strins.Il admir citeva minute si il sarut incet sa nu-l trezesc.Ies din "strinsoarea" sa si ma tirasc pina la capatul patului.M-am imbracat in lenjeria intima,i-au de jos tricoul sfisiat si ma uit la el prin ruptura facuta de Kolea.
-Mda...Adio tricoul meu iubit Imi spun eu in gind si ma riduc din pat,indreptindu-ma spre dulapul lui Kolea,ma gindeam sa i-au o camasa de-a lui.
Deschid dulapul ma uitam cite haine frumoase avea,si majoritatea a fost cu mine la mall sa le cuparam,imi spun eu in gind si incep a zimbi.Gasesc o camasa mai mica,pentru marimea mea,dar cind so i-au,niste miini calde se aseaza pe soldurile mele...
-Imi place mai mult cind esti asa imbracata imi spune Kolea in timp ce se uita la corpul meu acoperit numai cu lenjerie.
Imi i-a camasa din mina si o arunca in dulap,neluind privirea de la mine.
Ma intors cu fata spre el,si ma lipeste de dulap.Isi duce mina de la piciorul meu in sus spre fund,iar eu ii sar in brate.
-Tu obosesti vreodata? Il intreb eu zimbindu-i
-Da...Dar de tine niciodata! Imi spune cu zimbetul ala al lui de la care nu pot sa nu-l sarut.
Il apuc de git si-l sarut pasional,ducindu-mi miinile in parul sau,l-am ciufulit...
-Nu stiam ca tu si frizerita esti! Imi spune el si incepe a ride
-Tu!! Ugh!!! Ma ennervez eu si incep sa-l lovesc incep pe piept.
-Tu rautate!Lasa ca iti arat eu acus spune el si ma arunca pe pat,iar eu incep sa rid nebuneste.
La Deya.
Aceasta se uita la dulapul sau si se gindea cu ce sa se imbrace.
-Asta nu,asta nu...Nici asta,sau nu...Nu,gata asta o i-au!...Sau totusi nu... Spuse ea in timp ce arunca toate hainele din dulap.
-La dracu! Imi i-au niste pantaloni si un tricou!
Imi i-au geanta si ies din apartament,m-am asezat in masina si am pornit la Kostea.Peste 30 de minute am ajuns,ies din masina si intru in club,ma duc spre sala de conferinte,ajung la usa respectiva.Ma aranjez si cind sa trag de usa...e inchis.
-N-am inteles...imi spun eu in gind.
Deodata din spate vine vine paznicul si imi spune:
-Buna ziua,domnisoara Andreea!
-Buna ziua,domnule...ma uit la numele domnului paznic de pe eticheta sa...Domnule Lorenzo
-il cautati pe domnul Kostea?
-Da..mi-a spus ca vine aici la o conferinta...dar se pare ca nu e nimeni aici.
-Pai da...Domnul Kostea a iesit cu domnisoara care reprezinta compania respectiva si au plecat la mall,mi-a zis ca acolo vor vorbi.
-Stop,stop! Domnisoara?...Mall?...
-Da,asa mi-a spus.
Ies ennervata din club si ma sui in masina,am pornit pe gaz si am ajuns in 10 minute la mall.
Domnisoara?...Mall?...Care bai,intilniri se fac la mall! Ugh!!!
Intru in mall,ma uit in dreapta si in stinga,deodata ma opresc si ma uit in sus....Il vad pe Kostea cu o blonda la masa.
-il omor!
Ma urc cu liftul la al doilea etaj si ma prefac de tot calma...Ma apropii de masa unde statea viitorul meu sot...cu o blonda!!!
CITEȘTI
Triplu Love
RomanceCiteşte o să-ţi placă,cea mai bună istorie a trei fete in căutare de dragoste! Atentie cartea contine scene 18+!!!