Luna de miere

69 15 6
                                    

Deya P.O.V

Razele soarelui se stecurau prin perdeau aurie,jucindu-se cu genele mele...Deschid ochii savurind privelistea....Mai concret pe el...e atit de dulce cind doarme,seamana ca un copil.

Ii i-au mina de pe spatele meu si il sarut printre buze incet,ca sa nu-l trezesc,observ ca e atit de sexy cu parul asta al lui ciufulit....i-am facut eu aseara noapte o frizura frumoasa.

Incep sa zimbesc cind imi aduc aminte de ce noapte am avut parte aseara...Ma scol de pe pat,infasurindu-ma cu un cearsaf.Ma indrept spre baie....Deschid usa cea alba cu miner auriu...casa este foarte frumoasa....are gusturi bune!

Intru in baie si las cearsaful sa coboare incet,intru in cabina de dus,inchizind usile...Jetul de apa a inceput sa imi satisfaca orice particica a corpului...mi-am luat gelul de dus...Cel cu miros de trandafir,preferatul meu,incep sa-mi rasfat corpul cu spuma...Deodata simt cum doua miini sau asezat pe soldurile mele...Tresar la aceasta atingere si-mi dau seama ca nu mai sunt singura in dus...imi las capul putin e spate atunci cind buzele lui se jucau cu gitul meu.

Incerc sa revin la realitate de la aceste miscari...care imi facea ca genunchii sa-mi tremure de placere.

-Ce faci aici? Ii zic eu intorcindu-ma ptin spre el zarindu-i ochii cei albastri....Al dracului de frumosi!!! 

-Imi ajut sotia...dindu-i cu gel spatele! Spune el luindu-mi gelul din miini in timp ce pe fata lui a aparut un rinjet perculos!Destul de periculos....ca sa-mi dau seama de ce va urma

Imi cere acordul cu privirea atunci cind ma intorc cu spatele,punindu-mi parul intr-o parte...

Kostea P.O.V

Mintea mea acum era invadata de cele mai perverse ginduri posibile...Innebunesc numai atunci cind miinile mele se lipesc de pielea sa fina si umeda din cauza apei....Ma apropii mai tare de ea incit ii simt fundul ei....MMM numai cind ma gindesc!Observ cum geme de placere atunci cind miscarile mele se coboara de la umerii ei pina la solduri.

Deodata se intoarce spre mine,incojurindu-mi gitul cu miinile ei ce se ridicau spre par.O i-au in brate,si imi plasez miinile pe fundul ei,imfingindu-mi degetele in el.

O lipesc de peretele dusului si incepem sa zimbim amindoi ca doi nebuni.Ma saruta asa cum stie ea...Ma innebuneste!Imi musca buza posterioara la sfirsit.Gem putin de la aceasta miscare si ii zic pe un ton misterios:

-Asa da?!

Imi da afirmativ din cap...incep sa rinjesc atunci cind ma apropii cu totul de ea,coborind cu saruturile...


La Milka si Kolea

Milka P.O.V

Ma trezesc cu fata infundata in perna,imi ridic putin mina spre Kolea,dar observ ca el nu-i.ma scol,invelindu-ma cu cearsaful.Imi aranjez parul ciufulit in timp ce imi pun televizorul...deodata se deschide usa  si el intra cu o mini-masuta pe care se afla Nuttela cu capsuni si un suc din fructe naturale.

-Buna dimineata,frumoasa adormita! Imi spune el rinzind asa frumos...

Se apropie de mine si pune masuta intr-o parte.Ma asez pe soldurile lui si ii acopar gitul cu miinile...

-Stii cit de mult te iubesc?! Spun eu uitindu-ma la delicatesele de pe masuta

Deodata coboara privirea,facind o fata ca nu stie nimic,putin leganindu-ma zicind si zimbind...

-Nu stiu...nu stiu! Zice el rizind

-Il lovesc pe piept incepind sa ridem amindoi...

-Ugh,tu!!!! Spun eu impingindu-l cazind amindoie de pe pat,iar el aflindu-se peste mine.

Oftez putin si zic:

-Unde-i dreptatea?!Ca eu te-am impins,da tu esti pe mine?! Spun eu in timp ce ridem amindoi

-Acum stiu cit de mult ma iubesti1 Zice el aparindu-i un rinjet.

Nu reusesc sa zic nimic,ca buzele sale se lipesc de ale mele...


La Maggy si Cristi

Cristi P.O.V

Ma trezesc si observ ca Maggy nu este aici....Ma scol din pat,indreptindu-ma spre bucatarie,observ usa intre-deschisa si vad cum pregateste micul dejun in timp ce danseaza dind din fund.

Incep sa rinjesc raminind cu privirea la cit de bine dansa,si fundul asta! Ce apetisant!

Nu pierd din timp si intru in bucatarie rapid,dintr-o miscare o intorc punind-o pe dulap.Iar miinile mele se aflau sub camasa ei pe solduri.

-Neatza si tie! imi spune ea incepind sa rida

-Mincarea e apropate gata! Imi spune ea incercind sa se scoale,dar nu-i permit.Incep sa o sarut pe git

-Cristi!Azi avem treaba,trebuie sa luam micul dejun... Spune ea tremurind sub mine 

-Da Maggy!avem treaba! Spun eu rinjind

O i-au in brate ducind-o in dormitor...


La Deya si Kostea

Deya P.O.V

Ies din dus indreptindu-ma spre dormitor,imi aleg o pereche de lenjerie alba cu ornamente brudate.Imi dau prospoul jos,imbracindu-mi chilotii,iar apoi sutienul....incerc sa-l inchei...Dar simt cum doua miini calde ma ajuta sa-l inchei...

-Esti atit de sexy,incit nu ai nevoie de lenjerie,dar cum vrei tu... Imi zice el ,sarutindu-mi urechea.

Ma intorc spre el,plasindu-mi miinile pe abdomenul sau perfect.

-Trebuie sa ne pregatim,peste 2 ore avionul pleaca spun eu luind doua valize din dulap.

Vad cum se trinteste pe pat mormaind:

-Neaparat trebuie sa zburam in haway? Putem sa petrecem si fara asta luna noastra de miere spune el in timp ce se uita boldit la fundul meu.

-Che,che tusesc eu special,aducindu-l la realitate.

-Ti-am spus ca esti prea sexy spune el incepind sa rida

Scot un "ugh" printre dinti si ma asez partea de jos a abdomenului sau,punindu-i perna peste fata...Rideam ca nebunii...



Triplu LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum